Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 vuoden päästä olen rikas ja menestynyt mies jonka perässä naiset juoksevat

Vierailija
05.01.2017 |

Sitten voin valita itselleni ne kaikkein kauneimmat ja hyväkroppaisimmat 20 vuotiaat blondinaiset.

Visioi, unelmoi ja toteuta!

t. m22

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä muutama kaunotar meillekin!

t. muut miehet

Vierailija
2/8 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkis vaan. Toi on kyllä oikeasti maailman vammaisin syys havitella suuria rahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen jo. Miksi odottaa 5 vuotta kun voit saada kaikki tavoitteesi jo nyt. Menet töihin ja lähdet vapaa-ajalla pois kotoa tietokoneen äärestä. Alkaa rahaa ja naisia satamaan solkenaan.

Vierailija
4/8 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos perusnätt nainenkin kelpaa, siihen riittää valmistuminen AMK:sta varmaan inssihommaan, eli käytännössä rakennus tai automaatio/sähkötekniikka. Jo pelkästään sen perusteella keskimääräinen hoitsun silmissä nostat potentiaaliasi huimasti (näin ainakin 20 vuotta sitten...tiedä sitten nykyään).

Vierailija
5/8 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3) just näin - pois tietokoneen äärestä ja pihalle, kaupungille, meikkiosastolle....

Ap) kyllä blondeja bimboja on kadut ja torit pullollaan ja niille riittää kun sanot että MULLA ON fyffea iha vitysti.

Sehän sulla oli kriteerinä (ulkonäkö) eiks niin.

Vakka kantensa valitsee hahahahaa....

Vierailija
6/8 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos perusnätt nainenkin kelpaa, siihen riittää valmistuminen AMK:sta varmaan inssihommaan, eli käytännössä rakennus tai automaatio/sähkötekniikka. Jo pelkästään sen perusteella keskimääräinen hoitsun silmissä nostat potentiaaliasi huimasti (näin ainakin 20 vuotta sitten...tiedä sitten nykyään).

Minua ei kiinnosta mikään peruspertti AMK insinöörin elämä, joka pariutuu perusnätin naisen kanssa ja viettää 20v lapsiperhe oravanpyörähelvettiä, vaimo lähtee ja mies jää maksumieheksi.

Visioin paljon suuremmasta lukaalimmasta elämästä, jossa rahasta ei ole pulaa ja nainen vaihtuu aina kauniimpaan yhteen kyllästyttyäni. Etenkin ne nuoret hyväkroppaiset blondinaiset miksei muhkeat brunette latinotkin ovat minimivaatmiuksessani. Perusnättiin ei tyydy, koska tiedän tasoni.

ap

Vierailija
7/8 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole muuta tarjottavaa kuin (tuleva) varakkuus? Aiotko ostaa itsellesi persoonallisuuden ja kiehtovat ajatukset?

Vierailija
8/8 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Perusnättiin ei tyydy, koska tiedän tasoni.

ap

Sinä tiedät tasosi, mutta aloituksen perusteella tulee vähän sellainen kuva, että käytäntö ei sitä tule jatkossakaan tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi