Ihana mies mutta lauma lapsia..
Olen itse 23v ja 2v lapsen äiti. Olen ollut puolivuotta suhteessa 25v miehen kanssa jolla 3 lasta ekan naisen kanssa ja 1 edellisen.. Joka viikonloppu jomman kumman naisen lapsi lapset on meillä ja miehellä menee kauhea osa palkasta elatusmaksuihin joten turha kuvitella että miehellä olisi koskaan rahaa..
Aluksi ei häirinnyt mutta nyt olen tajunnut että olen löytänyt ihanan miehen jonka kanssa en voi milloinkaan saada lasta. Se olisi miehen 5 lapsi ja mitä siinä enää silloin odottaa kun jo niin monta? Miehellä siksi noin paljon lapsia että sai nuorena ensimmäiset ja sitten nainen petti ja kun löysi seuraavan naisen niin vahinko raskaus ja loppujen lopuksi tämäkin nainen petti.
Mitä itse tekisitte :( Tuntuu tyhmältä rakentaa elämää miehen kanssa jonka rahat menevät elatustukiin ja on jo 4 lapsen isä.. Ei voida koskaan hommata lasta ja on se vähän tyhmää ajatella että omalla miehellä olisi sitten 3 naisen kanssa lapsia vaikka nuori..
Kommentit (43)
Tarvitsetko sinä itse oikeasti lisää lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskot,että naiset ovat pettäneet.Mies on itse varmaan petturi.
Ja naiset varmaan väkisin lapsensiemenetkin mieheltä vieneet! Muuten olis huolehtinut ehkäisystä.
Kerron omasta tilanteestani ja siitä miten minä olen asian ajatellut. Minä olen 26 ja minulla on 1 lapsi exän kanssa. Mies on 10v vanhempi ja hänellä 3 lasta exän kanssa. Meidän molempien edelliset suhteet kariutuivat kun ex-puolisot pettivät. Kun tapasimme, mies kertoi ettei voi saada enempää lapsia koska vasektomia, olin yllättynyt mutta hyväksyin asian koska en ajatellut että haluan enempää lapsia - ikinä. Jossain vaiheessa rupesin ajattelemaan että entäs sitten kun oma biologinen kello alkaa tikittää 30 ikävuoden hujakoilla? Lisää lapsia ei meille voisi tulla ilman kallista lääketieteellistä apua ja mieskin olisi tuossa vaiheessa jo todennäköisesti yli 40 ja tuskin haluaisi aloittaa vaipparallia uudelleen. Mietin kuinka ihanaa olisi kokea raskaus, synnytys ja vauva-aika ym nykyisen miehen kanssa jonka tiedän olevan hyvä isä ja tukee minua kaikessa. Olisi sääli jollemme saisi käydä sitä läpi yhdessä. Sitten ajattelin että meillä on 4 lasta, 3 niistä ei ole minun, mutta saan heitä silti rakastaa ja kohdella kuin omaani. Eikö se muka riitä minulle? Jossain vaiheessa päätin että kyllä, kyllä se riittää ja yhteisiä lapsia ei meille vain tule. Tietenkään en voi tietää millä mielillä olen 5-10v kuluttua, mutta nyt on näin.
Ap:lle, 10 vuoden päästä teidän nuoremmatkin lapset on jo aika isoja ja teillä voi silloin olla täysin eri tilanne. Teillä voi olla parempi elintaso noin yleisesti ja voi olla että se on se mies joka sitä lasta alkaa silloin haluamaan. Ja voihan aina olla että enempää lapsia et ikinä halua. 10v päästä saattaa olla ettet halua enää pikkulapsiaikaa.