Pitäisikö kaupungin vuokra-asunnossa asumista hävetä?
Eräässäkin ketjussa kerrottiin kuinka kaupungin vuokra-asunnoissa asuu ainoastaan wt:t.
Kommentit (27)
Miksi pitäisi? Mähän nauran kun saan asua halvassa asunnossa Helsingissä ja muut maksaa itsensä kipeäksi yksityisellä. Oon mielelläni wt.
Yleensäkin asumistuen hakeminen vuokra-asuntoon on pirun noloa.
Me ollaan kaksi 30-vuotiasta opiskelijaa miehen kanssa ja ollaan hiton onnellisia kun saatiin kaupungin kämppä. Halvempaa kuin yksityisellä tai opiskelija-asunnossa. Tässä asutaan kunnes saadaan vakityöt ja rahaa säästöön omaa kämppää varten. Ei hävetä, pikemminkin kateellisia kavereita on paljon.
Mut tällä palstalla se ei oo ongelma, kun kaikki täällä käyvät on wt.
Asun Helsingin kaupungin vuokra-asunnossa,meren äärellä.meri näkyy ikkunasta,hiekkarannalle sata metriä.Siisti taloyhtiö ja suhteellisen halpa vuokra,ei hävetä yhtään.
Mä oon kateellinen kaupungin vuokrataloissa asuville! Saisinpa mäkin kämpän sieltä, oon yrittänyt hakea, kun olen pienituloinen ja opinnot kesken, mutta en ole oikeutettu opiskelijasäätiönkään kämppiin. Joudun asumaan ylihintaisissa "normi" vuokrafirmojen kämpissä! Jäisi niin paljon rahaa säästöön, kun pääsisi halvempaan... :/
Asun kaupungin vuokra-asunnossa, minulla on vakituinen työ, ei maksuhäiriömerkintää eikä taustalla päihteitä tms. Ei siis elämänhallintaongelmia. Olen kaiketi tietämättäni WT. :)