Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon deittailleet seksuaalisesti aktiiviset naiset haitteko tietoisesti ensin kokemuksia ja vasta myöhemmin vakiintumista

Vierailija
06.01.2017 |

vai kertyikö kokemukset sivutuotteena kun sitä oikeaa ei heti löytynyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää jos pitää tieten tahtoen jotain kokemuksia keräillä. Joku tunnevamma taustalla tällaisilla ihmisillä?

Vierailija
2/8 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet kiinnostunut "elämänsä täysillä eläneistä" naisista? On olemassa myös ihmisiä, joiden kanssa voi kokea ja oppia yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan seksiä hain.'onko tollasta toisenlaista tosiaan olemassakaan??

Vierailija
4/8 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki vain nyt ovat samanlaisia.

Vierailija
5/8 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki vain nyt ovat samanlaisia.

Taisi olla liian vaikea kysymys vastattavaksi. :-)

Vierailija
6/8 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ollut erittäin seksuaalinen (yli 200 kumppania) ja kyllä vain, hain uusia kokemuksia! Se oli kovin helppoa, sillä olen mallin töitäkin tehnyt ja pyörin Helsingin yössä joka vkonloppua. Aina kun kohtasin jonkun kiinnostavan, ajattelin että nurkan takaa tulee uusi ja vielä kiinnostavampi - ja niin tapahtuikin!

Myös kriteerini olivat kovat, piti olla komea, hyvä sängyssä ja älykkö (itsekin Mensassa). Ei ollut helppo asettua eikä halujakaan.

Nyt kun olen yli 40 on asia eri.... Ahdistaa ajatus että pitäisi taas meikata, pukea ja mennä yöeloon suorittamaan se sama koreografia: bongata joku, tehdä aloite (minä tein aina) ja tutustua taas uuteen ihmiseen.... sitä paitsi usein ihmiset ovat kuitenkin pettymyksiä.

Vastaan jos ap sulla jotain kysyttävää, olen oikea henkilö.

Vierailija
7/8 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sopivaa ei löytynyt vuosikausiin, ajattelin jos sitä vähän "laskisi rimaa" eli kokeilisi voisiko vähän kesymmilläkin tunteilla kehittyä jotain. Siis jos on kiva mies jonka kanssa tulee hyvin toimeen, muttei kuitenkaan vie jalkoja alta. Säätämiseksihän se meni. Luotan ensivaikutelmaan nykyään jopa enemmän kuin aiemmin. Eivät ne tunteet ajan kanssa kehity, ellei toinen muutu ihmisenä jotenkin radikaalisti.

Vierailija
8/8 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen ollut erittäin seksuaalinen (yli 200 kumppania) ja kyllä vain, hain uusia kokemuksia! Se oli kovin helppoa, sillä olen mallin töitäkin tehnyt ja pyörin Helsingin yössä joka vkonloppua. Aina kun kohtasin jonkun kiinnostavan, ajattelin että nurkan takaa tulee uusi ja vielä kiinnostavampi - ja niin tapahtuikin!

Myös kriteerini olivat kovat, piti olla komea, hyvä sängyssä ja älykkö (itsekin Mensassa). Ei ollut helppo asettua eikä halujakaan.

Nyt kun olen yli 40 on asia eri.... Ahdistaa ajatus että pitäisi taas meikata, pukea ja mennä yöeloon suorittamaan se sama koreografia: bongata joku, tehdä aloite (minä tein aina) ja tutustua taas uuteen ihmiseen.... sitä paitsi usein ihmiset ovat kuitenkin pettymyksiä.

Vastaan jos ap sulla jotain kysyttävää, olen oikea henkilö.

Mistä löysit noin monta älykköä, jos ajatellaan että pitäisi olla ainakin lähellä tuota Mensan rajaa?

Oletko itse hyvä sängyssä? Ovatko hoitosi aina kehuneet taitojasi?