kumpi miehistä saa pakit ja kumpi pääsee jatkokierrokselle
A mies. Poliisi, ikä 35v. vaalea, 190cm pitkä, 91kg paino, vähän tanakka. Asuu pienellä paikkakunnalla, 5 vuotta sinkkuna. Vapaa-ajalla soittaa kitaraa ja kasvattaa partaa, tupakoi, juo kaljaa.
B mies. Bisnesmies, tumma, 187cm, 70kg paino, hoikka. Asuu Helsingissä, sinkkuna 2,5 vuotta. Vapaa-ajalla golffaa, juoksee -> harjoittelee maratonia varten, ei juo eikä polta.
Kommentit (31)
Mä ottasin mieluummin 100% rentun ku bisnesmiehen tai poliisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei iske bisnesmiehet eikä poliisit. Tarvittaisiin jotain lisätietoa luonteesta, jos vaikka siinä olisi jotain syytä kiinnostua. Golf vai tupakointi, kumpi pahempi :D
Luonnekuvauksen perusteella b:tä voisi harkita.
187 cm ja 70 kg? Ei, ei, ei, kuivan kesän orava.
Kaameen pitkiä miehiä molemmat :o
Olen seurustellut vain maks 180cm pitkien kanssa ja heidänkin kanssaan pussailu aiheuttaa välilevynpullistuman niskaan.
Ehkä kuitenkin A, jos sitä tupakkaa ja alkoa ei kulu ihan tolkuttomia määriä. Yrittäisin saada lopettamaan tupakanpolton...
Mulle tuo B olisi ihan täydellinen. Golf vähän mietityttää kun tuppaa olemaan snobien laji.
"Juo kohtuudella" ja "humalassa sammuu sohvalle" ei mitenkään sovi samaan lauseeseen. Kohduudella juova ei juo niin paljon, että sammuu.
A jatkoon. B:n kanssa ei sovi elämäntavat yhteen ja muutenkin vaikuttaa tylsältä vaikka alat liippaa hänen kanssa läheltä enkä erityisesti tykkää poliiseista.
A sammuu humalassa sohvalla? Ei kiitos!
B on aika kuikelo, 70kg on naisen paino.
Alexandra kirjoitti:
B on aika kuikelo, 70kg on naisen paino.
Ei ole! Mies on hoikka ja todella miehekäs
A, hän voi jäädä vaikka sinne sohvalle hoitamaan meidän lapsia, kun mä käyn duunissa ja elätän perheen. 8)
B käy siinä tapauksessa, että jaksaa edes nauraa mun huonoille vitseille ja ei pakota minua joka kerta mukaan sinne perheensä luo ja voin sillä aikaa nähdä minulle tärkeitä ihmisiä tai introvertteillä himassa.