IS: Nuoret antoivat vinkkejä talvipukeutumiseen - Pipo ei näytä hyvältä, paljaat nilkat näyttävät, käsiä voi pitää taskussa
Kommentit (29)
Ja minä kun kaivoin toppahousut, vuorelliset rukkaset ja karvalakin esille, kun mittari lähenteli kahtakymmentä pakkasastetta. Mieluummin tyylittömästi toppautunut kuin teinimuodin mukaisesti paleltunut. ;) Ja jos ihan totta puhutaan, niin ne paljaat nilkat näyttävät melko typeriltä, kuin vanhoissa ja liian lyhyissä housuissa kulkisi.
N17
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun kaivoin toppahousut, vuorelliset rukkaset ja karvalakin esille, kun mittari lähenteli kahtakymmentä pakkasastetta. Mieluummin tyylittömästi toppautunut kuin teinimuodin mukaisesti paleltunut. ;) Ja jos ihan totta puhutaan, niin ne paljaat nilkat näyttävät melko typeriltä, kuin vanhoissa ja liian lyhyissä housuissa kulkisi.
N17
Niin TÄMÄ! Kiitos!
Mikä idioottimainen muotivillitys tämä oikein onkaan?! Mistä lähtien on ihan oikeasti näyttänyt hyvältä housut, jotka vaikuttavat liian pieniltä ja etenkin LYHYILTÄ kantajillaan? "Myllersin pikkusiskon vaatekaapin ku omat oli pesussa", argh.
Aijaa? Täälläpäin (Tampere) lähes jokaisella on päässään joku Vans-pipo, ollut jo syksystä lähtien. Mielellään eivät riisu niitä sisälläkään.
Terv. Opettaja yläkoulussa
Mun mielestä koko artikkeli kuulosti lähinnä vittuilulta noita teinejä kohtaan :D
Vierailija kirjoitti:
N17
Vuorilliset... Vuori- sana taipuu eri tavoin, kun kyseessä on kangas, ei siis maantieteellinen vuori.
Mieluumiin kielellisesti valveutunut kuin toppahousuissa elvistelevä amis? Ainakin lukoilaiset oppivat tämän tärpin nopeasti.
Sillonku olin yläasteella (2007-2010) nii yhtenä talvena oli muotina villapipot, untuvatakit, villasukat ja oikein lämmin tuubihuivi. Ois saanu jäädä muotii!
Miksei typeryys saisi näkyä uloskin päin?
90-luvun alussa oli sama muoti: paljaat nilkat ja paljas pää, kädet taskussa. :)
Minulla tulee pakkasillakin kuuma kävellessä pipo päässä, joten en useinkaan käytä.
Ei hyvää päivää tätä hulluutta, koska muoti.
Noo katsotaan sitten kun noista joku paleltuu pahasti, niin muuttuuko mieli toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N17
Vuorilliset... Vuori- sana taipuu eri tavoin, kun kyseessä on kangas, ei siis maantieteellinen vuori.
Mieluumiin kielellisesti valveutunut kuin toppahousuissa elvistelevä amis? Ainakin lukoilaiset oppivat tämän tärpin nopeasti.
Mieluummin kaikkea muuta kuin idiootti.
t. eri
Älkää huoliko. Kun kaveriporukasta yksi saa tarpeekseen värjöttelystä ja alkaa pukeutua lämpimästi niin muut tajuavat samalla että onhan tämä paleleminen nyt aika tyhmää touhua, laitetaanpas talvivaatteet päälle.
Vierailija kirjoitti:
N17
maalaisjuntti
Julmetun kova on nuorison ryhmäpaine.
Koulun pitäisi puuttua tähän, jos vanhemmat eivät osaa tai viitsi.
Tää on kyllä aika surullinen ilmiö, kärsimystähän tämä lopulta tuottaa nuorille.
Köyhien lapsilla ei ole ikinä ollut kenkiä
paljaat nilkat talvipakkasissa näyttää aina yhtä jäätävältä