Miten tytöillä / nuorilla naisilla on nykyään ihan järkyttävät kaksoisleuat???
Oletteko huomanneet? Itse olen kyllä ikäväkseni pistänyt merkille millaiset pullataikinaheltat roikkuu tytöillä ja naisilla tänä päivänä leukojen alla! Ihan jo 18 vuotiaista ylöspäin, 20, ja 30-vuotiailla se erityisesti korostuu koska ollaan nuoria ja kuuluisi olla hoikkia ja hehkeitä. Ihan jäätävä pöhötys päällä kaikilla. Leuat eikun rullaantuu kaulusta vasten. Hyi hitto että näyttää rumalle. Sorjia ja siroja kauniita hoikkia naisia vaikea kadulta löytää!! Mistä hitosta tämä ilmiö johtuu? Syökö nykyään akat niin päin peetä ja juovat alkoholia niin että perse rutisee? Ei paljon tee mieli nuoria naisia enää katsella kun väistämättä kaikilla kadulla kulkevilla naisilla tämä sama ilmiö on. Miksi ette naiset pidä huolta itsestänne ja tee jotain tuolle asialle? Ruma kaksoisleuka vaikuttaa kokonaisvaltaiseen ulkonäköön vaikka miten muuten näyttäisitkin itse hyvältä. Ja pahinta on ettei kaksaria huomaa itse, ellei joku huomauta! Nyt äkkiä peilit käteen ja tarkistamaan tilanne peilistä ja ruvetaan laihduttamaan ennen kuin olette valaita!!!!
Juujuu mitään kultaista keskitietä ei ole olemassakaan, on vaan lihavat ja anorektiset, kylläkyllä.