Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vittua??? Vuokra oli lähtenyt tililtäni KAHTEEN KERTAAN

Vierailija
06.01.2017 |

Tein sellaisen maksusopimuksen, että se lähtee automaattisesti tililtä joka kuun 4. päivä. En nähnyt/en näe edelleenkään sopimuksessa mitään kohtaa, jossa lukisi että se veloitettaisiin kahteen kertaan! Sopimuksen tein verkkopankissa siis jo viikko sitten. Ja nyt huomasin että rahat lähti kahteen kertaan, eri arkistointitunnus molemmissa...

Sössinkö minä vai pankki?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin suurella todennäköisyydellä olet itse sössinyt

Vierailija
2/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvin suurella todennäköisyydellä olet itse sössinyt

Sopimuksessa ei lue mitään että menisi kahteen kertaan! Joten mitä hemmettiä nyt oikeasti?

ap

Vierailija
4/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä pankin kanssa niin ensi kuussa eivät veloita.

Vierailija
5/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aiemmin merkinnyt vuokran "toistuvaksi maksuksi" ja nyt tehnyt siihen päälle vielä suoraveloitussopimuksen?

Vierailija
6/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aiemmin merkinnyt vuokran "toistuvaksi maksuksi" ja nyt tehnyt siihen päälle vielä suoraveloitussopimuksen?

En vaan muutin tähän kämppään vasta ja tein nyt tuon sopimuksen ekaa kertaa. Ruksitin vain että toistuva maksu, ja veloitus tililtä joka kuun 4. päivä. Tietääkseni 4. päivä ei voi kuukaudessa olla kuin kerran.

Vierailija
7/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pankista

Vierailija
8/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitä pankin kanssa niin ensi kuussa eivät veloita.

No poistin nyt koko paskan tai ruksitin siihen että hyväksyn maksut aina erikseen. Ei voi pankkiin luottaa..

Vierailija
9/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Oletan että olet aikaisemmin maksanut vuokran kuukausittain itse laittamallasi toistuvalla maksulla. Nyt sitten olet tehnyt suoraveloituksen siihen päälle.

Vierailija
10/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tilitapahtumissa lukee kummankin veloituksen kohdalla? Eli onko siellä esim. e-lasku vai itsepalvelu? Jos termi on sama, niin todennäköisesti pankki tai laskuttaja on sössinyt ja saat rahasi nopeasti takaisin, kun otat yhteyttä pankkiin maanantaina. Jos taas termi on eri, niin todennäköisesti sinä olet sössinyt ja asuan selvittely kestää pitempään.

Vierailija
11/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönö maksoit itse tuplasti

Vierailija
12/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sählännyt jossain valikossa ja se ensimmäinen maksu mennyt kahteen kertaan. No eipä tarvitse maksaa ensi kuussa tai voi jättää viimeisen maksamatta.

Vierailija
13/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pankki?

Vierailija
14/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä maksun saajan, niin hyvittävät kyllä tuon extramaksun, ei se mene kahteen kertaan. Ja sitten selvität pankista missä meni vikaan.

Vierailija
15/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tilitapahtumissa lukee kummankin veloituksen kohdalla? Eli onko siellä esim. e-lasku vai itsepalvelu? Jos termi on sama, niin todennäköisesti pankki tai laskuttaja on sössinyt ja saat rahasi nopeasti takaisin, kun otat yhteyttä pankkiin maanantaina. Jos taas termi on eri, niin todennäköisesti sinä olet sössinyt ja asuan selvittely kestää pitempään.

Toisessa lukee toistuva maksu ja toisessa lukee tilisiirto tms. Poistin nyt koko sopimuksen.

Vierailija
16/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan vuokrani maksupalvelun kautta ja panen 1 siirtolapun kuoreen kerrallaan. Silti pankki oli veloittanut 3 vuokraa yhdellä kertaa. Menin pankkiin ja vaadin oikaisua. Yritettiin selittää, että minun pitäisi asia korjata vuokranantajan kanssa. Sanoin, että pankki on tehnyt virheen jonka myös korjaa. Ja niin asia järjestyi palauttamalla liiat.✔

Vierailija
17/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa mokaa epäilen eniten. Rahasi saat tietysti takaisin, mutta vasta ensi viikolla. Parempi olla itse aktiivinen, eikä luottaa vastaanottajan hoksottomiin.

Vierailija
18/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa lukee toistuva maksu ja toisessa lukee tilisiirto tms. Poistin nyt koko sopimuksen.

Tämä viittaa kyllä siihen, että olet ihan itse vahingossa pannut laskun maksuun kahteen kertaan kahdella eri tavalla. Joka tapauksessa ota maanantaina yhteyttä pankkiin.

Vierailija
19/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan muutin tähän kämppään vasta ja tein nyt tuon sopimuksen ekaa kertaa. Ruksitin vain että toistuva maksu, ja veloitus tililtä joka kuun 4. päivä. Tietääkseni 4. päivä ei voi kuukaudessa olla kuin kerran.

Sitä toistuvaa maksua ei olisi pitänyt ruksittaa. Eli nyt se menee toistuvana maksuna sekä suoraveloituksena.

Vierailija
20/26 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupuloi itse osaamaton maksaja ja sit huutaa vitun pankkia. Katoaa peiliin vitun maksaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi