Muita, jotka kaipaisivat enemmän ystäviä ympärilleen?
Tein nuorena elämässäni sen virheen, että panostin parisuhteeseen paljon. Tästä nuoruuden virheestä olen ottanut opiksi. Eron tullessa koitti samalla muutto pieneen kaupunkiin väliaikaisesti töiden perässä ja ystävät jäivät kauaksi. Käyn säännöllisesti entisessä kotikaupungissa asuvien ystävien luona, mutta he eivät tule käymään luonani (hurja 2,5 tunnin matka julkisilla, autolla vielä lyhyempi). Ystäväni ovat lapsettomia joten siitä ei asian pitäisi olla kiinni. Kaipaisin kovasti uusia ystäviä ympärilleni, mutta pikkukaupungissa jokaisella on jo omat porukkansa eikä ikäisiäni täällä juuri ole (ja voi ystävä eri ikäinenkin olla). Ihan tavallinen, ystävällinen, työssä käyvä nainen olen. Vapaa-ajalla tykkään liikkua, katsella tv-sarjoja, joskus käydä kahvilassa/lasillisella, jutella kaikesta maan ja taivaan välillä jne.
Onko joku joskus ollut vastaavassa tilanteessa? Mistä aikuisena voisi saada ystäviä? Onko joku löytänyt samanhenkistä seuraa netistä?
N26
Kommentit (4)
Olen tavallaan kanssasi samanlaisessa tilanteessa. Nykyisissä ystävissäni ei ole mitään vikaa mutta silti kaipaisin vaihtelua ja uusia ihmisiä. Ystävilläni on hyvin erilaiset kiinnostuksenkohteet omiini verrattuna ja kaipaisin edes vähän samaistuttavampaa seuraa. Tai ainakin uusia ihmisiä.
N25
Kokeile etsitään ystävää -sivustoa, googlella löytyy. Itse ajattelin jättää ilmoituksen sinne.
Kyllä löytää netistä uusia kavereita. Olen itsekin löytänyt vielä vanhemmalla iällä jopa ystäviä. Nykyäänhän on olemassa monenlaista ystäväpalstaa esim. facebookissa, joissa on paljon erityisesti nuorempia ihmisiä. Uskon, että sieltä löytyy!
Oma moka kun oot yksin, mitäs hylkäsit frendit seurustellessas