Kysymys isotissisille naisille: onko rinnoistasi sinulle enemmän hyötyä vai haittaa?
Kommentit (24)
Haittaa. Kipuja ja vaikea löytää sopivia vaatteita. Ja ne tuijotukset..
Naisilla on vain isot tai pienet rinnat. Ei ne voi tietää vastausta kun ei ole kokeilleet molempia.
Vierailija kirjoitti:
On.
Isot tissit, pienet aivot.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vain isot tai pienet rinnat. Ei ne voi tietää vastausta kun ei ole kokeilleet molempia.
Ei tässä kysytty vertailua pieniin rintoihin, vaan onko isoista rinnoista enemmän hyötyä vai haittaa. Subjektiivinen kokemus aiheesta riittää.
Haittaa. Hirveät niskakivut. Lisäksi olen vasta 21v ja tissit riippuu ihan hirveästi. Nännit osoittaa lattiaa :(
Haittaa. Paitojen osto on hankalaa. Paita joka pienirintaisella on peittävä, ei ole sitä isorintaisella.
Tarvitsee todella hyvät urheilurintsikat jotta voi juosta. Tästä huolimatta rinnat usein pitkän lenkin jälkeen kipeät.
Miesten tuijotus, jatkuvat iskuyritukset. Edes lähikaupassa ei saa rauhassa käydä
Haittaa. Sopivia vaatteita on vaikea löytää ja kärsin niska ja hartiakivuista. Rinnat ovat todella riippuvat niin että nännit ovat todella alhaalla ja osoittaa alas.
N19
Haittaa. Ei voi ikinä juosta, jos ei ole urheilurintaliivejä päällä. Lisäksi rintaliivit on todella kalliita mun kokoiselle. Vaatteita on vaikea löytää.
Rinnat riippuvat :( Eli ne on tosi rumat ilman rintsikoita
Hyödyt: vetävät puoleensa tissimiehiä. Herkät. Väliin voi panna. Tissivako löytyy, siellä voi säilyttää tavaroita.
Haitat: vetävät puoleensa tissimiehiä ja junttia, jotka juttelevat niille. Yleensä ovat tiellä. Hyvät liivit kalliita. Puserot eivät istu. Tissivaossa leivänmuruja. Kipeytyvät kuukautisten aikaan. Muuttunevat vanhemmiten emäntätisseiksi. Estävät juoksemisen (AUH).
Ei luojan kiitos niska-hartiavaivoja.
85K
Ei tule mieleen mitään sellaista haittaa, jota voisi olla pienistä rinnoista. Tai mistäpä minä tietäisin, kun mulla oli sellaiset viimeksi 12-vuotiaana. Vauvanruokkiminen onnistunee niilläkin. Jos miesten kiinnostusta ajatellaan, niin en ole tähän mennessä tavannut kuin yhden miehen, joka oli vilpittömästi kiinnostunut (vain?) suurista rinnoistani.
Suurista on paljonkin haittaa. Sopivia liivejä ei yleensä löydä mistään, ei ainakaan kohtuullisella hinnalla.
Mitä hyötyä niistä voisi olla? En keksi yhtäkään. Tosin itselläni ei hirveästi ole haittaakaan, ainoat haitat on se, että rintaliivit ovat kalliita kun isot koot pitää ostaa rintaliivikaupasta ja juostessa tarvitsee todella hyvät urheilurintsikat.
Mitä hyötyä niistä voisi olla? Sopivia vaatteita on vaikea löytää, etenkin napitettavia. :D Roikkuvat, hölskyvät, ovat tiellä jumpatessa, vaikea maata mahallaan. Juosta ei voi kuin teipattuna, koska muuten tissit hölskyvät. Kosteus jää myös helposti alle muhimaan. Saunan jälkeen saa hankailla ahkerasti, talkkia kuluu.
Kohottavat itsetuntoa samalla tapaa kuin jos olisin mies ja mulla olisi iso muna. En pukeudu mitenkään paljastavasti tai muuten esittele rintojani. Saattavat toki, jos ylipainoa tulee paljon, muuttua ikäväksi selälle, mutta pyrin huolehtimaan itsestäni tämän suhteen. (Äitini puolen suku on aika isorintaista ja esim. mummollani rintojen paino on aiheuttanut ongelmia, vaikkei hän mitenkään erityisen tukevassa kunnossa ole.) Mies toki tykkää. :D Niin ja onhan ne uidessa kivat kellukkeet. XD Ja varmaan niistä on sitten lapsia saadessa hyötyä, vaikka onnistuu se imetys ihan hyvin pienemmilläkin rinnoilla - sehän rintojen pääasiallinen tarkoitus on: vauvan ruokkiminen.
Tähän mennessä en koe, että olisi ollut mitään erityistä haittaa isoista rinnoista. Vanhemmiten voi toki olla eri asia.
Haittaa. Päivittäiset helvetilliset kivut.
Haittaa. Parin viikon päästä onneks leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä niistä voisi olla? Sopivia vaatteita on vaikea löytää, etenkin napitettavia. :D Roikkuvat, hölskyvät, ovat tiellä jumpatessa, vaikea maata mahallaan. Juosta ei voi kuin teipattuna, koska muuten tissit hölskyvät. Kosteus jää myös helposti alle muhimaan. Saunan jälkeen saa hankailla ahkerasti, talkkia kuluu.
Lämmittävät näillä kehoa näillä pakkasilla.
Parhaat halit antaa isotissinen nainen, jote voit halutessasi jakaa enemmän iloa kuin joulupukki.
Haittaa on. Ovat ilman liivejä rumat ja roikkuvat, liivien kanssa taas miehet eivät muuta näekään (ihan sairaan ärsyttävää kun on mulla naamakin mihin voisi puhuessa katsoa). Ovat myös tiellä ja hyllyvät urheillessa, ja ilman liivejä nukkuessa hankala löytää hyvää asentoa. Hartiatkin jatkuvasti jumissa, tosin johtunee muistakin jutuista kuten huonoista istuma-asennoista jne.
Mulla painon ylös-alas menosta, ratsastusharrastuksesta ja ihon ominaisuuksista johtuen tosi paljon löysää nahkaa tisseissä joten ovat tosi rumat :( kun lihon niin näyttävät melkein oklta mutta laihduttaessa ovat semmoiset pussukat.
Hyötyjä... no ei tule mieleen.
Korjauttaisin jos olisi varaa.
Ei niin mitään hyötyä, pelkkää haittaa. Minulla f- koon rinnat. Haitat, miehet tuijottavat, käy kipeää urheilla jos siihen tarkoitukseen ei nyt satu olemaan liivit päällä, en voi nukkua mahallaan, naiset katsovat vihamielisesti, mua ei oteta tosissaan kun on vaan tissitissi.
Löysin mie pari hyvääkin puolta. Perhe haluaa nukkua rintojen päällä ja jos mulla palelee käsiä niin tissien alla lämpiää. Mutta että vihaan muuten näitä 😒
On.