Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies mutta lauma lapsia..

Ap..
05.01.2017 |

Olen itse 23v ja 2v lapsen äiti. Olen ollut puolivuotta suhteessa 25v miehen kanssa jolla 3 lasta ekan naisen kanssa ja 1 edellisen.. Joka viikonloppu jomman kumman naisen lapsi lapset on meillä ja miehellä menee kauhea osa palkasta elatusmaksuihin joten turha kuvitella että miehellä olisi koskaan rahaa..

Aluksi ei häirinnyt mutta nyt olen tajunnut että olen löytänyt ihanan miehen jonka kanssa en voi milloinkaan saada lasta. Se olisi miehen 5 lapsi ja mitä siinä enää silloin odottaa kun jo niin monta? Miehellä siksi noin paljon lapsia että sai nuorena ensimmäiset ja sitten nainen petti ja kun löysi seuraavan naisen niin vahinko raskaus ja loppujen lopuksi tämäkin nainen petti.

Mitä itse tekisitte :( Tuntuu tyhmältä rakentaa elämää miehen kanssa jonka rahat menevät elatustukiin ja on jo 4 lapsen isä.. Ei voida koskaan hommata lasta ja on se vähän tyhmää ajatella että omalla miehellä olisi sitten 3 naisen kanssa lapsia vaikka nuori..

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajaaa kirjoitti:

Arvasin että av mammolla ei riitä järki edes lukemaan kirjoittamaani. EN OLE NYT HOMMAAMASSA LAPSIA LISÄÄ VAAN EHKÄ 10V PÄÄSTÄ HALUAISIN SISARUKSEN OMALLENI JA SITÄ POHDIN ETTÄ SE OLISI TUOLLE MIEHELLE JO VIIDES

Ja teille kun puhutte että hämärä mies niin ettekö osaa lukea että jokaista lastaan on kotona yksin hoitanut kun naiset molemmat pettivät?

Olipa huono idea kysyä täältä mitään.

En kuitenkaan elä Pohjois Koreassa jonka takia pitäisi mies jättää kun monta lasta elätettävänä.

En ole mamma ja minä annan luvan vaikka mennä naimisiin tästä paikasta tuon miehen kanssa. En vain tiedä, miten me täällä voimme auttaa siihen, että mies ei voi hankkia lisää lapsia. Silloin täytyy valita suhde tai mahdollinen lapsi. Näin silloinkin, kun toinen ei halua tai biologisista syistä ei voi lasta hankkia.

Vierailija
22/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään, jos miehellä on neljä lasta. 

Jos taas 25-vuotiaalla miehellä on neljä lasta kahden eri naisen kanssa, tilanne on suorastaan ällistyttävä. En missään nimessä perustaisi perhettä hänen kanssaan. 

Ette taida olla syntyperäisiä suomalaisia? Muuta selitystä en keksi. 

Kyllä olemme suomalaisia :'(

Olin itse tavatessa myös järkyttynyt asiasta ja muuta syytä en keksi kun että mies tosi lapsirakas Ja tulee isosta perheestä ja sisaruksillaankin paljon lapsia.

Selvitän vähän paremmin, eli tapasivat 15v ikäisinä ekan naisen kanssa. Saivat 17v ikäisenä ekan lapsen ja toisen kun olivat 19v. Sitten nainen petti miehen hoitaessa lapsia ja mies halusi eroa. Nainen kertoi että odottaa kolmatta lasta ja mies oli järkyttynyt ja vihainen tietenkin ja ei edes uskonut että oliko lapsi hänen vai sen miehen jonka kanssa nainen petti.

Eli sai noi lapset nuorina ja kolmatta ei olisi halunnut.

Sitten tapasi seuraavan naisen joka huijasi ja ei ottanut pillereitä ja halusi pitää lapsen vaikka mies toista mieltä.

Eli jos tuo mies olisi nainen niin hänellä olisi 2 lasta jotka halusi. Eikä 4. Eli ei ole niitä vaan huolettomasti tehtaillut sentään. Hän on mulle suoraan sanonut että mies ei voi kauheasti vaikuttaa pidetäänkö lapsi vai ei jos nainen lapsen haluaa pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä lapset on isompia ja voivat auttaa iltatähden hoidossa. Sinulla on vielä paljon aikaa katsoa, mihin suuntaan tilanne kehittyy.

Ajattele sitä mikä toimii. Voit olla ystävällinen myös miehen lapsille.

Joka päivä jonka lapset saa viettää riidattomassa ympäristössä, on arvokas.

Vierailija
24/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän mua tässä ahdistaa että jos sen toisen lapsen haluaisi 10v päästä niin mikä järki kun se olisi miehelle jo viides eikä lapsi varmaan enää tunnu kivalta kun on niin monta eli menee rutiinilla.. Ja toinen on se että joutuu maksamaan kauheat elatustuet eli jos haluamme joskus oman talon rakentaa niin minun rahoista jos ikinä saisin niin paljon lainaa omalle nimelleni ja joutuisin miestä varmaan elättämään :'(

Niin väärin. Ja harmittaa miehenkin puolesta koska ei olisi halunnut kuin ne 2 lasta muttei saanut vaikuttaa päätöstä niiden toisen 2 kanssa. Aina viikonloppuna kun lapset meillä niin mies vaikuttaa surulliselta ja anteeksipyytävältä mulle kun hänellä niin paljo n lapsia että paha mieli hänen puolestaan kun hänestäkin tuntuu rankalta :(

Vierailija
25/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden päästä lapset on isompia ja voivat auttaa iltatähden hoidossa. Sinulla on vielä paljon aikaa katsoa, mihin suuntaan tilanne kehittyy.

Ajattele sitä mikä toimii. Voit olla ystävällinen myös miehen lapsille.

Joka päivä jonka lapset saa viettää riidattomassa ympäristössä, on arvokas.

Kiitos asiallista vastauksesta :) En tullut ajatelleeksikaan. Pidän kyllä miehen lapsista ja kohtelen samalla lailla kuin omaani.

Vierailija
26/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se mies maksaa elareita? Millaiset tulot teillä on?

Vierailija
27/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit, että mies ei voi vaikuttaa pidetäänkö lapsi vai ei. Mutta mies voi vaikuttaa siihen, tuleeko nainen raskaaksi vai ei.

Vierailija
28/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajaaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ollut puolivuotta suhteessa ja nyt mietit tehtaiilla uutta lasta.

Hei haloo! Kun jo tässä vaiheessa (23v.elämässä) on jo kolmesta eri parisuhteesta lapsia ja sinä suunnittelen uutta vauvaa neljänteen parisuhteeseen ja valitat miehen elatusmaksuista.

Miksi lapsi, kun ei pystytä huolehtimaan edes entisistä ja rikotaan lasten koti ja oikeus vanhempiinsa, mies on tehnyt sen nuoresta iästään huolimatta kaksi kertaa ja sinä kerran. Ihanko oikeasti uskot teidän suhteemme kestävän.

Joudun ilmeisesti alentumaan vastaamaan sinulle vaikka tuskin lukemaasi ymmärrät.

1. MIES EI OLLUT SYYPÄÄ KUMPAAKAAN Eroon. Hoiti lapset hyvin mutta naiset pettivät eikä halunnut enää lasta toisen naisen kanssa mutta nainen halusi pitää.

2. Minä olen eronnut koska vaikka lapsen isän kanssa olin monta vuotta niin lapsen syntymän jälkeen paljastui väkivaltaiseksi ja hakkasi mut monesti todella pahasti. En ollut ennustaja niin en tätä tiennyt vaikka sen miehen kanssa olin VIISI VUOTTA

Voi ap. kulta, jos et ennenkään ollut ennustaja, niin miten nyt luulet suhteesi kestävän ikuisesti, puolen vuoden suhteen jälkeen. Tässä vaiheessa ei voi puhua kummankaan hyvyydestä tai rakkaudesta, vaan Ihastuksesta, joka perustuu lähes aina omaan mielikuvitusmaailmaa ja odotukseen hyvästä parisuhteesta ja onnellisuudesta. Rakkaus - toisen luottamus, kunnioitus ja arvostus on onnellisen parisuhteen peruspilari.

Ja tässä vaiheessa Sinä suunnittelet jo vauvaa, vaikka todellisuudessa olette vasta ihastus vaiheessa. Entä sitten kun arki alkaa. Tietysti on ok. leikkiä mielikuvilla elämässä, mutta tässä tapauksessa se ei kuulosta siltä.

Kyllä minusta on hälyttävää 25v. mieheltä, että hän puolenvuoden tuttavuuden jälkeen perustanut jo kolmannen "perheen" ja edellisen liiton lapset ovat kahdelle eri naiselle.

Pettäminen ei ole niin yksoikeinen, mitä annan ymmärtää, sillä taustalla on usein muuta, miksi petäjä on lähtenyt sille tielle. Ja niinkuin itsekin kerrot, ensimmäisessä parisuhteessasi varmasti oli ihanaa, kun teitte jopa lapsen, mutta myöhemmin mies osoittautui väkivaltaiseksi.

Vierailija
29/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän suhde ikipäivänä tule kestämään kymmentä vuotta, ei edes viittäkään. Että siinä mielessä tämä vauvapohdinta on melko teoreettista.

Vierailija
30/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sulla on kiire sitten?

Vierailija
31/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit, että mies ei voi vaikuttaa pidetäänkö lapsi vai ei. Mutta mies voi vaikuttaa siihen, tuleeko nainen raskaaksi vai ei.

Siis lopettaisitko itse seksin harrastamisen? Onpa naurettava vastaus ja lukea et näemmä osaa. Ekalla naisella petti pillerit ja toinen tahallaan mieheltä salaa lopetti ne kun halusi lapsen. Eli tosi paljon joo mies voi vaikuttaa

Vierailija
32/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ap, ei 10 vuoden päähän kannata tehdä suunnitelmia. Olet vasta reilut 20 vuotta ja sen ikäisten suhteet ei todellakaan kestä mitään vuosikausia. Jos olette yhdessä 10 vuoden päästä, mieti silloin uudelleen vauvan hankkimista ja hei, ei se lapsi välttämättä enää kolmikymppisenä tule, vaikka haluaisi miten.

Vierailija
33/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten meidän suhde ei tule kestämään :D Mies on ollut molemmissa suhteessa tosissaan ja itselläkin 5v suhde takana. Suhteet päätty kun naiset pettivät ja ex pahoinpiteli.

Olemme olleet puoli vuotta yhdessä. Totta kai meillä on jo perhe mihin kuuluu lapseni ja miehen lapset. En oikein ymmärrä että miksei saataisi olla perhe sillä itse en yksinhuoltajana voisi miestä ikinä nähdä muuten koska minulla pieni lapsi.

Totta kai ajattelen tulevaisuutta koska olen tosissani jos alan parisuhteeseen varsinkin kun lapseni on noin pieni niin vaihtuvat miehet ei tee hyvää. En todellakaan kuvittele että tämä on hetken ihastus enkä ota tosissaan. Jos on pieni lapsi niin täytyy olla tosissaan en miehen suhteen jonka tapaa.

Vierailija
34/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat parisuhteeseen? Etkös jo ole/asu parisuhteessa?

Lapset tulee teidän luo viikonloppuisin jne

Vierailija
35/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, kun kerrat kysyit meidän mielipidettä.

Vaikka sillä miehellä ei olisi yhtään lasta, te olette nuoria ja seurustelleet vasta puoli vuotta. Koska sinulla on jo yksi pieni lapsi, en ikinä lähtisi puolen vuoden seukkaamisen jälkeen suunnittelemaan toisen miehen kanssa uutta vauvaa. Ja talon rakentamista? Anteeksi kuinka?

Saahan sitä ihastuneena suunnitella kaikenlaista kivaa yhteiseen tulevaisuuteen, mutta ei sun tarvitse ryhtyä sanoista tekoihin. Anna nyt a) teidän suhteen vähän kehittyä ja b) oman lapsesi kasvaa.

Jos kerran tiedät, että teidän suhde kestää 10 vuotta niin mihin sulla on kiire?

Vai onko se se mies, joka haluaa lisääntyä vielä kerran yhden naisen kanssa? Kun se niin tykkää lapsista? Älä rupea. Olet kohta itse nainen, jolla on lapsia monen miehen kanssa.

Vierailija
36/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat hyvin naiivilta ja epäkypsältä. Keskity nyt huolehtimaan itsestäsi ja omasta lapsestasi, siinä on luultavasti ihan tarpeeksi vastuuta. Takanasi on vielä väkivaltainen suhde, joka on varmasti jättänyt sinuun jälkensä. Luultavasti olet läheisriippuvainen, mikä on mahdollistanut aikaisemman pahoinpitelyn ja saa sinut nyt luulemaan, että uusi ihastus tuo elämääsi uuden suunnan. 

Älä ala vielä mihinkään uusperhekuvioihin. Voit tavata miestä harvakseltaan ja miettiä rauhassa, mitä haluat itsellesi ja lapsellesi. Oman lapsesi täytyy olla sinun ensimmäinen prioriteettisi nyt. 

Vierailija
37/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajaaa kirjoitti:

Arvasin että av mammolla ei riitä järki edes lukemaan kirjoittamaani. EN OLE NYT HOMMAAMASSA LAPSIA LISÄÄ VAAN EHKÄ 10V PÄÄSTÄ HALUAISIN SISARUKSEN OMALLENI JA SITÄ POHDIN ETTÄ SE OLISI TUOLLE MIEHELLE JO VIIDES

Ja teille kun puhutte että hämärä mies niin ettekö osaa lukea että jokaista lastaan on kotona yksin hoitanut kun naiset molemmat pettivät?

Olipa huono idea kysyä täältä mitään.

En kuitenkaan elä Pohjois Koreassa jonka takia pitäisi mies jättää kun monta lasta elätettävänä.

Eikö ne jo vanhimmasta päästä täysi-ikäisty, jos sitten vielä hankitte? Itse en kyllä missään nimessä hankkisi enempää lapsia, kun noiden kanssa saa varmaan kokea kuset ja paskat, itkut ja naurut, oksennukset ja mitä vaan. Riittäisi minulle.

Vierailija
38/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on saanut ekan lapsen 17v ja on nyt 25, lapsi on 8v. Eli 10v päästä kun haluat vauvan, vanhin lapsi on 18 eikä elareita tarvi enää maksaa, tadaa. Ei elämää voi noin tarkasti suunnitella tai murehtia, jos rakastatte toisianne, se riittää! Asioilla on tapana järjestyä!

Vierailija
39/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi mistä tulee tuo motiivisi ja palo hankkia miehesi kanssa yhteisen lapsen, vaikka ennestään teillä on jo viisi lasta, jotka tarvitsevat syliä ja huolenpitoa ja siinä luulisi olevan jo kylliksi.

Olen ollut vastaavassa tilanteessa, tosin olimme 10 vuotta vanhempia ja seurustelimme pari vuotta ennen yhteenmuuttoa ja miehellä oli kolme pientä lasta vuoro viikoin, niin siinä tilanteessa halusin ehdottomasti olla lapseton, koska meillä kummallakaan ei ollut energiaa, eikä ylimääräistä rahaa huolehtia suuremmasta perheestä.

Enkä ole päivääkään katunut, nyt lapset ovat jo teini-ikäisiä ja yhä edelleen tarvitsevat tukea ja turvaa ja olen saanut antaa heille rakkautta ja huolenpitoa rajattomasti ja luulen olevan tärkeä myös heille, omien vanhempien lisäksi. Enkä usko mistään jääneen paitsi, en ainakaan kaipaa, vaikka meillä ei ole miehen kanssa yhteisiä lapsia.

Vierailija
40/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajaaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lopettaisitko itse seksin harrastamisen? Onpa naurettava vastaus ja lukea et näemmä osaa. Ekalla naisella petti pillerit ja toinen tahallaan mieheltä salaa lopetti ne kun halusi lapsen. Eli tosi paljon joo mies voi vaikuttaa

Onpas kyllä ollut huonoa tuuria miehelläsi, kun ensin naiselta pettää pillerit ja toinen lopettaa ne salaa. Kannattaisi varmaan jatkossa siirtyä johonkin toiseen ehkäisymenetelmään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi