Hyvä sää pakastimensulatukseen
Vinkkinä kaikille. Meikämartta aloitti heti aamusta.
Kommentit (14)
Säästä viis, sulatan silloin kun pakastin on tyhjentynyt. En varastoi sinne vuosikausiksi ruokaa.
Minulla myös sulamassa just nyt! Olen oikein odotellut kunnon pakkasia juuri tämän takia. Syksyllä jäi kerran pakastimen ovi raolleen ja huurretta ja jäätä oli kertynyt paksut kerrokset yön aikana.
Vierailija kirjoitti:
Säästä viis, sulatan silloin kun pakastin on tyhjentynyt. En varastoi sinne vuosikausiksi ruokaa.
Meillä on kesän marjoja vielä vaikka miten :)
Sulatin jo ennen joulua. On muuten ärsyttävä homma.
Itse ajattelin kans sulattaa tänään tai huomenna. Aika nopea ja helppo homma. Pakasteet on kätevää nostaa koreissaan pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kesän marjoja vielä vaikka miten :)
On mullakin vielä, mutta ei enää kunhan kevät tulee.
Vierailija kirjoitti:
Sulatin jo ennen joulua. On muuten ärsyttävä homma.
Ai jaa, mun mielestä tavallaan kiva homma, kun hoituu lähes itsestään. Pitää vain muistaa seurata vesiastiaa. Tein jumpan samalla, siivosin, pyykkäsin ja palstailen.
Osta kunnon pakastin niin ei tarvitse sulatella eikä muodostu jäätä.
Mä luulin, että meillä on mustikat loppu, mutta niitä löytyikin tuolta vielä monta purkillista.
Vierailija kirjoitti:
Osta kunnon pakastin niin ei tarvitse sulatella eikä muodostu jäätä.
Höh, mitäpä hyvää vaihtamaan.
Kesällä +30 aurinkossa niin. Mies vie pakastimen parvekkeelle niin sulaa äkkiä
Minulla homma edessä huomenna. Lauantaina olisikin vissiin sitten jo myöhäistä, kun kuulemma lumisateet tulevat ja sää lauhtuu nollan tietämille.
Niin ois, mutta meillä pakastin sulattaa ite itsenä niin ei tarvi tommosia tehdä.
Mutta petivaatteiden tuuletukseen kanssa oivallinen keli :-)