Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies mutta lauma lapsia..

Ap..
05.01.2017 |

Olen itse 23v ja 2v lapsen äiti. Olen ollut puolivuotta suhteessa 25v miehen kanssa jolla 3 lasta ekan naisen kanssa ja 1 edellisen.. Joka viikonloppu jomman kumman naisen lapsi lapset on meillä ja miehellä menee kauhea osa palkasta elatusmaksuihin joten turha kuvitella että miehellä olisi koskaan rahaa..

Aluksi ei häirinnyt mutta nyt olen tajunnut että olen löytänyt ihanan miehen jonka kanssa en voi milloinkaan saada lasta. Se olisi miehen 5 lapsi ja mitä siinä enää silloin odottaa kun jo niin monta? Miehellä siksi noin paljon lapsia että sai nuorena ensimmäiset ja sitten nainen petti ja kun löysi seuraavan naisen niin vahinko raskaus ja loppujen lopuksi tämäkin nainen petti.

Mitä itse tekisitte :( Tuntuu tyhmältä rakentaa elämää miehen kanssa jonka rahat menevät elatustukiin ja on jo 4 lapsen isä.. Ei voida koskaan hommata lasta ja on se vähän tyhmää ajatella että omalla miehellä olisi sitten 3 naisen kanssa lapsia vaikka nuori..

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 6 lasta ei riitä? Miksi pitäisi saada vielä lisää? Ymmärtäisin, jos sulla ei olisi ollenkaan lapsia tai olisi vain yksi lapsi, mutta sullakin on jo 2 lasta.

Vierailija
2/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta eikös jos on viisi tai enemmän lapsia on vapautettu elatusmaksuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin ja lujaa.

Vierailija
4/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit lisää lapsia? Sinullahan on jo pari.

Vierailija
5/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epäilyttävälle. Kohta olet sen kolmas nainen ja teilläkin on lapsi tai pari. Ja sitten tuleekin neljäs nainen ja ....

Vierailija
6/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 6 lasta ei riitä? Miksi pitäisi saada vielä lisää? Ymmärtäisin, jos sulla ei olisi ollenkaan lapsia tai olisi vain yksi lapsi, mutta sullakin on jo 2 lasta.

Haloo luetun ymmärtäminen, ap:lla on 1 lapsi.

Vierailija
7/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskot,että naiset ovat pettäneet.Mies on itse varmaan petturi.

Vierailija
8/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mulla on yksi lapsi ja en halua jäädä yksilapsiseksi. Eli pointti oli jos olen koko elämäni tämän miehen kanssa ja 10v päästä haluaisin se toinen lapsen niin mikä järki kun se on miehelle viides lapsi!!

Ja mies ei ole edes mikään huithapeli.. Ehkä vähän liian kiltti ja eka nainen halusi paljon lapsia niin mies kiltisti oli samaa mieltä ja hoiti laumaa yksin ja sillon nainen sitten löysi jonkun uuden jännänaisen.

Vuosi tosta mies löysi uuden naisen joka jätti pillerit ottamatta ja halusi pitää lapsen vaikka mies epäröi ja taas kävi samoin että mies kotona lapsen kanssa ja uusi nainenkin petti.

Välitän miehestä kauheasti ja on niin kiltti ja luotettava mutta ahdistaa että saanut noin kauheasti lapsia! :(

Vierailija
9/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskot,että naiset ovat pettäneet.Mies on itse varmaan petturi.

Koska ex naisen tunsin ja eron jälkeen viestitteli mulle ja haukkui ja pettämisenkin myönsi mutta kuulemma johtui siitä että oli masentunut..

Ja kertoi kanssa että sitäkin edellinen petti miestä eli sama tarina kuin mies kertoi. Ja myös miehen perheenjäsenet vahvistaneet että molemmat petti kun mies lapsien kanssa kotona.

Vierailija
10/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas ap. Näin vanhana tätina sanon sulle että jos miehellä on 25 v noin paljon lapsia ja vielä kahdelle eri naiselle on siinä jotain vikaa.

Vierailija
11/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ollut puolivuotta suhteessa ja nyt mietit tehtaiilla uutta lasta.

Hei haloo! Kun jo tässä vaiheessa (23v.elämässä) on jo kolmesta eri parisuhteesta lapsia ja sinä suunnittelen uutta vauvaa neljänteen parisuhteeseen ja valitat miehen elatusmaksuista.

Miksi lapsi, kun ei pystytä huolehtimaan edes entisistä ja rikotaan lasten koti ja oikeus vanhempiinsa, mies on tehnyt sen nuoresta iästään huolimatta kaksi kertaa ja sinä kerran. Ihanko oikeasti uskot teidän suhteemme kestävän.

Vierailija
12/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Kuuntele järkeäsi. Ikäluokastasi löytyy kyllä mukavia miehiä, jotka ovat halukkaita perheen perustamaan ilman että heillä on jo ex-puolisoita ja lapsia.

Vierailija
13/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen ap ja pidä vähän taukoa miehistä, kunnes aikuistut ja saat taloutesi vankemmalle pohjalle. Kouluttaudu vaikka johonkin paremmin palkattuun ammattiin, niin voit turvallisimmin mielin tehdä sitten sen toisenkin lapsen, jos löydät tarkoitukseen sopivan miehen. 

Kylmä järki sanoo, ettei kannata lisääntyä tuollaisen miehen kanssa, jonka perinnönjaolle on jo ruuhkaa.

Vierailija
14/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään, jos miehellä on neljä lasta. 

Jos taas 25-vuotiaalla miehellä on neljä lasta kahden eri naisen kanssa, tilanne on suorastaan ällistyttävä. En missään nimessä perustaisi perhettä hänen kanssaan. 

Ette taida olla syntyperäisiä suomalaisia? Muuta selitystä en keksi. 

Vierailija
15/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että av mammolla ei riitä järki edes lukemaan kirjoittamaani. EN OLE NYT HOMMAAMASSA LAPSIA LISÄÄ VAAN EHKÄ 10V PÄÄSTÄ HALUAISIN SISARUKSEN OMALLENI JA SITÄ POHDIN ETTÄ SE OLISI TUOLLE MIEHELLE JO VIIDES

Ja teille kun puhutte että hämärä mies niin ettekö osaa lukea että jokaista lastaan on kotona yksin hoitanut kun naiset molemmat pettivät?

Olipa huono idea kysyä täältä mitään.

En kuitenkaan elä Pohjois Koreassa jonka takia pitäisi mies jättää kun monta lasta elätettävänä.

Vierailija
16/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajaaa kirjoitti:

Arvasin että av mammolla ei riitä järki edes lukemaan kirjoittamaani. EN OLE NYT HOMMAAMASSA LAPSIA LISÄÄ VAAN EHKÄ 10V PÄÄSTÄ HALUAISIN SISARUKSEN OMALLENI JA SITÄ POHDIN ETTÄ SE OLISI TUOLLE MIEHELLE JO VIIDES

Ja teille kun puhutte että hämärä mies niin ettekö osaa lukea että jokaista lastaan on kotona yksin hoitanut kun naiset molemmat pettivät?

Olipa huono idea kysyä täältä mitään.

En kuitenkaan elä Pohjois Koreassa jonka takia pitäisi mies jättää kun monta lasta elätettävänä.

Ei sun tartte sitä jättää mut elarimenot on isot eikä perintöjututkaan tulevaisuudessa ole helppoja.

Vierailija
17/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajaaa kirjoitti:

Joo siis mulla on yksi lapsi ja en halua jäädä yksilapsiseksi. Eli pointti oli jos olen koko elämäni tämän miehen kanssa ja 10v päästä haluaisin se toinen lapsen niin mikä järki kun se on miehelle viides lapsi!!

Ja mies ei ole edes mikään huithapeli.. Ehkä vähän liian kiltti ja eka nainen halusi paljon lapsia niin mies kiltisti oli samaa mieltä ja hoiti laumaa yksin ja sillon nainen sitten löysi jonkun uuden jännänaisen.

Vuosi tosta mies löysi uuden naisen joka jätti pillerit ottamatta ja halusi pitää lapsen vaikka mies epäröi ja taas kävi samoin että mies kotona lapsen kanssa ja uusi nainenkin petti.

Välitän miehestä kauheasti ja on niin kiltti ja luotettava mutta ahdistaa että saanut noin kauheasti lapsia! :(

Voi elämän kevät. "mies ei mikään huithepeli"... ja suhteessa on oltu puolivuotta...anna mun kaikki kestää...voiko nainen olla noin sinisilmäinen ja naivi. Kait sä otit miehen asuntoosi ja maksat miehen kulut. Mies kuulostaa oikealta kultakimpaleelta.

Vierailija
18/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh! Kuuntele järkeäsi. Ikäluokastasi löytyy kyllä mukavia miehiä, jotka ovat halukkaita perheen perustamaan ilman että heillä on jo ex-puolisoita ja lapsia.

Tosin hekin toivovat ensisijaisesti kumppania, joka on lapseton 23-vuotiaana.

Vierailija
19/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ollut puolivuotta suhteessa ja nyt mietit tehtaiilla uutta lasta.

Hei haloo! Kun jo tässä vaiheessa (23v.elämässä) on jo kolmesta eri parisuhteesta lapsia ja sinä suunnittelen uutta vauvaa neljänteen parisuhteeseen ja valitat miehen elatusmaksuista.

Miksi lapsi, kun ei pystytä huolehtimaan edes entisistä ja rikotaan lasten koti ja oikeus vanhempiinsa, mies on tehnyt sen nuoresta iästään huolimatta kaksi kertaa ja sinä kerran. Ihanko oikeasti uskot teidän suhteemme kestävän.

Joudun ilmeisesti alentumaan vastaamaan sinulle vaikka tuskin lukemaasi ymmärrät.

1. MIES EI OLLUT SYYPÄÄ KUMPAAKAAN Eroon. Hoiti lapset hyvin mutta naiset pettivät eikä halunnut enää lasta toisen naisen kanssa mutta nainen halusi pitää.

2. Minä olen eronnut koska vaikka lapsen isän kanssa olin monta vuotta niin lapsen syntymän jälkeen paljastui väkivaltaiseksi ja hakkasi mut monesti todella pahasti. En ollut ennustaja niin en tätä tiennyt vaikka sen miehen kanssa olin VIISI VUOTTA

Vierailija
20/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on sokea :) mutta muista, että lapsi +niukkaraha-tilannetta ei pysty tahdon voimalla muuttamaan. Saatko suhteesta silti riittävästi? Jos saat, niin ei lapsiluku sen hyväksyessään este ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi