Kolme kysymystä parisuhteessa olevilla naisille!
-Ikäsi?
-Pidätkö miestäsi kiihottavana?
-Monta kertaa viikossa otat suihin?
Punnitsen tässä, kannattaako alkaa parisuhteeseen. Nimittäin, jos viikko menee ilman suikkari, sellaiseen en suostu.
Kommentit (26)
-32
-Kyllä
-Nähdään parin viikon välein joten seksiä on silloin muutamien päivien aikana 2-3 krt päivässä. Noista yleensä yksi päätetään suikkarilla (toki olen siinä vaiheessa saanut jo moneen kertaan ;)). Se on ikäänkuin palvelus, puolin ja toisin pyritään pitämään toisiamme hyvänä ja hän tekee vastaavaa mulle myös.
viikko ilman? right..veikkaan ettet oo ikinä saanu
40
Erittäin
0-1, mies ei erityisemmin välitä siitä
42
Tottakai kiihottaa vaikka yhdessä olemme olleet 20 vuotta.
Ottaisin vaikka joka toinen päivä jos mies vain jaksaisi siihen tahtiin. Yleensä tahti on max. 1-2 x vko.
Sinua neuvoisin ottamaan ihan itseltäsi suihin ja unohtamaan "seurustelu"haaveet. Ei nainen sinulta mitään sellaista saa mitä ei saisi paremmin muilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
40
Erittäin
0-1, mies ei erityisemmin välitä siitä
Et taida olla kovin hyvä suihin ottamisessa. XD
Sun kannattaa varmaan mieluummin kysyä siltä potentiaaliselta tyttöystävältä, suostuuko hän ottamaan suihin vähintään kerran viikossa. Voit siinä samalla esittää oman tarjouksesi, miksi hänen kannattaa ryhtyä parisuhteeseen sinun kanssasi. Olkoon se sitten pillun nuolemista vastaava määrä, jalkojen tai hartioiden hieromista, aamupalan tuomista sänkyyn tai mitä ikinä hän sattuu arvostamaankaan.
sinkkumies26v kirjoitti:
-Ikäsi?
-Monta kertaa viikossa otat suihin?Punnitsen tässä, kannattaako alkaa parisuhteeseen. Nimittäin, jos viikko menee ilman suikkari, sellaiseen en suostu.
50 vuotta. No ihan kohtuullisen. Emme juurikaan harrasta suuseksiä, jonkun verran saatan esileikissä imeskellä, mutta ollaan aika suoraviivaisesti saman tien yhdynnässä pari, kolme krt viikossa.
Mun vastauksilla ei ole sulle merkitystä, koska sun pitäisi ensin oppia elään ihmisten kanssa. Joita myös naiset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40
Erittäin
0-1, mies ei erityisemmin välitä siitäEt taida olla kovin hyvä suihin ottamisessa. XD
Mahdollista, mutta ei se meidän maailmaa kaada. Äksdee äksdee.
-Ikäsi? 31v
-Pidätkö miestäsi kiihottavana? Kyllä
-Monta kertaa viikossa otat suihin? En ota laisinkaan, en tykkää suuseksistä joten sitä ei meillä harrasteta
30
Kyllä
Ehkä n. 3-10? Aina kun harrastetaan seksiä ja välillä (mm. Menkkojen aikaan) muuten vaan.
-23
-kyllä
-aina kun seksiä harrastetaan, siihen kuuluu myös molemminpuolinen suuseksi (yleensä n. 1-8 krt/vko)
-Ikäsi?
37 vuotta
Pidän miestäni seksualisesti, kuin myös älyllisestikin kiihottavana.
-Monta kertaa viikossa otat suihin?
Meillä ei koskaan sukkareita ja syykin lienee selvä. Mieheni hammaslääkäri ja minä virologi.
Kehoitaisin Sinuakin vielä harkitsemaan tuota aloituksen viimeisen lauseen ehdottomuutta.
42v
Kyllä erittäin, vaikka yhteiseloa on takana jo yli 20v
Voisin ottaa suihin vaikka joka päivä, mutta mies ei siitä pahemmin pidä (ei johdu minun taidoistani), joten ehkä kerran viikossa tai kahdessa.
-24
-pidän
-otan poskeen muutaman kerran vuodessa.
25
joo
en kertaakaan koska ei ukko halua yhtään mitään