Miksi pelkään, että miehellä on jotain sutinaa toisen naisen kanssa vaikka
mitään syytä pelolle ei pitäisi olla? Onko joku muukin näin vainoharhainen luuseri?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
mitään syytä pelolle ei pitäisi olla? Onko joku muukin näin vainoharhainen luuseri?
Kohta sillä varmaan onkin kun jatkat mustasukkaista kyttäämistäsi tarpeeksi kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta sillä varmaan onkin kun jatkat mustasukkaista kyttäämistäsi tarpeeksi kauan.
Niinpä! Tai toisaalta en kyttää, kun en tiedä miten sen tekisin...mutta kyllähän tämä epävarmuuteni varmasti näkyy kaivolta kotiin. AP.
Vierailija kirjoitti:
Missä pelkäät tapahtuvan? Työpaikalla? Vapaa-ajalla?
Hän on yrittäjä niin mahdollisuuksia on monia. En kysele missä on milloinkin ollut. AP.
Usein tällaiset epäilyt pitävät paikkansa. Miksi alkaa epäillä, jos ei ole mitään syytä. Yleensä vaisto kertoo ensin jotain.
Palsta on tehnyt sut vainoharhaiseksi. Lopeta palstailu tai älä avaa pettämisketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Usein tällaiset epäilyt pitävät paikkansa. Miksi alkaa epäillä, jos ei ole mitään syytä. Yleensä vaisto kertoo ensin jotain.
Mun miehen vaisto on sitten viturallaan
Koska hän on markkina-arvoltaan liian paljon sinun yläpuolellasi. Ota seuraavaksi joku enemmän tasoisesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt taistella "naisen vaisto"- faktaa vastaan :( AP.
Mulla on ollut toi sama kaikissa parisuhteissa ja suhteet on yleensä kaatunut just näiden olemattomien epäilyjen takia. Nykyisen miehen kanssa on ollut kanssa, mutta keskustelu ja rehellisyyden vaatiminen auttaa. Ei siinä ole mitään hävettävää että pelkää tollasta, kannattaa sanoa sille kumppanille omat tuntemukset ja pelot jolloin toinen myös tajuaa missä mennään. Itse sanoin että jos joskus ihastuu tai pettää, haluan kuulla HETI koska silloin myös minulla on mahdollisuus mennä elämässä eteenpäin.
Etpä sä oikein voi tehä muuta kun luottaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut toi sama kaikissa parisuhteissa ja suhteet on yleensä kaatunut just näiden olemattomien epäilyjen takia. Nykyisen miehen kanssa on ollut kanssa, mutta keskustelu ja rehellisyyden vaatiminen auttaa. Ei siinä ole mitään hävettävää että pelkää tollasta, kannattaa sanoa sille kumppanille omat tuntemukset ja pelot jolloin toinen myös tajuaa missä mennään. Itse sanoin että jos joskus ihastuu tai pettää, haluan kuulla HETI koska silloin myös minulla on mahdollisuus mennä elämässä eteenpäin.
Etpä sä oikein voi tehä muuta kun luottaa. :)
Kiitos vastauksesta. Olet kyllä oikeassa :) AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä tekosyy luontaiselle pettäjälle pettää... Kaikki tekosyyt käy.
Sama oli mullakin, aikani olin vainoharhainen "turhaan", mutta lopulta paljastui että exälläni oli toinen mies, petti minua suhteemme aikana. Jätti minut, nyt kihloissa ja lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Sama oli mullakin, aikani olin vainoharhainen "turhaan", mutta lopulta paljastui että exälläni oli toinen mies, petti minua suhteemme aikana. Jätti minut, nyt kihloissa ja lapsi.
Olen pahoillani :( Miten kaikki paljastui? AP.
Yleensä on, jos vaisto niin sanoo. Olet huonolla itsetunnolla varustettu ja sairaan mustasukkainen, silloin vaisto väärässä, mutta mies saa tarpeekseen ja lähtee tai pettää jossain vaiheessa.
Olet lihava stalkkari ja vainoharhainen sellainen ja koet jokaisen hoikan/normaali kokoisen naisen uhkasi.
Olisiko jotenkin näin ?
Joku saattaa kokeilla että kuinka tiukasti miehesi on kiinni 😀👍
Vierailija kirjoitti:
Olet lihava stalkkari ja vainoharhainen sellainen ja koet jokaisen hoikan/normaali kokoisen naisen uhkasi.
Olisiko jotenkin näin ?
Olisiko peruskoulun uusintakierros mitään? Pimpulia osaa kuka tahansa jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jotenkin näin ?
Miten kokoni (M) liittyy asiaan mitenkään? Tai kenenkään muun laihuus tai ylipainoisuus? AP.
Missä pelkäät tapahtuvan? Työpaikalla? Vapaa-ajalla?