Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunta kaupassa likaisissa työvaatteissaan!

Vierailija
05.01.2017 |

Argh! Ärsyttävää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jaksa käydä ensin kotona vaihtamassa vaatteita ja mennä sitten kauppaan. Parempi hoitaa ensin ikävät velvollisuudet pois alta ja sitten kotiin suihkuun, syömään ja naimaan. 

Vierailija
2/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sus siunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissus sentään!!!

Vierailija
4/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kauheaa tuossa nyt on?? Tuskin heistä nyt mikään likavana jälknen jäänyt?

Silloin mua ahdistaa kun jotkut haisee todella voimakkaasti navetalle, silloin siinä aiheuttaa jo todella hirveitä hajuhaittoja jotka vaikuttaa jo muihin ihmisiin.  Js mua ei haittaa jos vaatteet vähän haisee, mutta jos kauppaan tulla joillain navetta vaatteilla joissa on oikein väkevä haju niin se ottaa jo henkeen.  Onneksi siihen törmää nykyään jo harvemmin.

Vierailija
5/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käy prismassa aina armanin puku päällä. Tirsk.

Vierailija
6/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vihjaissut kunnon kansalaisten tulevan kauppaan aina kampaamon, kosmetologin ja  vaateliikkeen kautta.

Vierailija
7/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, me olemme joskus olleet tuollainen pariskunta!

Asumme kehyskunnassa ja täällä on ollut aktiivinen rakennusbuumi viimeiset 25 vuotta. Mekin siis olemme rakentaneet jo 2 taloa tähän kuntaan! Eipä ole ollut aikaa eikä tullut mieleenkään ettemme voisi piipahtaa kauppaan raksavaatteissa kesken päivän tai kotimatkalla, niinhän muutkin (raksa)duunarit käy! Pahalta emme ole silti haisseet (maalilta ja laastilta kyllä) koska kuitenkin kävimme 2x päivässä suihkussa;D

Sanottakoon että normitöissä miehelläni on pikkutakki ja pukupaita farkkujen kanssa ja itse käytän paljon hameita ja mekkoja sekä aina korkkareita. Eli ei kerro niistä ihmisistä mitään.

Vierailija
8/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisit varmaa mun miestä kun se työpäivän jälkeen saattaa käydä kaupassa. Hän on tosiaan maanviljelijä ;)

Vierailija
9/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä sitten? Miten se sun elämään vaikuttaa? Me ei miehen kanssa ainakaan tallilta tullessa jakseta ajaa eka kotiin vaihtamaan vaatteita kun kauppa on talli-koti matkan varrella, jos meidän likaiset vaatteet jotain häiritsee niin sillon ei vissii oo omassa elämässä kovin suuria ongelmia. Onneks maalla on rennompaa eikä  tuollaisia nirppanokkia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan