Onko teillä Whatsappissa koko nimi vai pelkkä etunimi?
Kiinnostaa. En tiedä mikä on "normi" tässä asiassa.
Kommentit (11)
Tyyliin "Maija M", M on sukunimen eka kirjain. Empä muista miks tähän päädyin. Etunimi sen verran harvinainen, että monella tuskin on mun kaiman numeroo, niin ei sukunimen puute haittaa.
Etu-ja sukunimi. Mietin kyllä, että vaikutanko jotenkin tärkeilevältä yms., kun meillä on koulun ryhmäläisten kanssa ryhmäkeskustelu, ja muilla pelkkä etunimi, jos jollain kokonimi, niin pienellä kirjoitettuna.
Mulla on koko nimi vaikka periaatteessa se tuntuu turhalta. Kuitenkin yleensä ihmiset joiden kanssa juttelen tietävät anyways kuka olen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta minulla ainakin näkyy muiden nimet sellaisina kun olen ne tallentanut yhteystietojen.
Mullakin näin. Aiemmin viestit näkyi lukitulla näytöllä sen mukaisesti, millä nimellä lähettäjä oli itse whatsapissa, mutta nykyään näkyy sillä nimellä, millä mä olen ne puhelimeen tallentanut. En tiedä, onko puhelimissa/käyttöjärjestelmissä eroja tämän suhteen.
Itse olen sinne tallentanut vain etunimen, mutta en tosiaan tiedä, onko sillä mitään merkitystä nykyään.
Etunimi Sukunimi. Ärsyttää lasten luokkien ja harrastusryhmien Martsut ja Maket ja Jannet ja Jaanat. Pojan luokan äideissä on 3 Jaanaa. Kiva. Ei mitään hajua, kuka on kukin. Ja mikä helkkarin Martsu?!? En voi tietää. Jne. Oi miksi ette kaikki voi olla Etunimi Sukunimi niin tietäis, kuka kukin on.
Niin ja ei mulla ole näitä Jaanoja talletettu omaan osoitekirjaan, KUN EN TIEDÄ KEITÄ NE ON!
Mulla on lempinimi. En juttele whatsappissa kuin sisarusten, parin kaverin ja miehen kanssa.
Etu- ja sukunimi. Mistä ne toisten nimet edes näkee? Minulla kaikkien profiilit näkyvät sillä nimellä, jolla olen ne tallentanut. Ainoastaan ryhmissä näkyy olevan niitä omia nimiä.
Lempinimi, koska keskustelen vain perheen ja ystävien/tuttujen kanssa siellä.
En tiedä mutta minulla ainakin näkyy muiden nimet sellaisina kun olen ne tallentanut yhteystietojen.