Kun miehesi tulee tänään töistä kotiin, mitä hän sanoo ensimmäiseksi?
Älä puhu hänelle mitään ennen kuin hän on puhunut, jotta et vaikuta tähän eksperimenttiin.
Kommentit (88)
"Tervehdys kuumien tunteitteni kohde"
Kato onks isin parta vähä hassu (parrasta riukkui pieniä jääpuikkoja).
Yleensä kertoo että ihana olla kotona tai että ikävöi.
Vierailija kirjoitti:
Kotiutuvat miehet voidaan karkeasti luokitella seuraavasti:
14-16.30 duunarimiehet
16.30-17.30 virkamiehet
17.30-19.00 bisnesmiehet
No se nuori duunarimies, jonka itse hyvin tunnen, kotiutuu pääsääntöisesti klo 19 jälkeen... ja aamu alkaa klo 7
*Itkee* kirjoitti:
"Perkeleen ämmä, onko ruoka pöydässä? Jos nimittäin ei taaskaan ole, niin selkään saat ja tällä kertaa oikein kunnolla"! Sitten hän veti 6v poikaani turpiin, potkaisi tätä mahaan ja karjaisi, että "Vittu kun sinäkään et ole kuollut tänään Saatanan kyrvänimijä". Tämä oli siis eilen kun mies tuli kotiin. Sitten kun hän huomasi, että ruokana oli kasviskeittoa, niin hän raivostui, heitti kattilan seinään ja karjui, että "Ja tuollaista sotkua ei tosimiehille tarjota", jonka jälkeen hän veti nyrkillä kummatkin silmäni mustiksi ja lähti ovet paukkuen pois kodista kaadettuaan ensin 2v tyttäremme kumoon niin että tyttö löi päänsä pöydänreunaan ja sai otsaan ison haavan, joka nyt onneksi ei enää vuoda verta.
Toivottavasti et ole tosissasi :(
"No terve!" Kissalle ja koiralle jotka säntäsivät ovelle vastaan. Jotain muutakin sanoi mutten saanut selvää.
Seuraavaksi näki vauvan "Hei kulta, ootko ollut tänään kiltisti? Tuutko sylkkään, mennään etsimään äiti"
Minulle "Hei muru.*pus* Onko ollut kiva päivä? Tarviiko käydä kaupassa? Onko Nemo(koira) käynyt ulkona?
Mun mies huutaa ovela iloisena että kotona ollaan, moiiii!
Mun mies (ylempi toimihenkilö) sekä isäni (yrittäjä) tulee kumpikin kotiin klo 17-19 miten sattuu. Ei voi siitä päätellä mitään :D Isäni aloittaa työt n. 7.30, mieheni 8-8.30.
Moi. Kuka on kotona? Miten menee? Onko lapsia näkyny?
Hello, how are you feeling? Have you had anything to eat?
Oon ollu tosi kipeenä kauan ja mies huolehtii voinnista ja että syön.
Huhuu, onko ketään kotona?
Bisnesmies (uramies parempi sanavalinta) tulee kotiin näin ja useimmiten tosiaan klo 17.30-19 haarukassa.
*Itkee* kirjoitti:
"Perkeleen ämmä, onko ruoka pöydässä? Jos nimittäin ei taaskaan ole, niin selkään saat ja tällä kertaa oikein kunnolla"! Sitten hän veti 6v poikaani turpiin, potkaisi tätä mahaan ja karjaisi, että "Vittu kun sinäkään et ole kuollut tänään Saatanan kyrvänimijä". Tämä oli siis eilen kun mies tuli kotiin. Sitten kun hän huomasi, että ruokana oli kasviskeittoa, niin hän raivostui, heitti kattilan seinään ja karjui, että "Ja tuollaista sotkua ei tosimiehille tarjota", jonka jälkeen hän veti nyrkillä kummatkin silmäni mustiksi ja lähti ovet paukkuen pois kodista kaadettuaan ensin 2v tyttäremme kumoon niin että tyttö löi päänsä pöydänreunaan ja sai otsaan ison haavan, joka nyt onneksi ei enää vuoda verta.
Niin, kannattais miettiä ennenku tarjoot miehelle kasviskeittoa!! Tosi törkeesti tehty sulta !!
Tulee siinä 20.00 aikoihin ja kysyy onko roskia vietäväksi.
tulisitko auttamaan ottaa kauppakassit vastaan.
Tulee iltavuorosta kotiin klo 22. Sanat ovat lähes aina samat, joka vuorolle kuitenkin omansa. Tänään saan siis täysin arkisen moikkauksen osakseni.
Aamuvuorot: "Vittu ole hiljaa (räksyttävälle koiralle) / Laita kahvia / Olipa raskas vuoro"
Iltavuorot: "Moi"
Yövuorot: "Oon niin väsynyt"
Pannaanko kun ei aamulla ehditty?
Tervehtii ovelle säntäävää koiraa. Pitäiskö alkaa ottaa ite skabaa sen rekun kanssa?