MIten kissanne on suhtautunut pakkasiin , joko on tilannut etelän loman?
Meillä ollaan innokkaasti ovensuussa menossa ulos . Oven avauksen jälkeen käännytäänkin takaisin ,ilme on pettyneen tylsistynyt. Kummasti on tv:n matkamainokset kiinnostaneet viimeaikoina kissaa.
Kommentit (22)
Ottaa aika lunkisti, ei osoita mitään intoa lähteä ulos.
Lähti samaan aikaa kuin muuttolinnut. Pari postikorttia on tullut Kanarialta ja Italiasta.
Tilasi aurinkoa päiväksi ja kanaa illalliseksi, huomiseksi.
Joko se roskaruoka innostaa kissojakin.
Vierailija kirjoitti:
Joko se roskaruoka innostaa kissojakin.
Pakkasten takia. :)
Huomasin hiekkalaatikkoa siivotessani, että kissa oli ripustanut palmujen kuvia kopin sisäseiniin. Hiekkarantatunnelmissa siis täälläkin, vielä en ole visalaskua tarkistanut, että onko matka mennyt varaukseen...
Tassulla osoitetaan takkaa että tuo päälle asap! Oven kun avaa niin ryntäys mahdollisimman kauas ulkoilmasta. Tuijotetaan vuoroin ikkunasta ulos ja sitten nöyrää palvelijaa että miksi olen "tilannut" talvisen sään. Koen olevani huono, koska en ennakoinut talvea ja varannut heille talvikuukausiksi huoneistoa leudommasta ilmastosta...
Edellinen 1 viestille . Ei suinkaan kanaa tilanneelle.
Kyllästyi makoiluun ja paineli päättäväisesti ulos pakkaseen. On se kumma elukka kun yksi vessakerta/vrk riittää, jos ei vähemmänkin. Kyselee kyllä onko kohta jo kesä..
Vierailija kirjoitti:
Tassulla osoitetaan takkaa että tuo päälle asap! Oven kun avaa niin ryntäys mahdollisimman kauas ulkoilmasta. Tuijotetaan vuoroin ikkunasta ulos ja sitten nöyrää palvelijaa että miksi olen "tilannut" talvisen sään. Koen olevani huono, koska en ennakoinut talvea ja varannut heille talvikuukausiksi huoneistoa leudommasta ilmastosta...
Kyllähän ne osaavat taitavasti saada palvelijansa aina syyllisyyden alaisiksi. Väärä ruoka, kun ei osata arvata mitä pomo juuri sillä hetkellä tahtoo, tai huono sää on aina huonon palvelijan aiheuttamaa ja ylenkatseellisesti kissa sen anteeksi antaa.
Jaahas, nyt hän suvaitsee koirankin olemassaolon, käy näemmä lämmikkeestä. Koirapeitto.
Ei ne mistään ulkomaailmoista tiedä, trooppinen hiekkaranta löytyy tuosta kuuman patterin päältä ikkunalaudalta.
Pitäisikö huolestua kissa oli kaivanut aurinkolasit ja olkisen hellehattunsa esiin. Katseli etsivästi ympärilleen, luultavasti ei vielä löytänyt matkalaukkua. Onkohan se yölennolla lähdössä ,ei auta kuin valvoa oven edessä, nyt on hyvät neuvot tarpeen.
Mitä matkakohdetta suosittelisitte? Pitäisi tilata pari kissalentoa kolleille. Toivomuksena lämmin kohde, jossa on paljon mirrejä.
En tiedä, olisko unohtanut passin kotiin kun palasi iltapäivällä yöreissulta.
Kissani jätti minut. Nyt se matkustelee Lizzy nimisen naisen kanssa.
Kielsin kissaa tilaamasta ulkomaanmatkaa. Rupesi pitämään mykkäkoulua.
Myöhemmin päivällä tuli mun s-postiin viesti verkkokauppatilauksesta. Kollinketale oli tilannut parka-takin itselleen. Hemmetin kallis, joku aidon parkatakin kopio ja oikeaa karvaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kielsin kissaa tilaamasta ulkomaanmatkaa. Rupesi pitämään mykkäkoulua.
Myöhemmin päivällä tuli mun s-postiin viesti verkkokauppatilauksesta. Kollinketale oli tilannut parka-takin itselleen. Hemmetin kallis, joku aidon parkatakin kopio ja oikeaa karvaakin.
Nonni, nyt täälläkin mourutaan tuota samaa. Pakko kuulemma saada, kun kaikilla muillakin on kohta. Sitä vaan ihmettelee, miksi tuo vasemmanpuoleinen naamakarvaton on kuvaan liitetty, näyttää kai vitsiltä.
Oli jemmannut mun kakseurosen maton alle, jotta kävisi snägäriltä makkaraperunat kissakokouksesta tullessaan.