Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko iso?

Vierailija
05.01.2017 |

Tuosta yhdestä keskustelusta ahdistuneena, haluan nyt kysyä mamma-raadilta ylläolevan kysymyksen. Tapaan yhden miehen viikonloppuna, ja nyt minusta tuntuu, että ei tästä mitään tule, koska av-palstan ikävät markkina-arvo-miehet.

Pituus 158cm
Rinnanympärys 105 (kuppikoko E)
Vyötärö 75cm
Lantio 104cm.

Eihän tässä nyt missään 90-60-90 mitoissa olla, mutta en ole aiemmin ajatellut olevani valtava. Olen normaalipainoinen myöskin. Masentaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Vierailija
2/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sä painat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt puntarilla, mutta yleensä huitelen 60kg tienoilla.

Vierailija
4/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kuppikoko on kyllä pielessä noilla mitoilla.

Vierailija
5/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Olet läski ilman miesten markkinamielipiteitäkin. Uskomatonta että et huomaa ajatuksissadi denialismia. Laihduta!

Vierailija
6/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän joskus D:täkin, mutta niistä useimmiten tursuaa. En kyllä tosiasiassa ole varma koostani. 

Vierailija
7/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä iso ole. Mielestäni muodokas. Ja sillä hyvällä tavalla muodokas, eikä vain ylipainoisen ihmisen harhakuvitelma siitä että läskit on jotakin muotoja. 

Vierailija
8/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän joskus D:täkin, mutta niistä useimmiten tursuaa. En kyllä tosiasiassa ole varma koostani. 

Tarkoitin, että ne e-kupin liivisi ovat varmaankin useita kuppikokoja liian pienet, ellei mittasi rintojen alta ole 90cm luokkaa.

https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri

Laske tuolla kokosi.

Vierailija
9/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ahdistut palstan keskusteluista? Kato peiliin, niin näet oletko iso. Teit alotuksen, minkä ansiosta ahdistut vaan enempi:) Vai oletitko, että sun mittoja kehutaan täällä?

Vierailija
10/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Olet läski ilman miesten markkinamielipiteitäkin. Uskomatonta että et huomaa ajatuksissadi denialismia. Laihduta!

Etkö sinä harhainen hullu ole VIELÄKÄÄN päässyt hoitoon? Säälittää, miten retuperällä on tämän maan psykiatrinen hoito. 

Vierailija
11/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhhöh. Tuon laskurin mukaan mun kuppikoko olis 70L, mihin en kyllä nyt oikein usko. :D Ei ne nyt niin valtavat lollot ole. Ihan maksimissaan E-kuppi. 

Vierailija
12/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, mutta moni mies pitää siitä. Vielä useampaa ei haittaa.

Ei sinulla ole paljoakaan hävittävää, voitettavaa paljonkin. Anna mennä!

...

Sanon minä, kun en saa itse pistettyä menoksi. Mene sinä puolestani. Olen vielä paljon neuroottisempi kuin sinä. Joulukuuna hankittu fläbä vielä tallella, en lähde minnekkään ennen kuin sixpäkki on taas näkyvillä. 

Vierailija
13/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä omat mittani ovat 104-82-106 ja olen valtava, vaikka pituutta on parikymmentä senttiä enemmän! Miten voit olla normaalipainoinen, itselläni on painoindeksi juuri ja juuri 24? Tavoitteenani on tosin saada kymmenisen kiloa kesään mennessä pois, tuli nimittäin syksyn aikana turvottua nuo kilot...  

Vierailija
14/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhhöh. Tuon laskurin mukaan mun kuppikoko olis 70L, mihin en kyllä nyt oikein usko. :D Ei ne nyt niin valtavat lollot ole. Ihan maksimissaan E-kuppi. 

Hah usko pois vaan, siinä suunnilleen samoilla mitoilla olevia naisia kuin sinä, heillä kuppikoko englantilainen 32GG eli eurooppalainen 70K

http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=GG&age=&brand=…

Vierailija
15/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä omat mittani ovat 104-82-106 ja olen valtava, vaikka pituutta on parikymmentä senttiä enemmän! Miten voit olla normaalipainoinen, itselläni on painoindeksi juuri ja juuri 24? Tavoitteenani on tosin saada kymmenisen kiloa kesään mennessä pois, tuli nimittäin syksyn aikana turvottua nuo kilot...  

Samat ajatukset tosta normaalipainosta. Miten on mahdollista?

Mulla pituutta melkein 20 cm enemmän kuin ap:llä, painoindeksi 23, mitat 104-77-104. Ylimääräistä on noin 7 kg.

Vierailija
16/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kupin kirjain tee niitä lolloja yhtään isommiksi eikä pienemmiksi. Ne ovat sen kokoiset kuin ovat. Kyse on vain siitä, minkä kokoiset liivit sopivat parhaiten. Valintaa ei tehdä sillä perusteella. että "ei mulla niin isot ole", vaan mitkä sopivat.

Koska et painoasi tiedä, luulen että se huitelee pikemminkin 70:ssä kuin 60:ssä.

Vierailija
17/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat ajatukset tosta normaalipainosta. Miten on mahdollista?

Mulla pituutta melkein 20 cm enemmän kuin ap:llä, painoindeksi 23, mitat 104-77-104. Ylimääräistä on noin 7 kg.

En tiedä. Yleensä painan sen 60-62kg, jolloin bmi huitelee siinä 24-25 rajoilla, mikä on käsittääkseni vielä normaalipainoa. Olen koko aikuisikäni ollut tällainen rotevahko. Joskus bmin ollessa 21 näytin aivan kolholta hevoselta. Se oli kamalaa.

Vierailija
18/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla tosiaan joku läskidenialismi? :D Pitää hankkia vaaka. En kyllä edelliseltä käynniltä (vuosi sitten työhöntulotarkastuksessa) ole VOINUT turvota kymmentä kiloa. Kai vaatteet rutisisivat liitoksistaan ja joku olisi jo huomauttanut.

Vierailija
19/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mitat on kyllä oudot. Minä olen 157cm/58kg eli suunnilleen näissä mitoissa samoissa kuin ap. Mutta rinnanympärys ja lantio molemmat noin 90cm, vyötärö noin 70cm. Kuppikoko 65F. Vaikea uskoa, että painat vain 60kg. Oletko milloin viimeksi käynyt vaa'alla ja onko nuo vartalon mitat otettu samaan aikaan punnituksen kanssa? 

Vierailija
20/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mitat on kyllä oudot. Minä olen 157cm/58kg eli suunnilleen näissä mitoissa samoissa kuin ap. Mutta rinnanympärys ja lantio molemmat noin 90cm, vyötärö noin 70cm. Kuppikoko 65F. Vaikea uskoa, että painat vain 60kg. Oletko milloin viimeksi käynyt vaa'alla ja onko nuo vartalon mitat otettu samaan aikaan punnituksen kanssa? 

Mulla on täysin samat mitat:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi