Miksi pelkään, että miehellä on jotain sutinaa toisen naisen kanssa vaikka
mitään syytä pelolle ei pitäisi olla? Onko joku muukin näin vainoharhainen luuseri?
Kommentit (25)
Se on todennäköistä ja se on naisten vika. Naiset antavat miesten olla vastuuttomia, naiset antavat miesten lääppiä ja pettää. Aina syytetään naisen vaatetusta, toista naista. Koskaan mies ei itse joudu vastuuseen seksuaalisuudestaan. Korkeintaan sitten kun lakia rikotaan, silloinkin tosin naisia syyllistetään.
Kai tuollaiseen epäilyyn joku syy on? Ei vaikuta olevan kaikki kunnossa parisuhteessa jos tarvitsee pettämisiä epäillä. Toisaalta onhan se niinkin, että jotkut ihmiset nyt vaan ovat perusluonteeltaan sairaalloisen mustasukkaisia, ei toisen tarvitse välttämättä vaikuttaa siihen omilla tekemisillään mitenkään. Tuollaisen ihmisen kanssa ei vaan kovin moni jaksa olla loputtomiin parisuhteessa, varsinkin jos ei se mustasukkainen osapuoli edes yritä hakea apua ongelmaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jokin teidän kahden suhteessa mättää, jos pelkäät miehesi pettävän/voivan pettää. Onko sinulla huono itsetunto? Petetty aiemmin? Mies vilkuilee muita todistetusti? Ette puhu tarpeeksi keskenänne ylipäänsä mistään, ja suhde tuntuu kylmentyneen, mikä voi ilmetä tuollaisena epäilynä? Honeymoonvaihe ohi? Jokinhan tuonkin ajatuksen on päässäsi laukaissut, ja sen syyn mukaan sitten mahdolliset "jatkotoimenpiteet" asian hoitamiseksi päiväjärjestyksestä.
Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ehkä siksi en pidä sitä mitenkään epätodennäköisenä, että nykyinenkin mies pettäisi.
Lisäksi en saa mieheltä hellyydenosoituksia oikeastaan koskaan vaikka olen asiasta puhunut ja kertonut tarvitsevani hellyyttä.
Edellisen suhteen pettäjämies kertoi joka päivä rakastavansa minua mutta nykyinen mies ei sano sitä koskaan. Se on hämmentävää.
Hänellä ei kuulemma ole tarvetta pettää kun olen asiasta kysynyt. Eli pakko vaan luottaa niin kuin joku edellinenkin kommentoi. AP.
Jokin teidän kahden suhteessa mättää, jos pelkäät miehesi pettävän/voivan pettää. Onko sinulla huono itsetunto? Petetty aiemmin? Mies vilkuilee muita todistetusti? Ette puhu tarpeeksi keskenänne ylipäänsä mistään, ja suhde tuntuu kylmentyneen, mikä voi ilmetä tuollaisena epäilynä? Honeymoonvaihe ohi? Jokinhan tuonkin ajatuksen on päässäsi laukaissut, ja sen syyn mukaan sitten mahdolliset "jatkotoimenpiteet" asian hoitamiseksi päiväjärjestyksestä.