Paljonkos tiedät puolisosi aiemmista suhteista ja seksielämästä
Miten olet ottanut niistä selvää, ja pitääkö edes tietää mitään mielestäsi?
Kommentit (38)
Aivan liikaa. Nämä naiset joiden kanssa olen vähänkään pidempään ollut on kaikki avautuneet mulle. Luulen että mulla on jokin itselle näkymätön psykiatrin merkki otsassa? Koulukaverit, työkaverit, omat kaverit ja saamari satunnaiset baaritututkin kertoo mulle asioita joista en oikeasti haluaisi kuulla.
Yksikin tyttökaveri kertoi jollakin olleen niin pitkä että tuntui tulevan kurkusta ulos. Miksi luuli että mua kiinostaa tuollainen tieto? Enkä ihan varmasti halua tietää lähes tuntemattoman ihmisen hirveitä asioita. Kertoi kuollesta lapsestaan niin siinä meni fiilikset juoda ja lähdinkin kotiin.
Se ei ole mitään kerran tai kaksi kun olen pyytänyt ihmisiä että älä kerro, se on kymmeniä kertoja. Naiset on kaikkein vaikeimpia saada pitämään asiansa omana tietonaan. Yhdessä jos on niin ei mitään mahdollisuutta. Joutuu kuulemaan kaikenlaista mitä ei haluaisi.
No mua ei ole kiinnostanut pätkääkään. Muutamasta entisestä (lähinnä kouluaikaisesta) tyttöystävästä mies on maininnut tai näyttänyt kylällä tai facesta (ovat kavereita) mutta en tosiaan tiedä mitään heidän seksielämästään:)
20v yhdessä
En mitään. Ei ole kummallakaan mitään tarvetta puida edellisiä kuvioita jostain vuosien takaa. Ja ihan vain siitä syystä että kumpaakaan ei pätkääkään kiinnosta ei siksi että olisimme erityisen mustasukkaisia.
Liikaa, mutta valitettavasti liian myöhään. Nyt olen enää ainoastaan lasten takia suhteessa.
M41
En mitään. Vaimo ei suostu puhumaan niistä asioista sanaakaan. Aluksi tuo oli hyvin raivostuttavaa, kun esiin tulee jokin puheenaihe ja toinen yksinkertaisesti vaikenee eikä sano enää mitään, mutta olen oppinut välttelemään sellaisia asioita.
Yksi eksä ja siitä suhteesta tiedän jotain. En tiedä onko ollut muita seksikumppaneita, eikä oikeastaan kiinnostakaan tietää. Mitäpä minä sille tiedolla tekisin.
Tiedetään aika paljon puolin ja toisin. Olemme avoimia yleisesti ottaen, myös seksielämästä. Se ei ole siis kehuskelua tai edellisille naureskelua millään tavoin, vaan kuinka sen sanoisi... se liittyy pitkälti mieltymyksistä puhumiseen, tavoista puhumiseen ja omasta itsestään suhteessa seksielämään eri ihmisten kanssa ja eri elämäntilanteissa.
Tiedetään kyllä eksistä. Ollaan puhuttua aiemmista suhteista, eron syistä, fiiliksistä suhteitten aikana. Olen esimerkiksi itse sanonut pelkääväni oman ajan menettämistä, joka edellisessä suhteessa kävi ja siksi reagoin tiettyihin asioihin tietyllä tavalla. Mies ymmärtää siis antaa minulle omaa aikaa ja tilaa silloin kun sitä tarvitsen. Miehelle taas on jäänyt traumoja pettämisestä ja siksi on välillä todella mustasukkainen ja takertuva. On kuitenkin hyvä tietää että tuo käytös ei johdu minusta vaan ne ovat miehen omia ongelmia selvittää. Ollaan puhuttu myös seksistä, lähinnä mistä ollaan tykätty ja mistä ei. En ole mustasukkainen, sille on syynsä miksi entiset ovat entisiä. :)
Kertomansa mukaan oli paljon kumppaneita nuorukaisena, enkä epäile koska oli parikymppisenä söpö ja valokuvien perusteella biletti paljon. Kertoi tämän koska hänellä on mukavana muistona näiltä ajoilta kondylooma joka ei parane koskaan... Sittemmin miehellä on ollut vain pari vakavaa suhdetta ja vuoden tauko seksikumppaneista ennen minua. Nyt on nelikymppinen.
En erikseen ole kysellyt asiasta, mutta nämä ovat tulleet ilmi muiden keskustelujen yhteydessä. Ja sukupuolitaudista ja sen syistä siis kertoi oma-alotteisesti ennen kuin harrastimme seksiä, mitä arvostan kovasti. En haluaisi miehen salaavan tuollaista.
Tietää mun 82 kaatoo, ketä, missä,milloin
Vierailija kirjoitti:
Kertomansa mukaan oli paljon kumppaneita nuorukaisena, enkä epäile koska oli parikymppisenä söpö ja valokuvien perusteella biletti paljon. Kertoi tämän koska hänellä on mukavana muistona näiltä ajoilta kondylooma joka ei parane koskaan... Sittemmin miehellä on ollut vain pari vakavaa suhdetta ja vuoden tauko seksikumppaneista ennen minua. Nyt on nelikymppinen.
En erikseen ole kysellyt asiasta, mutta nämä ovat tulleet ilmi muiden keskustelujen yhteydessä. Ja sukupuolitaudista ja sen syistä siis kertoi oma-alotteisesti ennen kuin harrastimme seksiä, mitä arvostan kovasti. En haluaisi miehen salaavan tuollaista.
Alapeukku tälle syystä että..? :D
Tänään kertoi, et exällään oli isohkot tissit jotks kasvoi lisää kun alotti pillerit. Mielestäni turha tieto.
Pääpiirteittäin tiedän kuinka monen kanssa ollut jne.
En juuri mitään ja liikaa samaan aikaan.
Lähinnä halusin tietää, että onko hänellä aiempia pitkiä parisuhteita ja vähän, että missä suunnalla niitä exiä ja ex-panoja pyörii. Sanoin myös, että olisi kiva tietää jos olemme jotain kautta tekemisissä näiden ihmisten kanssa. Ei nimittäin ole mukavaa jos joku tyttöystävän kaveriporukasta yhtäkkiä kännissä läväyttää, että olen muuten pannut tyttöystävääsi.
Vierailija kirjoitti:
En juuri mitään ja liikaa samaan aikaan.
Mikä on liikaa, jos kuitenkin tietää vain vähän?
Tiedän milloin menetti neitsyyden, ja milloin alkoi seurustella ekan kerran. Tiedän kuinka vakavia suhteet on ollut, ja viimeisimmän tytön nimen. Muuten ei kiinnosta pätkääkään. Tai no sen tiedän, ettei edellinen tyttö ottanut suihin ikinä, mutta se tuli vain jossain tilanteessa ilmi, eli en ole kysellyt.
No se vähäkin on mielestäni liikaa. Kerrottiin vaikka en kysynyt.
Mitä hyötyä kysellä existä,siihen voi sepostaa hatusta mitä huvittaa.