Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis mieli karkkia

Vierailija
06.01.2017 |

mutta en haluis mennä kauppaan. :( Saisko jostain kotiinkuljetuksella?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan monissa kaupoissa kotiinkuljetus, tarkista nyt ensin vaikka oman lähikauppasi nettisivulta. Tosin tänään on loppiainen ja monet kaupat avaavat vähän myöhemmin. Missä asut? Jos asut alle 2 km päässä minusta, niin voin tulla tuomaan, minulla on ihan liikaa karkkia.

Vierailija
2/3 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan monissa kaupoissa kotiinkuljetus, tarkista nyt ensin vaikka oman lähikauppasi nettisivulta. Tosin tänään on loppiainen ja monet kaupat avaavat vähän myöhemmin. Missä asut? Jos asut alle 2 km päässä minusta, niin voin tulla tuomaan, minulla on ihan liikaa karkkia.

En mä ilkeis lähikaupasta tilata, kun ei oo kun pari sataa metriä matkaa, mutta ei viittis pukea päälle ja lähtee tonne kylmään ollenkaan. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ilkeis lähikaupasta tilata, kun ei oo kun pari sataa metriä matkaa, mutta ei viittis pukea päälle ja lähtee tonne kylmään ollenkaan. :(

No sitten ei auta kuin punnita, kumpi on vahvempi, karkinhimo vai pakkasen pelko. Tai lahjoa joku kaveri tuomaan karkkia. Tai etsiä kaapeista jotain korviketta, vaikka keittää kinuskia kermasta ja sokerista.

Täällä on 27 astetta pakkasta ja aion kävellä 1,5 km kauppaan (ei lähin), kun se aukeaa. Karkkia en osta, vaikka siellä on joulukarkit puoleen hintaan. :)