Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär (16v.) paiskoo ovia, kun ei saanut syntymäpäivälahjakseen iPhone 7 vaan Samsungin huippuluurin.

Vierailija
06.01.2017 |

Huoh.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Samsungin huippuluuri?

Samsung S7 edgen sai. 32gb,

AP.

Eikös tuo ole se räjähtävä luuri jota ei edes saa viedä esim Finnairin lennolla koneeseen? Haluatko räjäyttää tyttäresi?

Vierailija
22/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet ovat yksi länsimaiden (jos ei koko maailman) suurimmista ongelmista. Ratkaisuksi ehdotankin painavampien ovien hankkimista tai niistä kokonaan luopumista. Myös kiinninaulaaminen toimii - oven tai tyttären.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että ottaa tyttären huoneesta oven irti. Oppiipahan olemaan paiskomatta sittenl

Vierailija
24/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kurjaa ettei voida ostaa mitä toivotaan, vaikka hinnassa ei eroa.

Jep. Muistan edelleen Miten pyysin itse teininä tiettyä kameraa. Olin oikeasti miettinyt mitkä ominaisuudet olisivat minulle tärkeitä, mistä käyttöjärjestelmästä pidän jne. Vanhempani ostivat minulle kuitenkin toisen kameran, saman hintaisen (tai peräti vähän kalliimman) mutta omasta mielestään "paremman." Ei tuntunut kivalta.

Vierailija
25/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei aina tajua parastaan.

Ansaitsisitte palkinnon pelkästään sen takia, että nyt tyttö ei sporttaa omenatuotetta, joilla todellakaan ei ole mitään muuta oikeutusta olla olemassa kuin teknisesti sivistymättömät hipsterit.

Hyvää työtä! Tytölle voi todeta, että omena ilmestyy käteen kun siitä on itse varaa maksaa. Muutoin käytettävyys ja laatu ajaa edelle.

Vierailija
26/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hintaluokka, miksi piti ostaa samsung?

Itsekin olen samsungin vannoutunut käyttäjä, mutta lapselle ostin haluamansa iphonen.

Ymmärtäisin jos ei olisi varaa appleen ja ostaisi halvemman samsungin.

Vierailija
27/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitsisitte palkinnon pelkästään sen takia, että nyt tyttö ei sporttaa omenatuotetta, joilla todellakaan ei ole mitään muuta oikeutusta olla olemassa kuin teknisesti sivistymättömät hipsterit.

Hyvää työtä! Tytölle voi todeta, että omena ilmestyy käteen kun siitä on itse varaa maksaa. Muutoin käytettävyys ja laatu ajaa edelle.

Siis kenelle se puhelin on nyt hankittu, lapselle vai vanhemmille? Mistä sinä tiedät mihin teini ajatteli älykännyään käyttää? 16v on jo sen ikäinen että toiveitakin voisi kunnioittaa ja kuunnella.

Vierailija
28/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Samsungin huippuluuri?

Samsung S7 edgen sai. 32gb,

AP.

Kyllä muakin vituttaisi. Ja kannattaako noin isoja hankintoja edes tehdä 16-vuotiaan selän takana? Tykkäisitkö itse jos et saisi vaikuttaa käyttötavaroihisi?

Vierailija
29/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi räjähtää pahemmin; luuri vai teini?

Vierailija
30/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanat 'samsung' ja 'huippuluuri' nyt vaan ei sovi samaan lauseeseen... Naurattaa.

Vierailija
31/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta kyllä huonoa tilannetajua.

Jos eivät ymmärrä puhelimista sen enempää kuin että osaavat hintaa katsoa niin jättäisivät ostamatta.

Vierailija
32/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kenelle se puhelin on nyt hankittu, lapselle vai vanhemmille? Mistä sinä tiedät mihin teini ajatteli älykännyään käyttää? 16v on jo sen ikäinen että toiveitakin voisi kunnioittaa ja kuunnella.

Kyllä kuvittelisin ihan hyvän mielikuvan omaavani siitä mihin nykyaikaista älypuhelinta voi kuvitella käyttävänsä, voi jeesus mikä kysymys.

No mihin sitä kännykkää voi ajatella käyttävänsä? Johonkin mikä ei onnistu jollain toisella (huomattavasti kehittyneemmällä) puhelimella ja käyttiksellä?

Mikään appikaan ei oikein voi olla niin uniikki, koska androidilla on takuulla vastaavat ellei jopa samat kuin mitkä omppuun saatavissa.

Vai onko iPhoneissa joku piilotettu kyky toimi esim. onkena tai jotain?

Myönnä pois, sinullekin merkitsee vain brändi. Aivan kuten tälle 16-vuotiaallekin. Mikä olikin ainoa argumentti lainaamassasi viestissä (koska teknisesti iPhone häviää saman hintaluokan luureille).

Ja voi toki kuunnella ja kunnioittaa, mutta lahja on aina lahja, ja antajaa on turha syyllistää. Myykööt sitten saatana luurinsa ja ostakoot sen omenan. Ole minulta pois pätkääkään.

Vierailija
33/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huolis kumpaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan