Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei pysty hyväksymään sitä, että teinipoikani meikkaa ja käyttää lävistyskoruja ja hänellä on venytykset korvissa

Vierailija
05.01.2017 |

15-vuotias poikani saa jatkuvasti kuittailua mieheltä. Jos hänellä on meikkiä, mies irvailee "no oletkos menossa komeita poikia iskemään" ja koruista "oletkos juossut päin naulapyssyä vai" välillä tokaisee pojalle "pese nyt jo vit*u se naamasi"

Poika vastaa tähän haistattelulla tai silmien pyörittelyllä. Joskus tekisi mieli vaan lähteä johonkin hotelliin puoleksi vuodeksi ja jättää nuo tappelemaan keskenään. Ajan kysymys koska ottavat kunnolla yhteen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15-vuotias poikani saa jatkuvasti kuittailua mieheltä. Jos hänellä on meikkiä, mies irvailee "no oletkos menossa komeita poikia iskemään" ja koruista "oletkos juossut päin naulapyssyä vai" välillä tokaisee pojalle "pese nyt jo vit*u se naamasi"

Poika vastaa tähän haistattelulla tai silmien pyörittelyllä. Joskus tekisi mieli vaan lähteä johonkin hotelliin puoleksi vuodeksi ja jättää nuo tappelemaan keskenään. Ajan kysymys koska ottavat kunnolla yhteen.

Pojastasi tulee ikuinen sosiaalipummi. Koska ei tuollaisia oteta töihin kun johonkin tatuointi liikkeeseen.

Noi alapeukuttajat voisi sanoa että mikä liike ottaisi tuollaisen miehen esim. myyjäksi?

Asiakkaat ei suostuisi tulemaan edes koko liikkeeseen, työkaverit irtisanoituisi koska ei halua työskennellä hänen kanssaan...

Höpö höpö. On näkynyt moniakin juuri kuvatunlaisia nuoria miehiä mm. marketeissa ja kännykkäliikkeissäkin. Ei yhtään näytä häiritsevän, oikein hyvin osaavat hommansa.

Koskaan en ole nähnyt meikattua miestä yhdesäkään kaupassa tai kännykkäliikkeessä

Vierailija
42/50 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle, rakkaalle (oikeasti rakkaalle) anopilleni oli liikaa kun oma 16v teinipoikani alkoi vegaaniksi ja liittyi vasemmistonuoriin.

Ensimmäistä kertaa koskaan nousin anoppiani vastaan ja tein tiettäväksi, että olen omilla aivoillaan ajattelevasta pojastani erittäin ylpeä ja mölyt jokainen voi pitää mahassaan teinini ratkaisuista.

Teini on onnellinen ja oman tiensä etsijä ja se riittää minulle. Pitäisi riittää myös muille.

Eli olet onnellinen että pojastasi tulee sosiaalipummi ja hän tulee käyttämään elämänsä siihen että hän saa varastaa muilta ihmisiltä heidän rahojaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen on saatava heti kenkää. Lapset ovat aina prio yksi. Sinun tehtäväsi on suojella lapsiasi. Älä petä heitä. 

Kyllä 15 vuotiaan pitää itse hoitaa asiansa ja selvitä ilman tukea. Alle kolmen vuoden päästä hän joutuu muuttamaan omilleen ja joutuu loppuelämänsä hoitamaan itse omat asiansa ilman äidin apuja. Joten tulee kiire opetella asiat.

Miten niin joutuu? Paitsi jos uusi mies heittää ulos kotoa... 

15-vuotias on sitä paitsi vielä lapsi ja ne kolme vuotta ovat nuorelle pitkiä.

Minkälainen luuseri asuu vielä esim. 19 vuotiaana mutsinsa luona?

Ihan normaali ihminen. Esim. omista sisaruksistani ei kukaan muuttanut alle 20-v. ja ihan menestyviä ihmisiä.

Vierailija
44/50 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojastasi tulee ikuinen sosiaalipummi. Koska ei tuollaisia oteta töihin kun johonkin tatuointi liikkeeseen.

No kuule ei se teini-iän hurja tyyli välttämättä kestä loppuikää. Itse olin teininä melkoinen ilmestys, oli naama täynnä lävistyksiä, irokeesia, hakaneuloja korvissa, niittipantoja, mustaa huulipunaa ja niin edelleen. Nykyään oon aika tavallisen näköinen ja opiskelen lääkäriksi. Eikä se erikoinenkaan tyyli poissulje uraa esimerkiksi tutkijana, katsokaa vaikka Linnan juhlissakin ollutta huippututkijaa Howard Jacobsia ja punk-lookiaan. :)

Vierailija
45/50 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinka kauan olette olleet yhdessä ja kuinka kauan olette asuneet yhdessä? Miksi annat vieraan miehen puhua tuollaista lapsellesi? Ja miten voit olla suhteessa tuollaisen kanssa? Miksi et toimi perheesi tilanteen korjaamiseksi?

Vähän alle vuoden. Mies muutti alunperin "väliaikaisesti" luokseni pakoon putkiremonttia. Huomauttelu pojan ulkonäöstä alkoi parisen kuukautta sitten kun ns. löysi tyylinsä eli alkoi kulkea päivittäin meikattuna ja koruissa.

Minun sanomiseni ei auta mitään, kommentti on "leikillänihän minä vaan ja älä ota niin vakavasti"

Nyt pohdin onko mitään toivoa että mies alkaisi kohdella poikaani kuin oikeaa ihmistä ja tietysti myös pojan käytös miestä kohtaan olisi muututtava asialliseksi.

ap

Tuo ei ole leikkiä, mies ei muutu, ja on aika mennä takaisin sinne mistä ryömikin. Häpeä että olet noin kauan tuota sallinut. Nyt ryhdistäydy ja ole äiti ja pidä lapsesi puolta.

Vierailija
46/50 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen on saatava heti kenkää. Lapset ovat aina prio yksi. Sinun tehtäväsi on suojella lapsiasi. Älä petä heitä. 

Kyllä 15 vuotiaan pitää itse hoitaa asiansa ja selvitä ilman tukea. Alle kolmen vuoden päästä hän joutuu muuttamaan omilleen ja joutuu loppuelämänsä hoitamaan itse omat asiansa ilman äidin apuja. Joten tulee kiire opetella asiat.

Miten niin joutuu? Paitsi jos uusi mies heittää ulos kotoa... 

15-vuotias on sitä paitsi vielä lapsi ja ne kolme vuotta ovat nuorelle pitkiä.

Minkälainen luuseri asuu vielä esim. 19 vuotiaana mutsinsa luona?

Ihan normaali ihminen. Esim. omista sisaruksistani ei kukaan muuttanut alle 20-v. ja ihan menestyviä ihmisiä.

Ei ne nyt normaaleja ole?

Tuota loppu juttua en todellakaan usko

Vierailija
47/50 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maan tulevaisuus on menetetty. Täällä puolustellaan jotain 15 vuotiasta valittajaa joka pillittää äidilleen kun iso poika kiusaa. Minä en edes kehtaisi katsoa itseäni peilistä tuollaisen vinkumisen jälkeen.

Mitä jos tuollainen "mies" joutuu kolmen vuoden kulttua puolustamaan sodassa tätä maata hengellään? Äiti ei ole siellä pesemässä persetttä.

Tai se että täällä kannustetaan että 15 vuotias kundi tunkee meikkiä naamaansa ja nitoo itseään???

Vierailija
48/50 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi alapeukuttajat voisi sanoa että mikä liike ottaisi tuollaisen miehen esim. myyjäksi?

Asiakkaat ei suostuisi tulemaan edes koko liikkeeseen, työkaverit irtisanoituisi koska ei halua työskennellä hänen kanssaan...

Terveisiä stockmannilta! <3

Vierailija
49/50 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jossa isäpuoli ei hyväksynyt lapsen homoutta. 

Äiti ei voinut mitään. Isäpuoli heitti lapsen kadulle, alaikäisenä vieläpä. Vähän aikaa meni ja tämä 16-vuotias oli hypännyt junan alle.

Mikäköhän fiilis äidillä tämän jälkeen?

Vierailija
50/50 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä maan tulevaisuus on menetetty. Täällä puolustellaan jotain 15 vuotiasta valittajaa joka pillittää äidilleen kun iso poika kiusaa. Minä en edes kehtaisi katsoa itseäni peilistä tuollaisen vinkumisen jälkeen.

Mitä jos tuollainen "mies" joutuu kolmen vuoden kulttua puolustamaan sodassa tätä maata hengellään? Äiti ei ole siellä pesemässä persetttä.

Tai se että täällä kannustetaan että 15 vuotias kundi tunkee meikkiä naamaansa ja nitoo itseään???

15 vuotias poika on vielä lapsi, jos ei olisi voitaisiin täysi-ikäisyyden raja laskea. Ällöttää tuollaiset ihmiset jotka kuolaavat nuoria tyttöjä ja poikia, " kun nehän on jo ihan aikuisia".

Ja jos lapsi uskaltaa kiusaamisesta huolimatta olla oma itsensä niin eiköhän hänellä olisi tarpeeksi munaa suojella sodan sattuessa myös sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi