Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen antama joululahja sai minut miettimään eroa

Vierailija
05.01.2017 |

Mieheni antoi minulle kuntosalikortin joululahjaksi, ja tänään hän kysyi milloin aion alkaa käyttämään saamaani lahjaa. Minä en todellakaan aio käyttää kyseistä joululahjaa kertaakaan!! En voi käsittää miksi miehen pitää olla tollainen kusipää ja antaa minulle tuollainen vittuilulahja. Tuo lahja on ihan samaa tasoa, kun olisi antanut minulle kortin jossa luke: hyvää joulua läskipossu!!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen, ja ajatteli saavansa aikaa häntä varten, kun olet salilla.

Vierailija
2/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollasest voi suuttuu? Meil käytetää haukkuma sanoja toisiimme ja seo meist vaa hauskaa :D mun mies ei ees osta mul kuntosali korttii vaik oon tälläne läskilumppu♡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, mä olisin halunnut sen! Mä sain pelkän PYYHKEEN JA HIUSHARJAN 😈"en keksinyt muuta" oli miehen vastaus!

salikortti voi innostaa uusiin kavereihin, puhtaampaan elämään ja muutenkin hyvinvointiin!! Saat omaa aikaa ja usein niissä on saunat, uima-altaat, hieromatuolit ym!!

Vierailija
4/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi, mä olisin halunnut sen! Mä sain pelkän PYYHKEEN JA HIUSHARJAN 😈"en keksinyt muuta" oli miehen vastaus!

salikortti voi innostaa uusiin kavereihin, puhtaampaan elämään ja muutenkin hyvinvointiin!! Saat omaa aikaa ja usein niissä on saunat, uima-altaat, hieromatuolit ym!!

Niin, olisit myös voinut pyytää lahjaksi sitä salikorttia? Mutta eeiii sittenhän se ei olisi yllätys!

Vierailija
5/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo haukkuiminenhan on henkistä väkivaltaa, jätä se sika joka haukkuu sua!! 

Vierailija
6/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta voi suuttua? Itse oisin tyytyväinen, tosin käyn kyllä salilla muutenkin.Eihän siellä pelkän painon takia käydä!

Vierailija
7/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä annoit sille? Käykö mies salilla itse?

Vierailija
8/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olisit myös voinut pyytää lahjaksi sitä salikorttia? Mutta eeiii sittenhän se ei olisi yllätys!

tavallaan... Mutta hukkaan menisi monen kuukauden rahat, olen raskaana ja pari kk LA:aan

Vierailija
9/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa lahjoja mistä et tykkää? Vähän off topic ja yleistäen miksi olette edes yhdessä alunperinkään`?

Vierailija
10/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä. Jessus. Aina sama vinkuna. Eläkää sinkkuna. Ei jaksa enää. Mies sitä. Mies tätä.

Vierailija
11/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain salikortin, se oli annettu kaikella rakkaudella. Mies nauttii itse salista. Minä olen sohvaperuna, mutta voin välillä kyllä käydä salilla. Hän vain tykkää jos olen seurana, ja tietysti ajattelee että se olisi minulle terveellistä. Sehän on tosi kallis lahjakin vielä! Ei minun tarvitse laihtua. Onko hän sanonut että sinun tarvisi? Ei siellä salilla sen takia käydä.

Vierailija
12/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki? Voin ostaa puoleen hintaan jos Jkl.

Vierailija
13/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä sitten teuraalle menevää syöttösikaa muistuttava ilmestys, joka tunsi piston rasvan ympäröimässä sydämessään?

Vierailija
14/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut mitään lahjaksi, koska mies väittää hukanneensa joululahjani jonnekin asuntoomme.

Vierailija
15/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saanut mitään lahjaksi, koska mies väittää hukanneensa joululahjani jonnekin asuntoomme.

Tää on jo aika surullista, eikö mies olisi edes voinut parempaa valhetta keksiä! Esim. että tippui taskusta kun oli matkalla kotiin. 

Vierailija
16/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lahjaksi silityskinkun!! :D

Kerroin ompelukurssin jälkeen miehelle että sellainen oli kätevä, mut en koskaan arvannut että saisin sellaisen lahjaksi.

Salikortti olisi kyllä kelvannut tänne.

Vierailija
17/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene salille ja treenaa itsesi salikissaksi ja sitten vaihda miestä :D. Mielellään johonkin siellä salilla niin että saisitte panna miehesi rahoilla siellä. Ah tämä olisi mahtava tapahtumien kulku.

Vierailija
18/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain lahjaksi silityskinkun!! :D

Kerroin ompelukurssin jälkeen miehelle että sellainen oli kätevä, mut en koskaan arvannut että saisin sellaisen lahjaksi.

Salikortti olisi kyllä kelvannut tänne.

Voi, miten hellyttävää. Mies on tosiaan nähnyt vaivaa sun lahjan eteen:)

Vierailija
19/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten heikkoitsetuntoinen pitää olla, että ottaa salikortin loukkauksena? Harrastatko muuten mitään liikuntaa tai oletko valitellut huonosta kunnosta, laihduttamisesta tms? Jotkut miehet - yllättävää kyllä - joskus jopa kuuntelevat tämmöisiä puheita.

Ja sinä oikeasti mietit eroa tämän takia? VAIN tämän takia? Vai onko mies muuten joku kauhea pissapää? Sitten on eri asia jos on oikeasti törkeästi vihjaillut tyyliin "sun pitäis joskus tehä ittelles jotain" tms.

Vierailija
20/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi melkein kaikki kommentoijat ovat miehen puolella tässä asiassa? Ettekö te todellakaan loukkaantuisi tälläisesta piilovittuilusta? 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi