Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toipuva päihderiippuvainen,haluatko kysyä jotain?

Vierailija
06.01.2017 |

.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko riippuvuudesta toipua siten, ettei joudu taistelemaan.?

En ole ap mutta totta kai vähintään jonkun verran joutuu taistelemaan jos riippuvuudesta haluaa eroon. Ei ne olisi riippuvuuksia jos niistä pääsisi ihan helposti eroon.

Kumpi vie enemmän voimia. Taistella ja retkahtaa vai olla ilman ja taistella?

Vierailija
22/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päihdettä pidät pahimpana/pahimpina (viitaten haittoihin, koukuttavuuteen jne)? Ja mitä vähiten pahana/pahoina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen pystynyt.olen ollut nyt reilun 2 vuotta ilman huumeita ja alkoholia ja tosi harvoin käy enää edes mielessä käyttäminen.ja jos joskus tekee mieli,ni muistuttelen itselleni mihin kurjuuteen sen johtaa jos otan (ei ehkä heti,mut nopeasti kuitenkin)

Aikaa se on toki vienyt.käyn välillä baareissa,festareilla ym en istu kotona miettien kuinka kurjaa elämäni on ilman päihteitä =)en koe että joudun olemaan selvinpäin vaan saan olla.tietenkään aina ei tunnu siltä,mut heikoista hetkistäkin selviää

Vierailija
24/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki alku (ensimmäiset 3-6 kk??) on aika taistelua joo.pelkästään kaupas käynti oli tuskaa kun teki mieli alkoa.puhelimesta poistin kaikki kontaktit,myös facebookista...olin onneksi laitoksessa,en tiedä olisinko alkua kestänyt "siviilissä" mut se helpottuu päivä päivältä =)

Ap

Vierailija
25/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä päihdettä pidät pahimpana/pahimpina (viitaten haittoihin, koukuttavuuteen jne)? Ja mitä vähiten pahana/pahoina?

Tämä on mul vaikee kysymys,koska itse jäin koukkuun kyl ihan mihin vaan kunhan sain pääni sekaisin...toki mulla oli ne lempihuumeet mitä aina halusi.ehkä fyysisesti koukuttavin opiaatit ja bentsot (jäätävät viekkarit),amfetamiinil saa itsensä äkkiä huonoon fyysiseen kuntoon...kannabis ehkä vähiten paha.mutten tosiaan tykkää "arvottaa", koska mulle itselleni kaikki on yhtä pahoja.

Vierailija
26/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta totta kai vähintään jonkun verran joutuu taistelemaan jos riippuvuudesta haluaa eroon. Ei ne olisi riippuvuuksia jos niistä pääsisi ihan helposti eroon.

Tämän minäkin haluaisin tietää?

Vierailija
27/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taistella ja retkahtaa, ehdottomasti. Tai siis mulla näin. Itsellä yli 10v raittius takana, sitten retkahdus ja sen jälkeen 6 vuotta raastavaa taistelua yrittää saada taas raittiudesta kii.

Vierailija
28/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kumpi?

Vierailija
29/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tehdä elämästäni niin mielekästä etten koe että joudun enää taistelemaan.Siinä se juttu kai sit on.Varmasti retkahtaisin,jos kokisin että väkisin tässä täytyisi olla raittiina...

se että elämä on muuttunut mielekkääksi,ni se vaatii sitten vähän viitseliäisyyttä.itse koen saavani parhaiten apua terapiasta ja toisilta toipuvilta.olen myös aloittanut opiskelut unelma-ammattiin (olin käynyt vain peruskoulun), minulla on molemmat lapset,en ole tekemisissä käyttävien kanssa (toki moikkailen kadulla,saatan vaihtaa kuulumisia ym),hoidan raha-asiani,en tee enää rikoksia...

Vierailija
30/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesiko oli huostaanotettu?tunnetko syyllisyyttä?oireileeko lapsi/lapset?

Vierailija
31/31 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että naiset käytännössä myyvät itseään huumeita vastaan????!!