Minusta kiinnostui eräs hyvinkin varakas mies. Tuntuu oudolta. Miksi tuollainen mies kiinnostuisi tavallisen näköisestä, lihavasta naisesta?...
Tuohan saisi rahalla vaikka minkälaisen Mailis Penttilän jos vaan haluaisi.. :D Itse olen tavallinen nainen ja jopa 12kg ylipainoa. Eikös tuollaiset miehet juurikin halua ns. edustusvaimon itselleen..
Olen jutellut miehen kanssa ja käytiin syömässä. Ei ole mikään leuhkan oloinen vaan hyvinkin mukava.
Ja ennen kuin joku tulee mua haukkumaan tähän lompakkoloiseksi ja rahan perässä olevaksi hutsuksi, niin en ole sellainen laisinkaan. En tiennyt miehen varallisuutta kun mentiin syömään. Kertoi myöhemmin asiasta, mutta ei mitenkään hehkuttanut sitä (mikä on hyvä asia).
Toinen juttu myös ihmetyttää. Itse olen normaali tuloinen, enkä todellakaan omista hienoa autoa ja komeaa taloa jne. Ei oikein houkuta sellainen mies, joka on selvästikin mua rikkaampi, koska tuntisin itseni varmaan kokoajan huonommaksi..?
En myöskään haluaisi, että mies kustantaisi kaikki menot ja veisi mua ulkomaille ja ostelisi jatkuvasti kaikkea, hinnasta viis. Mietin että jos tuollaisen miehen kanssa suhteeseen alkaisi, niin menisikö se homma sitten sellaiseksi kuitenkin.. No riippuu kait ihmisestä.
Meillä on miehen kanssa hyvinkin paljon yhteistä. Samanlainen huumorintaju, eläinrakkaus, kummallakin meistä on koiria :) Arvostetaan paljon samanlaisia asioita. Tykätään tehdä samanlaisia asioita (lenkkeily, mökkeily, rauhalliset koti-illat, ruoanlaitto, leipominen (mies sanoi tykkäävänsä leipoa ja sanoi että haluaisi oppia lisääkin että voisin opettaa :D) jne jne..
Käsittämättömän rauhallinen olo aina tämän miehen seurassa ja sellainen luonteva, että voin olla aivan oma itseni.
Mutta tuo erilainen taloudellinen asema... Voisiko se tehdä mut jopa kateelliseksi jos suhde etenisi? Esim. haaveilisin ostavani uuden auton, mutta ei ole rahaa.. Mies ostaa auton tuosta noin vaan.. Ja jos yhdessä asuisi niin kaikki tälläiset pienetkin asiat näkyisi niin selvästi. Toinen voi tehdä (no ei ihan mitä vaan hänkään, ei mikään miljonääri sentään ole) melkein mitä vaan ja itse en voi..
Tai jos se tosiaan menis sellaseksi että mies ostais mulle uuden auton, talon, koiran, kissan.. Ja sellasta en halua, kun itse haluan pärjätä enkä elää vaan toisen rahoilla..
Joo tuli varmaan sekavaa tekstiä.
Onko täällä ketään, jolla oikeasti ois kokemuksia varakkaista miehistä? Onko ne kaikki jotain ihan kusipäitä loppu peleissä (rahoillaan ja materiaaleilla leuhkivia?), vai voiko jopa olla ihan tavallisia ihmisiä, joiden elämässä se varakkuus ei edes niin näkyisikään..
Kommentit (35)
Jos hän tykkää ihan tavallisista naisista, niinkuin moni muukin mies.
Heh, sä olet jutellut miehen kanssa ja käynyt syömässä ja nyt sitten pohdit huolestuneena, että miten ne talousasiat sitten kun jos asutaan ja eletään yhdessä. :D Eiköhän siitä syömisestä ja juttelemisesta ole kuitenkin vielä aika pitkä matka siihen, että tuollaisia yhdessä yhdessä elämiseen liittyviä asioita on tarpeen miettiä? :D
Jos mies on match, opettelet asennoitumaan tuohon asiaan toisin.
Mun ystävä on miljonäärin kanssa eikä häntä ole pätkääkään haitannut "loisia". Ehkä välillä huomaan että hän on hieman etääntynyt normaalista elämästä ja esim siitä millaista on siivota itse koti, hoitaa lapset ja käydä töissä. Muuten on edelleen ihana ystäväni.
Minä tienaan miestäni enemmän ja ajattelen että talous on yhteinen ja jos haluan matkalle, maksan sen miehellenikin. Onneksi hän ei valita asiasta, se olisi molemmille kurjaa. Muuten ei "loisi"
No eihän 12kg ylipainoa oli juuri mitään.
Miehet tyytyvät vähempään kuin olisi mahdollista saada täsmälleen yhtä usein naisetkin. You do the math.
Juuri tuon vuoksi rikkaat ja matalatuloiset harvoin pariutuvat. Siitä tulee sille matalapalkkaiselle ongelma ja hän tekee raha-asiasta ison numeron. Suurin osa hyvätuloisista on ihan tavallisia ihmisiä tunteineen. Hekin haluavat lähinnä puolison, jonka kanssa on helppo ja mukava olla. Eivät he laske euroja siinä kohtaa kun tykkäävät jostakusta. Älä nyt itse mokaa, jos kuvio muuten vaikuttaa lupaavalta!
No miten te oikein tapasitte? Ja oliko se ateriointi oikeat treffit vai esimerkiksi työtovereiden ruokatauko?
Sinä sanoit sen itse.
Teillä on paljon yhteistä ja sinulla hyvä olo hänen kanssaan. Anna mennä sisko, hän saattaa olla se oikea.
Ei kaikille miehille naisten ulkonäkö ole tärkein juttu. Se sisäinen kauneus merkitsee myös.
Miksi kaikki varakkaat miehet haluaisivat jonkun 2kymppisen syömishäiriöisen muovitissin elämänkumppaniksi?
Jos on miehellä itsetunto kohdillaan eikä sitä tarvitse buustata misseillä/malleilla niin kiva taviskin kelpaa.
Paska voi jäädä käteen jos vain ulkonäkö on tärkeää.
Täh? Mitä sun paino tai rahat tähän kuuluu? Ja miksi ihmees sä analysoit sen rikkauta? Yleesä ihmiset pitää toisistaan ja moni pariutuu pitämisen ja rakkauden vuoksi.
Mietin että mies parka. Annatko sille mahdollisuuden olla ihminen vai teetkö talouspäätelmiä kokoajan.
Jotkut eivät osaa pitää yhteistä taloutta vaikka rahaa molemmilla yhtä paljon ja toisaalta jotkut pärjää hienosti vaikka toinen köyhä toinen rikas.
Jotenkin outoo aatella tulevii auton ostoja jos kerran käyny syömässä. Ja 12kg ei oo paljon ylipainoa. Oletko ehkä liian kriittinen itsesi suhteen?
Itsellä suhde varakkaaseen mukavaan mieheen, vaikken mikää missi ole. Enkä varakas. Meillä sama huumorintaju ja elämisen tyyli. Toisaalta eripuraa tuottaa joskus se että kumpikin sosiaalisia ja idearikkaita, joten kilpailemme joskus asioista.
Onko mies ruma, tyhmä vai omaako hän matalan sosiaalisen statuksen?
Palstan ulkopuolisessa todellisuudessa kauniit, fiksut ja varakkaat ihmiset pariutuvat keskenään. Syitä tähän on mainittu jo tässäkin ketjussa. Toki tätäkin luonnonlakia vastaan voi kiukutella, mutta ihan turhaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Heh, sä olet jutellut miehen kanssa ja käynyt syömässä ja nyt sitten pohdit huolestuneena, että miten ne talousasiat sitten kun jos asutaan ja eletään yhdessä. :D Eiköhän siitä syömisestä ja juttelemisesta ole kuitenkin vielä aika pitkä matka siihen, että tuollaisia yhdessä yhdessä elämiseen liittyviä asioita on tarpeen miettiä? :D
Ollaan me pidemmän aikaa jo nähty ja oltu tekemisissä. Olen jopa viettänyt aikaa miehen luona ja uutena vuotena oltiin mökillä. Ja nyt tuossa vasta käytiin syömässä.
Olen vakavalla mielellä liikenteessä, siksi mietin näitä asioita. Mutta tiedän myös senkin, että välttämättä tämä ei edes tule etenemään seurusteluun asti. Mies on ainakin kiinnostunut, on sen sanonutkin, mutta itse olen varautuneempi.
AP
Ei minun mieheni ainakaan halua hautoa yksinään niitä rahojansa vaan mielellään käyttää rahansa yhdessä perheensä kanssa. Ei ole siis itsekäs tai pihi. Itsetunto on myös terveellä pohjalla eikä pelkää että kaikki vaan yrittää hyötyä tai kusee linssiin.
Moni on mielummin perheellinen ja yhdessä varakas kuin yksin lompakkonsa kanssa.
Ihana tilanne, mahdollisesti rakkautta sekä lisäksi taloudellista turvaa. Go for it.
Älä huoli vaikka epäilyttäisi, teillä ei ole mitään rahanpainoista arvojärjestystä.
Ja 12kg ylipainoa ei ole paljon mitään.
Mikä sun mielestä on varakas? Joku peruspentti se kuitenkin on jolla on pikkuisen tavallista suuremmat ansiot, on hommannut talon ja vielä autonkin mahdollisesti lainalla. Ihmisillä nää käsitykset niin eroaa siitä mikä on "varakas".
Sulla on itsetunto-ongelma. Nuorempana tapailin muutamaa varakkaampaa miestä ja mietin juuri samanlaisia asioita. Nykyään 20 kg ylipainoisena ja 20 vuotta vanhempana olen sitä mieltä, että kukaan ei ole itseasiassa minulle liian tasokas. Joskus voi olla vain liian erilainen. Ei ulkoiset asiat kerro kaikkea. Ihminen voi tuoksua todella hyvältä, tai omata upean huumorintajun tai seksi voi olla aivan mieletöntä jonkun ei mallityypin kanssa. Ap, ehkä miehesi on juuri ihastunut näihin asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vakavalla mielellä liikenteessä, siksi mietin näitä asioita. Mutta tiedän myös senkin, että välttämättä tämä ei edes tule etenemään seurusteluun asti. Mies on ainakin kiinnostunut, on sen sanonutkin, mutta itse olen varautuneempi.
AP
Jaa että on oikein itse sanonut olevansa kiinnostunut. Mitähän muuta hän olisi voinut sanoa, kun olette sinne mökille päätyneet? Että ei oikeastaan kiinnosta, mutta levitä nyt kuitenkin ne jalkasi?
Joillain on fetissi lihavia kohtaan.