Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tytöillä / nuorilla naisilla on nykyään ihan järkyttävät kaksoisleuat???

Vierailija
06.01.2017 |

Oletteko huomanneet? Itse olen kyllä ikäväkseni pistänyt merkille millaiset pullataikinaheltat roikkuu tytöillä ja naisilla tänä päivänä leukojen alla! Ihan jo 18 vuotiaista ylöspäin, 20, ja 30-vuotiailla se erityisesti korostuu koska ollaan nuoria ja kuuluisi olla hoikkia ja hehkeitä. Ihan jäätävä pöhötys päällä kaikilla. Leuat eikun rullaantuu kaulusta vasten. Hyi hitto että näyttää rumalle. Sorjia ja siroja kauniita hoikkia naisia vaikea kadulta löytää!! Mistä hitosta tämä ilmiö johtuu? Syökö nykyään akat niin päin peetä ja juovat alkoholia niin että perse rutisee? Ei paljon tee mieli nuoria naisia enää katsella kun väistämättä kaikilla kadulla kulkevilla naisilla tämä sama ilmiö on. Miksi ette naiset pidä huolta itsestänne ja tee jotain tuolle asialle? Ruma kaksoisleuka vaikuttaa kokonaisvaltaiseen ulkonäköön vaikka miten muuten näyttäisitkin itse hyvältä. Ja pahinta on ettei kaksaria huomaa itse, ellei joku huomauta! Nyt äkkiä peilit käteen ja tarkistamaan tilanne peilistä ja ruvetaan laihduttamaan ennen kuin olette valaita!!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet? Itse olen kyllä ikäväkseni pistänyt merkille millaiset pullataikinaheltat roikkuu tytöillä ja naisilla tänä päivänä leukojen alla! Ihan jo 18 vuotiaista ylöspäin, 20, ja 30-vuotiailla se erityisesti korostuu koska ollaan nuoria ja kuuluisi olla hoikkia ja hehkeitä. Ihan jäätävä pöhötys päällä kaikilla. Leuat eikun rullaantuu kaulusta vasten. Hyi hitto että näyttää rumalle. Sorjia ja siroja kauniita hoikkia naisia vaikea kadulta löytää!! Mistä hitosta tämä ilmiö johtuu? Syökö nykyään akat niin päin peetä ja juovat alkoholia niin että perse rutisee? Ei paljon tee mieli nuoria naisia enää katsella kun väistämättä kaikilla kadulla kulkevilla naisilla tämä sama ilmiö on. Miksi ette naiset pidä huolta itsestänne ja tee jotain tuolle asialle? Ruma kaksoisleuka vaikuttaa kokonaisvaltaiseen ulkonäköön vaikka miten muuten näyttäisitkin itse hyvältä. Ja pahinta on ettei kaksaria huomaa itse, ellei joku huomauta! Nyt äkkiä peilit käteen ja tarkistamaan tilanne peilistä ja ruvetaan laihduttamaan ennen kuin olette valaita!!!!

Liikaa aikaa iPadilla ja kännykällä, tekee tuon

Vierailija
2/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele. On myös meitä pulleita joilla on hoikat kasvot eikä kaksaria ja osalla hoikista naisista on kauhee kaksari. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus on kauneutta

Vierailija
4/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. Niitä kaksoisleukaisia nuoria miehiäkin tulee jatkuvasti vastaan. Ei ole komean näköistä.

Vierailija
5/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreys sopivassa määrin on ihan hyvä ja söpöä. Mutta runsas ylimääräinen ehdottomasti pois.

Vierailija
6/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat pois kauniista katukuvasta kauneutta pilaamasta kuten Etelä-Koreassakin on. Siellä jos olet läski nainen, olet todella, todella ahtaalla.

Vierailija
7/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on rumuutta ja todella todella sairasta. Vastenmielistä.

Vierailija
8/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuus on rumuutta ja todella todella sairasta. Vastenmielistä.

Vierailija
9/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuus on kauneutta

Totta. Itse tykkään katsella kuvia ihmisistä keskitysleireillä, olivat niin kauniita siellä. Samoin aids:iin kuolevat. Ja tiedättekö sen ikonisen kuvan nääntyvästä lapsesta jota korppikotka vahtaa? Niin kaunis lapsi. 

Vierailija
10/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän tuijottelu alaviistoon ja ilmeiden käyttämättömyys löystyttävät kasvoja.

Vierailija
11/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tämmöinen kaksarinaama. Äidilläni oli tismalleen samanlainen ja se ennakoi hänellä kilpirauhasvikaa, joten sitä odotellessa. Myös suolainen ja hyvin makea ruoka vaikuttaa minulla tähän kaksarin kokoon, etenkin suola turvottaa sitä todella nopeasti, alle vuorokaudessa.

Tietyt lisäravinteet näyttävät vaikuttavan pikkuisen pienentävästi. Tällä hetkellä syön jotakin yhdistelmää, jonka pitäisi tukea kilpirauhasen toimintaa.

Vierailija
12/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on alkkiksia. Viina pöhöttää..

Vierailija
13/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuuluisi olla hoikkia ja hehkeitä"

Yhyy ympäristön ihmiset eivät ole sisäisen standardini mukaisia 

AP itse tyypillinen keppanan uhri

Vierailija
14/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mistä tää kaksarinaamaisuus johtuu. Oon hoikka 160cm/47kg ja mulla on oikeesti kaksoisleuka/pullukkaleuka. Jos pidän päätä aivan suorassa niin sitä ei näy, mutta vähän kuin kääntää päätä alaspäin niin kunnon rasvaläskit. Pystyy oikein ottaa kiinni ja heiluttaa :D En tiedä millä lähtisi.

Vierailija
15/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se alkavaa sokeri-ja rasva-aineenvaihdunnan häiriötä.

Vierailija
16/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu prosessoidusta ruoasta, alkoholista ja tupakasta. 

Vierailija
17/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, mistä tää kaksarinaamaisuus johtuu. Oon hoikka 160cm/47kg ja mulla on oikeesti kaksoisleuka/pullukkaleuka. Jos pidän päätä aivan suorassa niin sitä ei näy, mutta vähän kuin kääntää päätä alaspäin niin kunnon rasvaläskit. Pystyy oikein ottaa kiinni ja heiluttaa :D En tiedä millä lähtisi.

Voisit esimerkiksi syödä vähemmän ja kuluttaa enemmän

Vierailija
18/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla on jo ihan nuorena vaikka painoa ei olisi liikaa. Se on niin tapauskohtaista, joku saa vasta kun vanhenee tai lihoo, joillain sitten leuan rakenne on sellainen että tulee ihan itsestään. Minulla ei ole mutta ap varmaan kauhistelisi rumaa pottunokkaani. Sillekään en valitettavasti mitään voi.

Vierailija
19/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit esimerkiksi syödä vähemmän ja kuluttaa enemmän

No heh heh. Näin teen.

Vierailija
20/21 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu älykännyköistä. Tai lisääntyivät huomattavasti yhtä aikaa puhelinten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä