Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi heteronainen flirttailee naiselle?

Vierailija
05.01.2017 |

Ja miksi hän suhtautuisi jopa myönteisesti siihen, jos se nainen ihastuisi häneen? Olisiko jollain ideoita ja selityksiä tähän? Eivätkö heteronaiset yleensä kaihda sellaista, jos naiset ihastuisivat heihin? Olen itse hieman ihmeissäni ja hukassa pohdintojeni kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvin ja urheilun vuoksi kuten heteromiehillekin. Huomionhakua varmasti.

Vierailija
2/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti ei koskaan flirttaile potilaalleen. Potilas toki tulkitsee terapeutin käyttäytymisen vastaamaan omia kuvitelmiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on mukavaa. Flirttailusta saa energiaa.

Vierailija
4/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman viehätysvoiman testausta. Naiset eivät ole yhtä tiukkoja siitä mistä suuntaa se huomio tulee kuten miehet. Jotka puolestaan jopa loukkaantuvat samansukupuolen huomion osoituksista.

Vierailija
5/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole mikään vakaumuksellinen hetero. Voin flirttailla naisille ja miehille. Olen parisuhteessa, joten se on sellaista harmitonta flirttiä. En nyt yhtäkkiä keksi syitä sille, miksi mun pitäisi kavahtaa jonkun naisen ihastusta.

Vierailija
6/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman viehätysvoiman testausta. Naiset eivät ole yhtä tiukkoja siitä mistä suuntaa se huomio tulee kuten miehet. Jotka puolestaan jopa loukkaantuvat samansukupuolen huomion osoituksista.

Luulin, että naisetkin kokisivat sellaisen epämiellyttäväksi. Itselläni on sellainen käsitys, että kauniit naiset torjuvat hanakasti kaikenlaiset flirttailuyritelmät muilta paitsi potentiaalisilta miehiltä. Eiväthän he hyväksy edes vaatimattomamman miehenkään ihastumista, vaan antavat pakit melko hätäisesti lähes kaikille. Itselläni on käsitys, että kauniit naiset eivät jaksa tuhlata moiseen aikaa, sillä he ovat niin tottuneita ja kyllästyneitäkin jatkuvaan liehittelyyn ja iskuyrityksiin. T. Ap

Vierailija
7/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti ei koskaan flirttaile potilaalleen. Potilas toki tulkitsee terapeutin käyttäytymisen vastaamaan omia kuvitelmiaan.

Mitä tarkoitat? En maininnut halaistua sanaa mistään terapeuteista. t. Ap

Vierailija
8/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole mikään vakaumuksellinen hetero. Voin flirttailla naisille ja miehille. Olen parisuhteessa, joten se on sellaista harmitonta flirttiä. En nyt yhtäkkiä keksi syitä sille, miksi mun pitäisi kavahtaa jonkun naisen ihastusta.

Eikö se ole rasittavaa ja ärsyttävää, jos joku onneton nainen meneekin ihastumaan? Itse naisena kokisin oloni kiusaantuneeksi ja yrittäisin saada hänet ymmärtämään, että tunne ei valitettavasti ole molemminpuolista. Kokisin myös sen asian ilmoittamisen moraaliseksi velvollisuudeksi, jotta henkilö ei elättelisi turhia toiveita. T. Ap

Vierailija
9/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole rasittavaa ja ärsyttävää, jos joku onneton nainen meneekin ihastumaan? Itse naisena kokisin oloni kiusaantuneeksi ja yrittäisin saada hänet ymmärtämään, että tunne ei valitettavasti ole molemminpuolista. Kokisin myös sen asian ilmoittamisen moraaliseksi velvollisuudeksi, jotta henkilö ei elättelisi turhia toiveita. T. Ap

No mä olen parisuhteessa, joten ei se ihastujan sukupuoli merkitse yhtään mitään. Ja on muhun ihastunut joku mieskin saamatta vastakaikua, joten edelleen, sukupuolella ei siinä ole merkitystä.

Vierailija
10/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä antaisin pakit, jos joku fyysisesti vähemmän viehättävä, turhan maskuliininen rekkalesbo ihastuisi minuun. :/ Kun siis sellaiset eivät sytytä lainkaan. Ja näin tekisin, vaikka olenkin mahdollisesti bi. Antaisin myös pakit miehille, jotka eivät kiinnosta. Toki se pitäisi tehdä ystävällisesti, mutta olisi vaib rasittavaa saada joitain liian innokkaita ihailijoita, joten tekisin lopun sellaiselle nopeasti. Sen vuoksi ihmettelenkin aloituksessani mainitsemaani ilmiötä. T. Ap

Vierailija
11/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö se ole ärsyttävää ja ahdistavaa, jos joku todellisuudessa epäkiinnostava tyyppi sitten ihan oikeasti ihastuukin? Minusta se ainakin olisi hyvin kiusallista.

Vierailija
12/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mä haluan ainakin ihan rehelliset pakit siltä ihastukseni kohteelta. Kunpa hän sanoisi minulle suoraan ja mahdollisimman pian. :/ T. Ap

Vierailija
13/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, mä haluan ainakin ihan rehelliset pakit siltä ihastukseni kohteelta. Kunpa hän sanoisi minulle suoraan ja mahdollisimman pian. :/ T. Ap

Voithan sinä itsekin nostaa kissan pöydälle. Se kannattaa.

Vierailija
14/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä itsekin nostaa kissan pöydälle. Se kannattaa.

Mielelläni nostaisin ko. kuuman kissan pöydälle. :) Noh, siis kaipa mun täytyy ottaa asia puheeksi. T. Ap

Vierailija
15/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Tämä nyt voi kuulostaa ylimieliseltä, mutta minuun on ihastunut vuosien varrella yksi jos toinenkin eikä ole minun velvollisuuteni kertoa kaikille heille että "hei, lakkaapas olemasta ihastunut minuun kun ei meille suhdetta kuitenkaan tule". Kaikki ihastuneet eivät edes kerro ihastustaan ääneen. Se on heidän asiansa. Ja minä myös olen ollut ihastunut ilman vasta kaikua, mutta se pelkkä tunne on fine. Ja on eri asia itse flirttailla kuin olla sen kohde.

Vierailija
16/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? En maininnut halaistua sanaa mistään terapeuteista. t. Ap

Ei sun tarvitse sitä enää erikseen mainita, niin monta ketjua olet jo aiheesta avannut.

Vierailija
17/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan aidosti ja oikeasti edes usko, että hän on kiinnostunut minusta vähääkään. Hänellä nimittäin ei ole mitään loogista syytä välittää minusta. Sen vuoksi tilanne tuntuu myös hieman kiusalliselta. Kun siis en ole itse mikään kovinkaan ihmeellinen tapaus, mutta hän itse on harvinaislaatuisen söpö ja kaunis. Olen koko ajan pohtinut, että ehkä hän vain käyttäytyy samoin kaikkia muitakin kohtaan ja olen vain itse tehnyt virheellisiä päätelmiä. T. Ap