Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit muuttaa ja varanneet hissin useaksi tunniksi, nyt tappelu rappykäytävässä

Vierailija
06.01.2017 |

Naapurit ovat tehneet muuttoa aamusta asti ja pariin kertaan ulkoa käydessäni hissi ollut tupaten täynnä tavaraa ja ovi pultattu niin ettei kukaan muu voi hissiä käyttää. Kävin kaupassa ja tulin kauppakassien kanssa hissin ovelle missä pyysin ystävällisesti voisinko käyttää hissiä sillä asun ylimmässä kerroksessa, ei kuulemma onnistu vaan täytyy odottaa, että he tyhjentävät hissin. En siis voinut heidän mielestään mennä hissiin kauppakassien kanssa ylös (hissi oli puolillaan laatikoita ja olisin hyvin mahtunut).

Nyt kuuluu julmetonta huutoa rappukäytävästä kun tilanne jälleen sama jonkun toisen naapurin kohdalla, olisi tarvinnut hissiä käyttöön mutta muuttajat olivat sitä mieltä että ei nyt, he ovat varanneet hissin muuton takia.

Kyllä olen naapurikyylä ja kuulin huudon rappukäytävästä eteiseen kun kaksi aikamiestä huutaa toisilleen kurkkusuorana. En tiennytkään, että hissin voi noin vaan "varata", saas nähdä miten tilanne etenee. Jäätävän kokoinen muuttorekka myös parkkeerattu talon eteen ettei kukaan muu pääse autolla pihaan. Jännittävää loppiaista :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta viihdettä!

Vihaan myös noita hissivaraajia. Ja erityisesti niitä, jotka laittaa oman kerroksensa hissinoven väliin villasukan tms. ettei kukaan vie hissiä sillä välin, kun arvon herrasväki tekee parinkymmenen minuutin lähtövalmisteluja. Kun heillä on niin kiire, ei ehdi odottaa hissiä!

Vierailija
2/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopu sijaa antaa. Voisi mennä vaikka ystävällisesti auttamaan muuttajia, niin sitä nopeammin on homma hoidettu.

Kerrostalossa pitäisi nimenomaan elää ja olla sosiaalinen, eikä riidellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sieltä kuuluu perinteinen " tule niin mennään tuohon pihalle kattomaan blablabla.." 

Ap

Vierailija
4/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin itsekästä toimintaa, talossa on muitakin ihmisiä, jotka tarvitsevat hissiä. Ei muutakuin jonotuslaput vaikka kouraan. Mitäs jos tulisi pyörätuolilla liikkuja pyytämään hissivuoroa, käskettäisiinkö ryömiä portaita pitkin..

Vierailija
5/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Vuosaaren Merirastilassa? Jos asut tiedän mistä johtuu.

Vierailija
6/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit ennekä joku pääsee hengestään.

Vierailija
7/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päivitäthän, haluun tietää mitä tapahtuu, tylsä loppiainen täällä :D

Vierailija
8/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kerran vastaavassa tilanteessa sanoin suoraan " no vittu kantakaa edes tämä kauppakassi kolmanteen, kun minä tuon lapset! "  tämän jälkeen sain hissin käyttöön hirveän jupinan ja mulkoilun kera,,  minulla oli siis kauppakassi, vauva kantokopassa ja  2v käsipuolessa .

Vierailija
9/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä kerran vastaavassa tilanteessa sanoin suoraan " no vittu kantakaa edes tämä kauppakassi kolmanteen, kun minä tuon lapset! "  tämän jälkeen sain hissin käyttöön hirveän jupinan ja mulkoilun kera,,  minulla oli siis kauppakassi, vauva kantokopassa ja  2v käsipuolessa .

Eli mitä tästä opimme ilmanä,lapsia olisit hyvin pärjännyt eikä tarvinnut ruveta hankalaksi.

Vierailija
10/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä tästä opimme ilmanä,lapsia olisit hyvin pärjännyt eikä tarvinnut ruveta hankalaksi.

minä en tässä ollut hankala, vaan tämä pariskunta joiden takia mm. naapurin huonokuntoinen pappa lähti vaivalloisesti kapuamaan portaita! minä päätin olla narttu ja pitää puoliani. senkun muutatte, mutta hissi kuuluu kaikille ! 

Vierailija
11/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anna kun arvaan: sinä olet näitä ,jotka muuton takia varaavat hissiin koko päiväksi ? 

Vierailija
12/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä en tässä ollut hankala, vaan tämä pariskunta joiden takia mm. naapurin huonokuntoinen pappa lähti vaivalloisesti kapuamaan portaita! minä päätin olla narttu ja pitää puoliani. senkun muutatte, mutta hissi kuuluu kaikille ! 

Onko talon järjestyssäännöissä mainittu jotain hissin maksimi käyttöajasta? Jos ei ole niin miten meinasit perustella sen ettei joku saisi istua hississä vaikka koko päivää ja pitää jalkojaan oven välissä ylimmässä kerroksessa.

Vierailija
13/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä ongelma välillä vapauttaa se hissi ja antaa jonkun mennä kauppakassien/lastenrattaiden/kantamusten kanssa. Minusta olisi häpeällistä että joku papparainen joutuisi könyämään monta kerrosta keppinsä kanssa koska minun muutto!!11!!!1

Vierailija
14/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muutenkaan ymmärrä, mihin sitä hissiä tarvitsee yhtä mittaisesti koko päivää. Kamat hissiin, hissi alas ja kamojen purku hissistä aulaan/pihalle, josta ne on helppo kantaa autoon. Ei tarvi kuin n. 5-10 min kerrallaan, ja hyvin mahtuu naapuritkin välillä käyttämään hissiä.

Vierailija
15/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvi siihen jalkoihin tulla pyörimään muutenkin hermot kireällä muuton takia, pysykää kotona jomette jaksa rappusia kävellä.

Vierailija
16/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko talon järjestyssäännöissä mainittu jotain hissin maksimi käyttöajasta? Jos ei ole niin miten meinasit perustella sen ettei joku saisi istua hississä vaikka koko päivää ja pitää jalkojaan oven välissä ylimmässä kerroksessa.

Mitä vaan saa tehdä jos ei ole erikseen kielletty?

En enää ihmettele miksi jotkin säännöt kuulostavat siltä kuin ne olisi kirjoitettu idiooteille.

Vierailija
17/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos tavara kannettaisiin rappuja pitkin syntyisi siitä päivän kestävä rappuralli. Kenties muutama asukas tuupattaisiin ohimennen kumoon laatikolla. Joustoa molemmin puolin , muuttokin on ihan hirveää puuhaa.

Vierailija
18/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa roskasakilta.

Vierailija
19/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista tässä on se, että pääset eroon tuosta naapurista.

Vierailija
20/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:,D anteeksi en voinut kuin nauraa otsikollesi. Oikeaa naapuri draamaa.

Ikävää ja ajattelematonta käytöstä naapureilta. Mutta miten varasivat? Oliko joku koko ajan ovella, vai joku laatikko oven pidikkeenä?

Jos jälkimmäinen niin mikset vain siirrä laatikkoa pois, koska ethän sinä heidän lupaa tarvitse hissin käyttöön. Tuskin olisivat muuta kuin puhisseet vihaisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän