Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat ovat sinusta pahempia: kovat helteet vai kovat pakkaset?

Vierailija
05.01.2017 |

Minusta pakkaset, olen ihan jäässä. Helteistä puolestaan tykkään.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat helteet pahempia.

Vierailija
2/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pakkaset, olen ihan jäässä. Helteistä puolestaan tykkään.

Pakkaset. Niitä vastaan on vaikeampi varustautua ja astmaatikkona en ulkoilla näillä säillä uskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet on kauheita, on tuskanen olo eikä saa nukuttua. Pakkasia rakastan. Osaan pukeutua hyvin ja tänäänkin olin pitkällä kävelyllä.

Vierailija
4/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaset. Atoopin iho melkein verillä.

Vierailija
5/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet ovat monta kertaa pahempia. Niitä ei pääse kerrostaloasunnossa lainkaan pakoon. Lisäksi ne estävät ulkona olemisen.

Sen sijaan pakkanen on pelkästään pukeutumiskysymys. 30 asteen pakkasessakin voi helposti reippailla oikein pukeutumalla, mutta sen sijaan helteessä voi riisuutua vain rajallisesti. Vaikka ottaisi kaiken pois, niin silti on tuskaa.

Minun helteeni tarkoittaa kämpän sisälläkin noin 30 astetta.

Vierailija
6/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat helteet pahempia, siis semmoiset +35 ja yli. Sitä ei pääse mihinkään pakoon, suihkukaan ei auta. Talot lämpenevät viilennyksestä huolimatta. Sen sijaan pakkasta pääsee pakoon lämpimään taloon. Takkaan tuli ja patterit päälle, no problem.

Vierailija
7/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet. Ei pysty nukkumaan kunnolla tai jaksa tehdä juuri mitään... Pakkasilla voi vain laittaa vaatetta päälle. Tosi kovilla pakkasilla mulle riittää pieni ulkoilu ja sit voi puuhastella sisällä.

Vierailija
8/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta pääsee helpommin karkuun kuin hellettä,helle pahempi.

Vierailija
9/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan molempia! Nautin niin hirveästi, kun ulkona on niin kirpsakkaa. Hirveäsi en tohdi minäkään näillä säillä ulkoilla, kun on rasitusastmaa, mutta vähän kuitenkin. Kovat helteet ovat myös ihania, kun on niin lämmintä ja voi uida. :) 

Vierailija
10/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaset! Nimimerkki toimikoon perusteluna. Pidän kyllä muuten talvesta. Lumesta, pienestä pakkasesta ja kuivasta(?) ilmasta. M29 ja latino

Vierailija
11/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet, ehdottomasti.

Vierailija
12/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet. Niitä vastaan ei voi suojautua mitenkään, sisälläkin on kuuma ja jatkuvasti on hikinen ja tukala ja paha olo eikä jaksa tai halua tehdä mitään. Pakkaselta voi sentään piiloutua sisälle ja ulkona käyttää paljon vaatteita.

Vierailija
13/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaset on kauheita, helteet ihania. Ymmärtäähän sen jo siitä, että luonnossa perusterve ihminen kuolee kylmyyteen, ei helteeseen.

Vierailija
14/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat pakkaset koska asumme vanhassa talossa ilman lattialämmitystä vaan käytössä on pelkästään irtonaiset, pistorasiaan kytkettävät pikkupatterit. Tälläkin hetkellä sisälämpötila on 17 ja vasta katoin ulko-ovea ja se on reunoilta sisäpuolelta kohmeessa..

Vierailija
15/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaset tietty.

Menen helteellä uimaan. Mun autossa on hyvä ilmastointi, sillä on kiva liikkua kuumalla. Tosin teen kuumassa ihan mitä tahansa mutta lenkeillä en enää käy kuin iltaisin tai aamuisin. Kuumaan auttaa veden juominen. Pakkasella en mene minnekään. 

Vierailija
16/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaset on ihan hirveitä. Vaikka kuinka pukis päälle, niin paleltaa, iho kuivuu ja kutiaa, silmät vuotaa ja ulkona liikkuminen on mahdotonta, sillä tuntuu, ettei saa riittävästi happea.

Vierailija
17/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaset, mulla on reuma, astma ja atooppinen iho, ja kaikki pahenee kylmässä. Helteet on ok +35 asti, sitten alkaa vasta olla hieman liian lämmin... 

Vierailija
18/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet, ehdottomasti. Pakkaset pysyvät ulkona ja niiltä on helppo suojautua pukeutumalla lämpimästi. Helle tunkeutuu kiviseiniin ja elimistöön, vie yöunet ja tekee hikiseksi ja veteläksi.

Menetin lämmönsietokyvyn kilpirauhasen hajottua. Yli 20 asteen lämpötilat alkavat olla tukalia ja saunaan ei ole enää mitään asiaa.

Vierailija
19/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet ovat pahimpia.

Kärsin aivosairauden takia lämpöfatiikista. Mulla ei jäähdytysjärjestelmä toimi ja saan helposti lämpöhalvauksen oireita.

Vierailija
20/91 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet, niitä vastaan ei voi "puolustautua". Kylmää on helppo torjua pukeutumisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan