Olen löytänyt uuden kuvotuksen aiheen - vauvanpaskan väriset timberlandit!
Kånken-hullu täällä taas hei.
Olin eilen kaupungilla ja näin ainakin 30:llä teinillä nuo vauvan ripulipaskan väriset kengät jotka muistuttavat jotain tehdastyöläisen Jorma 54v työjalkineita.
Miksi?
Kommentit (41)
Ihmetyttää tuo muodin kierto. Muutaman vuoden takaisessa jenkkisarjoissa ja olivat ghettojengiläisillä must. Ja nyt Suomen talvessa.
Nyyh. Millaset talvikengät teillä uniikeilla lumihiutasilla on?
No, nuo ei koskaan ole muodissa, sitäkin vähemmän massan kenkiä nähneetkään. Laatu on harvan ulottuvissa ja klassikot elää ikuisesti.
https://supersweetz.com/wp-content/uploads/2016/03/brown-high-heel-boot…
Hei kånken-hullu. Saanko käyttää tämmösiä kenkiä?
Mulla ois ap pari ehdotusta seuraaviksi fiksaatioiksi: Canada Gooset, Uggit (ai niin, meni jo) tai MK-laukut. Oisko noista iloa alkaneelle vuodelle 😋
Mä inhosin niitä jo omassa nuoruudessani, tai no, en inhonnut, mutta en tykännytkään. Sanallakaan en ole asiasta maininnut, joten vähän huvitti, kun 12-vuotias tyttöni sanoi pari viikkoa sitten, että äiti, meidän luokalla on joillakin tuollaiset tosi ruman väriset kengät.
Mä ostin vauvanpaskan väriset red wingit aivan ihanat kengät
No minulla ovat kireistä kireimmät housut päällä ja jaloissa mustat Timberlandit..
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun simpsakat teinitytöt ovat muuten nätisti pukeutuneita ja sitten jaloista paistaa silmään nuo (tosiaankin vauvanpaskan väriset) jättimäiset möykyt :D
Ensin on valitus kun teinit käyttää talvella vaan nilkkasukkia ja ohuita tennareita, mutta kun on kunnon lämpimät kengät jalassa niin sekään ei oo hyvä. What? On ehkä massaa, mut onpahan lämpimät.
No nyt kritiikkisi osui ainakin oikeaan. Nuo olivat hirveät jo silloin 90-luvulla, kun tulivat ensimmäisen kerran muotiin. Silloin vain pojat taisivat käyttää.
Minä olin niin onnellinen näissä kengissä tänään, ei timberlandit vaan vähän korkeampi varsi. Ysärillä ei ollut mun juttu, vaan se lenkkareissa paleleminen. Ihanaa, kun ei tarvi palella ja väristä olen aina tykännyt.
Vaihtoehdot kaupassa? Linkitä AP hyvät, nätit, lämpimät kengät moneen tilanteeseen?
Mä olen ihan tyytyväinen ripulipaskaan lasteni jaloissa. Eivät kulje nilkat paljaana.
Lapsellani on vaaleanpunaiset Timberlandit. Onko ok?
Vierailija kirjoitti:
No nyt kritiikkisi osui ainakin oikeaan. Nuo olivat hirveät jo silloin 90-luvulla, kun tulivat ensimmäisen kerran muotiin. Silloin vain pojat taisivat käyttää.
Hhirveydestä tai iihanuudesta en sano mtn, mutta 90-luvulla käyttivät tytötkin.
Olisi kiinnostavaa tietää, mistä johtuu noin kova angstaaminen nuorten muotivaatteista ja -varusteista. Itselleni tulee mieleen, että kyseinen henkilö oikeasti haluaisi/olisi halunnut kuulua massateiniporukkaan, mutta on syystä tai toisesta jäänyt ulkopuolelle ja purkaa siksi vihaansa haukkumalla ko. porukan ulkonäköä.
Pipot oli tosi pop vielä viisi vuotta sitten. Olin niin helpottunut pienten lasteni puolesta. AP, mitä tai ketä vihaat lobbaamalla lämpimiä, järkeviä kenkiä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Pliis. Maassa, jossa lämpötilaero huitelee 70:n asteen mailla. Kaikki lämpimät kengät otetaan vastaan, varsinkin nuorille.
Voi nyyyyh! Mulla on ollut ne kengät viimeiset 7 vuotta :( Taidn ostaa uudet kun ap on tuota mieltä.
Miksi ketään kiinnostaisi, mitä sä sen kengistä ajattelet? Vauvan maitokakka – eli tuollainen keltainen – ei muuten haise pahalle samalla tavalla kuin aikuisen paska.