minne ihminen voi mennä kun on oikein paha olo?
Ystäviä ei juuri ole. Yksi on kauempana ja hän ei tiedä että voin huonosti.
Toinen on lähempänä ja jos hyvin sattuu, ehkä ymmärtää jos otan yhteyttä.
Pidän yhteyttä muutoinkin.
Pelkään että tulee päivä etten kestä.
Kyllä, käyn terapiassa mutta se ei auta.
Se paha olo on niin kokonaisvaltaista.
Kommentit (31)
Liity RKP:hen. Sen jälkeen sinulla ei ole enää oikeita ongelmia ja voit kitistä jostain kirjaston nimestä.
Luo itsellesi rinnakkaistodellisuus.
Pystyisitkö saamaan tukihenkilön Mielenterveysseuran kautta ? Tai kävisitkö kirkon diakoniatyöntekijän juttusilla ? Aina ei oo paras tapa "kuormittaa" kavereita tai sukulaisia, vaan ehkä helpompikin puhua vieraalle. Hyvä että sinulla on terapeutti mutta varmaan piiriä olisi hyvä laajentaa niin saisit erilaisia näkemyksiä asioihisi.
Jos oikein paha olo niin päivystykseen. Jos ei akuutti mutta koet tarvitsevasi intensiivisempää hoitoa, puhu lääkärille osastohoidosta.
Osastolle huilimaan mars, ystävät eivät ole terapeutteja.
Joo päivystykseen menisin jos on oikeen paha olo. Osastolle vähäksi aikaa.
Liity johonkin mielenterveysyhdistykseen. Yhdistyksillä on usein päivätoimintaa, josta löydät varmaan itsellesi sopivia juttuja. Itselleni suurin kynnys osallistua toimintaan oli mennä mielenterveyspotilaiden keskelle, kun koin itse olevani ihan erilainen, mutta löysin toiminnasta seuraa ja hyviä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Liity johonkin mielenterveysyhdistykseen. Yhdistyksillä on usein päivätoimintaa, josta löydät varmaan itsellesi sopivia juttuja. Itselleni suurin kynnys osallistua toimintaan oli mennä mielenterveyspotilaiden keskelle, kun koin itse olevani ihan erilainen, mutta löysin toiminnasta seuraa ja hyviä tyyppejä.
Joo. En pääse nyt päivätoimintaan.
Ryhdy liikenneministeriksi. Kun kiusaat toisia, tulee hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Joo päivystykseen menisin jos on oikeen paha olo. Osastolle vähäksi aikaa.
Ehkä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Osastolle huilimaan mars, ystävät eivät ole terapeutteja.
Ei tarviikaan olla terapeutteja. Vain pieni hetki voi auttaa. Jostain syystä virallinen apu ei autakaan.
Kerran mua auttoi kurssikaverin lähellä olo, ei terapiaa.
Asutko Helsingissä? Jos asut niin voisit olla mun kaveri :3
av-palstalle tietysti