Mieheni kuuntelee lapsellista musaa esim. heviä ja rockia
Onko muilla tätä ongelmaa? Ollaan oltu kohta kolme vuotta kimpassa ja luulin että seurustelun myötä lapsellisen hevihuudon kuunteleminen loppuisi. Sitä kuitenkin soitetaan meillä jatkuvasti ja mielestäni siinä ei ole mitään "taiteellista" tai hienoa vaan aivotonta huutoa ja oksentamista.
Mikä avuksi? VINKKEJÄ KAIVATAAN!
T:Nainen 29v.
Kommentit (16)
Minulle kelpaisi tommonen mies. N56
Esim. junaraiteilla nukkuminen tai moottoriteillä leikkiminen lievittää kyllä ahdistustasi.
Niin, hyvä kysymys toki. Miksei kuuntele klassista musiikkia joka voi tarjota paljon enemmän kuin mikään metallimusiikki. Ainakin musiikillisesti enemmän, tietysti jos on kiintynyt lyriikoihin niin se on eri asia. Bluespohjainen rokki on sitten eri asia koska klassisesta musiikista ei edes löydy vastinetta sen tyyppiselle musiikille. Toki viime kädessä musiikki on aina kokemuksellinen asia ja toisen kokemusta on turha dissata.
Joo kyllä seurustelun myötä tarttis osata tollaset hömpötykset lopettaa, ihan samoin kuin tosi-tv:n katsominen ja naamansa maalaaminen, noin esimerkiksi – ei miehesi suinkaan sellaista tee? Epätaiteellinen hapatus sopii vain sinkuille!
Sanoisin, että ooppera, jos mikä, on aivotonta huutoa.
Äläpä nyt, monilla on asiat pahemmin. Miehesi voisi larpata, lukea Harry Pottereita, harrastaa keskiaikaista miekkailua ja turnajaisia tai leikkiä Bronyillä. Ajattelepa sitä!
Miksei ihmiset harrasta normaaleja harrastuksia!?!?
Jos minun vaimo huudattaisi nykymusiikkia niin lentäisi välittömästi pakkaseen. Kaija Saariaho on täyttä paskaa. Joku Sibelius tms. Nyt vielä menee.
Mikä on aikuista musiikkia?
Itse kuuntelen radiosta Loopia ja minulla on kaveri, joka 61-vuotiaana soittaa rokkia ammatikseen bändissä.
Nainen vm 1969
Ap kuuntelee pienenpientä veturia ja vaarin saarta. Fröbelin palikat on liian heavyy.
Joo, kyllähän 29-vuotiaana pitää jo musiikin kuuntelu lopettaa ja itseasiassa kaikki muukin eläminen. Ei muuta kuin yhteistä vanhainkotipaikkaa hakemaan!
Hohhoijaa. 0/5.