TVOF2017 LIVE
Kommentit (362)
Redraman tiimistä hyvät jatkoonmenijät. Joskin pitää sanoa, että itse kuulin Foo Fightersia laulavalta mieheltä epäpuhtauksia kertsissä, ylä-äänet ei mennyt nappiin, vaikka tuomarit ylistikin.
Ensi viikolla Miken tiimissä se Ahvenanmaan mies laulaa näköjään Green Daytä. Minusta hänen uniikki äänensä tulee paremmin esille hitaammissa, akustisissa kappaleissa.
Tällä viikolla vielä yks knock out ja sitte alkaa finaalilähetykset?
Tuleeko ne apuvalmentajat vielä takasi, musta tuntuu et ei niillä oo oikestaa mitään virkaa olla ohjelmassa. Jos vaan siis olivat noissa kaksintaistelujaksoissa.
Tyhmää puhua suomalaisen kanssa englantia. Ei se ruotsinkieli niin vaikeaa voi olla! Michael ainakin osaa hyvin.
Hieno veto, mahtava veto, hyvin vedetty, vedit hienosti.
Miksi kaikki on nykyään VETOA?
Tulee korvista ulos vetositävetotätä!
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää puhua suomalaisen kanssa englantia. Ei se ruotsinkieli niin vaikeaa voi olla! Michael ainakin osaa hyvin.
Mee sanomaan toi sama suomenruotsalaisille mutta korvaa ruotsinkieli suomenkielellä niin ne repivät korvasi irti.
Itse olen käytännöllinen eli sitä kieltä käytetään jota molemmat osaa käyttää ja asia tulee ymmärrettyä. Tarvittaessa vaikka siten että molemmat puhuu omaa kieltään jos ymmärrys on parempi kuin puhuminen molemmilla.
Kaksi ekaa olivat molemmat todella hyviä tänään!
Siis minkämaalainen tuo Johan on kun ne puhu sille englantia?
En ole tykännyt kummastakaan naisesta tänään. Ei lavakarismaa ollut kummallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen, Ahvenanmaalta.
Fxx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne puhu englantia? Wtf?
hm, eipä tässä esityksessä muuta ole kuin tuo korkea kiljunta
Vierailija kirjoitti:
Fxx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne puhu englantia? Wtf?
Niinno jos se ei osaa suomea? En mäkään osaa ruotsia.
Miks mike sanoo kaikille "mee nyt tonne ...tuolille" :D ihan kuin olis vaikeaa sanoa mihin tuolille laittaa
Tylsää ja kaikkien biisit tosi lyhyitä
Nyt meni kyllä väärä ihminen väärälle paikalle
Mä rakastan tota Saijan ääntä