Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi miehistä saa pakit ja kumpi pääsee jatkokierrokselle

Vierailija
05.01.2017 |

A mies. Poliisi, ikä 35v. vaalea, 190cm pitkä, 91kg paino, vähän tanakka. Asuu pienellä paikkakunnalla, 5 vuotta sinkkuna. Vapaa-ajalla soittaa kitaraa ja kasvattaa partaa, tupakoi, juo kaljaa.

B mies. Bisnesmies, tumma, 187cm, 70kg paino, hoikka. Asuu Helsingissä, sinkkuna 2,5 vuotta. Vapaa-ajalla golffaa, juoksee -> harjoittelee maratonia varten, ei juo eikä polta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä luonne? Huumorintaju, yms. Ei noilla tiedoilla voi valita.

A mies on todella spontaani huumoriveikko, puhuu todella usein ohi suunsa ja vaikka loukkaa pyytää aina anteeksi jos tajuaa tilanteen. Nopeasti syttyvä. Perhe ei niin tärkeä, sukulaisissa käydään max 10 kertaa vuodessa. Ei oikein osaa ottaa mitään vakavasti, paitsi työn. Juo kaljaa kohtuudella vapaa-ajalla, humalassa sammuu usein sohvalle.

B mies on hiljainen, leppoisa tyyppi. Puhuu silloin kun on asiaa. Miettii mitä sanoo, analysoiva. Perhe on lähellä sydäntä. Haluaa nähdä perhettään usein. Hitaasti syttyvä. Tunteellinen, mutta jalat maassa. Työ on todella tärkeä, ehkä sen takia on sinkku, kun työ vie paljon aikaa.

A, hän voi jäädä vaikka sinne sohvalle hoitamaan meidän lapsia, kun mä käyn duunissa ja elätän perheen. 8)

B käy siinä tapauksessa, että jaksaa edes nauraa mun huonoille vitseille ja ei pakota minua joka kerta mukaan sinne perheensä luo ja voin sillä aikaa nähdä minulle tärkeitä ihmisiä tai introvertteillä himassa.

Vierailija
22/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottasin mieluummin 100% rentun ku bisnesmiehen tai poliisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei iske bisnesmiehet eikä poliisit. Tarvittaisiin jotain lisätietoa luonteesta, jos vaikka siinä olisi jotain syytä kiinnostua. Golf vai tupakointi, kumpi pahempi :D

Luonnekuvauksen perusteella b:tä voisi harkita.

Vierailija
24/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

187 cm ja 70 kg? Ei, ei, ei, kuivan kesän orava.

Vierailija
25/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameen pitkiä miehiä molemmat :o

Olen seurustellut vain maks 180cm pitkien kanssa ja heidänkin kanssaan pussailu aiheuttaa välilevynpullistuman niskaan.

Ehkä kuitenkin A, jos sitä tupakkaa ja alkoa ei kulu ihan tolkuttomia määriä. Yrittäisin saada lopettamaan tupakanpolton...

Vierailija
26/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo B olisi ihan täydellinen. Golf vähän mietityttää kun tuppaa olemaan snobien laji.

Vierailija
27/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juo kohtuudella" ja "humalassa sammuu sohvalle" ei mitenkään sovi samaan lauseeseen. Kohduudella juova ei juo niin paljon, että sammuu.

Vierailija
28/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A jatkoon. B:n kanssa ei sovi elämäntavat yhteen ja muutenkin vaikuttaa tylsältä vaikka alat liippaa hänen kanssa läheltä enkä erityisesti tykkää poliiseista.

Vierailija
29/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A sammuu humalassa sohvalla? Ei kiitos! 

Vierailija
30/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on aika kuikelo, 70kg on naisen paino.

Vierailija
31/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra kirjoitti:

B on aika kuikelo, 70kg on naisen paino.

Ei ole! Mies on hoikka ja todella miehekäs

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä