Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen valinta. Piti tinkiä jostain, kun tahdoin akateemisesti koulutetun ja älykkään miehen

Vierailija
05.01.2017 |

Tingin sitten iästä. Mies on minua 10 v nuorempi, mutta hyvin ehdimme saada lapset vielä, kun itse lähentelin 40 vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat älykkäältä ihmiseltä. 😂

Vierailija
2/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen etsintä on kuin the sims hahmon luonti. Sinulla on tietty määrä pisteitä ja jos laitat enemmän yhteen piirteeseen niin toiseen jää vähemmän pisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen etsintä on kuin the sims hahmon luonti. Sinulla on tietty määrä pisteitä ja jos laitat enemmän yhteen piirteeseen niin toiseen jää vähemmän pisteitä.

Itse laitan aina Fallouteissa charisma 1, intelligence 10.

Vierailija
4/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet loistava international luonteinen nainen, ja varmaan tulet olemaan onnellinen.

Mikään ei voi mennä väärin, paitsi jos mies tulee järkiinsä jossain vaiheessa ja tiedät mitä se tarkoittaisi.

Kukaan ei ole korvaamaton.

Vierailija
5/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan aina Fallouteissa charisma 1, intelligence 10.

Itse suosin strenght 10 ja intelligence 1. Voima se on ylivoimaa.

Vierailija
6/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies edelleen hyvin handussani ja lapsetkin jo teini-iässä, joten kyllä on kannattanut. Tosiasiahan se on, että max kolmikymmpsiä löytyy lähtemään vielä ekalle kierrokselle ja tätä vanhempia ei niinkään. Sain kaikki bonukset, so what?

ap