Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoinnin muodikkuus erilaisissa tilanteissa. Millainen tyyli sinulla on polttaa savuke kun odotat bussia?

elegantti
06.01.2017 |

Minä otan suht huolettoman nuorekkaan rennon nojaavan asennon ristiaskeleella ja heitän pään rock-tyylisesti sivulle siten että etuhiukset tulevat silmille. Pidän kasvot rentona ja ilmeettömänä. Tällä tavoin annan viileän vaikutelman. Savun puhaltelu on sitten varsinaista taidetta.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Olet huvittava.

Vierailija
2/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kolme sätkää suuhuni ja kaivan röpsähtäneen tupakkitakkini taskusta sytkärin. Otan trendikkään haara-asennon, suin viikset pois huuliltani ja tuikkaan tupakit tuleen. Samalla siirrän pipon takaraivolle ettei kerää tupakin hajua. N 52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikutan tupakkaa huolettomasti vasemmalla alahuulellani ja sössötän rennosti jotain ja heiluttelen samalla käsiä ranskalaisittain. Varsinainen temppuni on kun heitän sytkärin ilmaan ja sytytän sillä tupakkani.

Vierailija
4/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 3 metrin päässä pysäkistä. En ole muuten kiinnittänyt huomiota tupakointiini

Vierailija
5/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sytytän sätkän coolisti horisontiin tuijotellen, laskeudun kyykkyyn ja vedän oikein näyttävät kyykkysauhut. Hupun annan valua raukeasti niskaan ja syljeskelen välillä etuhampaiden välistä tupakka sylkeä . Saan ihailua kovasti .

Vierailija
6/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän röökiä korvan takana ja sujautan sen älykkäästi suuhun ja pistän palamaan. Käytän aina tulitikkuja se luo älykkään boheemin kuvan. Minulla on tapana istua bolsevikki-kyykyssä seinää vasten kuin suojassa "pommituksilta" ja polttaa savuke siinä huolettomasti.

Vierailija
7/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan vaan siten et lapsi on vaunussa ja oon itse metrin päässä ettei saa savuja pahasti päälleen. Aika hermostuneena ja kiireessä pitää usein polttaa.

Vierailija
8/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opin upseeritalolla että tupakkaa polttaessa ei koskaan kävellä samalla koska tupakkaa nauttiessa ei ole kiire. Savuke poltetaan ryhdikkäästi välillä nousten päkijöille tönöttäen ja päätä kanamaisesti sivuille pyöritellen, mutta terävästi. Tarjoan savuketta aina kanssaolijoilleni siten että rannekello näkyy hihasta ja tarjoan samalla myös tietoa kellonajasta. Se kuuluu herrasmieskäytökseen ;)

Douglas Gougass

Vierailija
9/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opin upseeritalolla että tupakkaa polttaessa ei koskaan kävellä samalla koska tupakkaa nauttiessa ei ole kiire. Savuke poltetaan ryhdikkäästi välillä nousten päkijöille tönöttäen ja päätä kanamaisesti sivuille pyöritellen, mutta terävästi. Tarjoan savuketta aina kanssaolijoilleni siten että rannekello näkyy hihasta ja tarjoan samalla myös tietoa kellonajasta. Se kuuluu herrasmieskäytökseen ;)

Douglas Gougass

Osoitellaanko siinä sormella vastakumppania hyväksyvästi ikäänkuin että "hyvä idea" ja nyökkäillään myös päätä "joh vain" tyylisesti?

Vierailija
10/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut. Paras päätös ikinä.

Vierailija
11/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juostaan dösärille, kuikuillaan varuulta aikataulu, tuijotellaan. Uskalletaan sytyttää savuke. Neljäsillä henkosilla bussi tulee. Laita surumielisesti tupakki maahan, kun perillä, kaiva uusi, totea että ovat loppu. Itke vähän ja suutu universumille.

Vierailija
12/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät polttavat. Itse en ole polttanut edes sitä ensimmäistäkään.

Vierailija
13/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele päivän piristys:DDD

Vierailija
14/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juostaan dösärille, kuikuillaan varuulta aikataulu, tuijotellaan. Uskalletaan sytyttää savuke. Neljäsillä henkosilla bussi tulee. Laita surumielisesti tupakki maahan, kun perillä, kaiva uusi, totea että ovat loppu. Itke vähän ja suutu universumille.

Jos ei ole pitkä bussimatka niin taita vain tulipää pois ja laita taskuun matkan ajaksi XD

Vierailija
15/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan punaisen marlboroni pitkän holkin päässä nostaen välillä dramaattisesti toista kulmakarvaani, annan savun leijailla hitaasti suustani tehden ehkä muutaman renkaan. Isken silmää seksikkäästi komeille herrasmiehille, naisille luon jäätävän bitch tuijotuksen turkkini syövereistä.

Vierailija
16/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja busseilla, vaan omalla autolla.

Vierailija
17/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tyhmät polttavat. Itse en ole polttanut edes sitä ensimmäistäkään.

Polttaminen on yksi elämän vaihtoehdoista. On tyhmää sanoa noin.

Anonyymi nimimerkki kehuskelee:

vain tyhmät syntyvät itse en ole syntynyt edes ensimmäistä kertaanikaan.

Vierailija
18/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkani on laitettu pomadalla edestä isolle laineelle. Kaivan farkkujen takataskusta litistyneen askin, koputan sitä hieman ja vedän toiseksi viimeisen arkunnaulan tottuneesti esille. Laitan sen huulille ja yskäisen kerran vapaana olevasta suupielestä. Kallistan päätä aavistuksen kenoon ja asetan käden tuulensuojaksi sytyttämisen ajaksi. Saan tupakan vienon tuulen vuoksi vasta toisella tulitikulla käyntiin ja laitan tikut takaisin nahkatakin rintataskuun, kyynärpää aavistuksen korkeammalla kuin kämmen. Työnnän sitten samaisen käden tiukkojen Levisten taskuun niin, että peukalo jää ulkopuolelle, vedän pitkät henkoset, kallistan pään hitaasti takakenoon, katselen kaukaisuuteen ja päästän huokaisun.

En ole noteerannut yhtäkään bussipysäkillä olevasta yli 10 henkilöstä, mutta tiedän, että he kaikki katselevat minua.

Vierailija
19/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tapani on aika tavallinen. Kaivan keskipakkasella askista mentolin ja mitään muuta en koskaan ole joutanut kokeillakaan. Poltan mentoolia ainoastaan bussipysäkeillä.

Oikeastaan töissä tupakointi piti lopettaa jo aikoja sitten. Päivisin menee kolme mentol savuketta pysäkeillä.

Poltto tapani on sellainen anteeksi että olen olemassa. Kävelen pysäkiltä seitsemän metriä ja sytytän savukkeen. Kävelen pyöräilijän tai ohikulkijan tullessa lähelle viitisen metriä ojaan ja pidän päätä häpeissäni maahan taivutettuna kuin kaaponukke ikään. Monesti hermostuksissani käännän päätäni ojanpuolelle ettei mahdolliset ohiajavat tutut autoilijat tunnista minua. On häpeällistä olla tupakoitsija. Moni joutuu kiusaamisen kohteeksi. Joskus kun epäilen että ohi kulkenut autoilija oli tuttu ja hän varmasti näki niin poltan öisin askin röökiä niin kiivaasti ettei siihen mene kuin tunti niin aski on tyhjä. Sen jälkeen lähden ärrälle kävellen vaikka pakkasta olisi kuinka paljon ja ostan uuden mentol askin. Kotimatkalla poltan lisää ja poltan ketjussa koska mitä väliä sillä enää on kun ne vihaa mua kuitekin.

Talvet ovat parhaimpia kun on hämärää ja kukaan ei tunnista.

Vierailija
20/43 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä se polttelen piippua ja suin partaani muikeasti hymyillen. Välillä puren piipun vartta takahampaitten väliin ja myhäilen  piipun vaimentamalla äänellä. Bussin tullessa kopautan perskat pieksun kantaa vasten hankeen. Ympärilläni leijailee älykkään piippuintelektuaalin aura.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme