Äänekoskelainen tanssiravintola hakee ”gigoloita” ruokapalkalla koska naiset eivät löydä tanssiseuraa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005035121.html
– Joskus naispuoliset asiakkaat ovat olleet nenä nyrpyssä, kun kukaan ei ole käynyt hakemassa heitä koko illan aikana, yrittäjä Lauri Pitkänen kertoo lehdelle.
No voi itku ja poru. Prinsessathan eivät tietenkään voi itse hakea miehiä tanssimaan. Vai ovatko muuten vain niin ronkeleita, että tanssittajiksi kelpaavat vain jännämiehen näköiset alfaurokset?
Kommentit (11)
Kilttimiehet mars äänekoskelle naisia tapaamaan!
Kun oikein hakemalla haetaan.
Tämä on ihan ok, mutta mietin vaan minkälainen kohu feministipiireissä syntyisi, jos sama ravintola olisi hakenut "horatsuja" ruokapalkalla miehiä tanssittamaan..
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt tansseissa, mutta käsittääkseni siellä vallitsee sellainen tapakulttuuri, että miehet hakevat, ellei ole naisten haku. Mutta eihän sua tällaiset kiinnista, Uli, sua kiinnostaa vain tämä oma pakkomielteesi (naiset) ja siitä vaahtoaminen.
Monissa ravintoloissa naiset hakevat tätä nykyä riippumatta siitä onko heidän vuoronsa vai ei. Uutisessa kuvatuille naisille se kuulostaa olleen syystä tai toisesta vaikeaa. Itse veikkaisin syyksi prinsessasyndroomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt tansseissa, mutta käsittääkseni siellä vallitsee sellainen tapakulttuuri, että miehet hakevat, ellei ole naisten haku. Mutta eihän sua tällaiset kiinnista, Uli, sua kiinnostaa vain tämä oma pakkomielteesi (naiset) ja siitä vaahtoaminen.
Monissa ravintoloissa naiset hakevat tätä nykyä riippumatta siitä onko heidän vuoronsa vai ei. Uutisessa kuvatuille naisille se kuulostaa olleen syystä tai toisesta vaikeaa. Itse veikkaisin syyksi prinsessasyndroomaa.
Sä taidat veikata ihan kaikkien asioiden syyksi prinsessasyndroomaa.
Jos naista haluaa saada niin lavalle mars. Tanssikursseja löytyy kautta Suomen.
Lavoilla vallitsee naisenemmistö, joten haettavaa ja hakijoita riittää. Ja joskus saatillekkin pääsee ......
Ei kun siis tanssipaikoilla on varmaan viisi miestä kahtakymmentä naista kohden, ja ne kaikki miehet on tulleet sinne vaimon kanssa.
Okei, ehkä kolme voi osa ns vapaita, mutta todennälöisesti yksi ei osaa tanssia, toinen on kännissä, ja kolmas on muuten niin iljettävä ja sen kädet vaeltaa joka puolelle, että täytyy paeta vessaan.
Jos nainen vain haluaisi nauttia tanssimisesta, niin palkatut miehet olisi tosi hyvä idea.
Muuten, miehet, jos olette naisseuraa vailla, niin hankkikaa muutamaöla tanssikurssilla alkeellinen tanssitaito, ja lähtekää tanssipaikkaan. Kyllä on naisia vapaana ja valmiina tulemaan käden ulottuville ja vaihtamaan muutaman sanan, sen kahden tanssin ajan mikä tapa on. Paljon parempi kuin bussipysäkki, kaupan kassajono tai narikkajono.
Tanssiminen on ehkä heti laulamisen jälkeen typerintä ja vastenmielisintä puuhaa.
t. MIES
Aloittaja on ihan pihalla tanssipaikkakulttuurista.
Minulle on esimerkiksi jo tyttönä opetettu, että pakkeja ei anneta. Kuka vaan tulee hakemaan, niin hymyillään kohteliaasti ja lähdetään tanssimaan. Siten jos kavaljeeri on käyttäytynyt huonosti, ei tarvi enää mennä uudelleen.
Naiset on nenä nyrpyllä, jos on ajaneet ensin 200 km ja laittautuneet, ja siten istuvat neljä tuntia yksin pääsemättä edes kerran tanssimaan. Ei sellaiseen paikkaan viitsi lähteä monta kertaa uudelleen. Tanssimaan sinne mennään.
No eihän se ole sama asia jos hakee itse. Vähän sama juttu kuin koulun liikuntatunneilla, suositut otetaan joukkueisiin ensin. Tanssipaikalla voi mittauttaa markkina-arvoaan ja ikäväähän se on jos ei haeta.