Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kaupungin vuokra-asunnossa asumista hävetä?

Vierailija
06.01.2017 |

Eräässäkin ketjussa kerrottiin kuinka kaupungin vuokra-asunnoissa asuu ainoastaan wt:t.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungin vuokra-asunnossa, minulla on vakituinen työ, ei maksuhäiriömerkintää eikä taustalla päihteitä tms. Ei siis elämänhallintaongelmia. Olen kaiketi tietämättäni WT. :)

Vierailija
22/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Mähän nauran kun saan asua halvassa asunnossa Helsingissä ja muut maksaa itsensä kipeäksi yksityisellä. Oon mielelläni wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin asumistuen hakeminen vuokra-asuntoon on pirun noloa.

Vierailija
24/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaksi 30-vuotiasta opiskelijaa miehen kanssa ja ollaan hiton onnellisia kun saatiin kaupungin kämppä. Halvempaa kuin yksityisellä tai opiskelija-asunnossa. Tässä asutaan kunnes saadaan vakityöt ja rahaa säästöön omaa kämppää varten. Ei hävetä, pikemminkin kateellisia kavereita on paljon.

Vierailija
25/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tällä palstalla se ei oo ongelma, kun kaikki täällä käyvät on wt.

Vierailija
26/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingin kaupungin vuokra-asunnossa,meren äärellä.meri näkyy ikkunasta,hiekkarannalle sata metriä.Siisti taloyhtiö ja suhteellisen halpa vuokra,ei hävetä yhtään.

Vierailija
27/27 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kateellinen kaupungin vuokrataloissa asuville! Saisinpa mäkin kämpän sieltä, oon yrittänyt hakea, kun olen pienituloinen ja opinnot kesken, mutta en ole oikeutettu opiskelijasäätiönkään kämppiin. Joudun asumaan ylihintaisissa "normi" vuokrafirmojen kämpissä! Jäisi niin paljon rahaa säästöön, kun pääsisi halvempaan... :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän