Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lääkärille kiitokseksi?

Vierailija
14.03.2006 |

Kävin kaikkien kolmen raskauksien kontrollit ja jälkitarkastukset samalla yksityisellä (mies) gynellä, ja nyt jälkitarkastus kohta ajankohtainen.

Haluaisin muistaa kyseistä lekuria jollain lahjalla, sillä hän on ollut todella korrekti ja tarkka koko ajan.

Pullo viiniä tai konjakkia tms. ei tunnu minusta tässä tilanteessa sopivalta, olisko hyviä ehdotuksia?

Kortti tietysti, jossa yhteiskuva lapsista, mutta siis mitä lahjaksi?

kiitos neuvoista

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... paras kiitos lienee maksu, jonka olet noista käynneistä maksanut!

Jos haluat jotain laittaa, niin kuva lapsesta ja kiitokset kuvan yhteydessä. Minusta viinipullo menee yli.

Vierailija
2/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas? 8D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo palkkansa saanut. Ei me eletä missään lahjonta yhteiskunnassa. Älä saata itseäsi naurunalaiseksi.

Vierailija
4/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pullo viiniä jne. menee jo vähän liiankin henkilökohtaiseksi.

Vierailija
5/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi nolata itseäsi viemällä lääkärille lahjaa. Ihan oikeasti, älä viitsi.

Vierailija
6/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita tekstiksi : " kiitos kun olet jaksanut niin tarkasti tutkia värkkini. sinua tulee ikävä"

Vierailija
7/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se on ihan kohtelista viedä jotain kiitokseksi, jos haluat. harvoin lääkärit kiitosta saa. Mun mielestä ajattelet ap tosi nätisti.

Vierailija
8/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en nyt kyllä ajatellut sinne kukkia sentään viedä...

Lääkärinpalkkiot ovat olleet käypää keskitasoa, että olen minä tästä maksanut, mutta toisaalta tämä lääkäri hankki paperit edellisestä synnytyksestä, otti vastaan vaikka vastaanottolista oli jo täysi kun minulla oli huoli aivan loppuraskaudessa, jne.

Tätä lääkäriä yleensä pidetään alansa huippuna sekä potilasta kunnioittavana, ja sitä ei kyllä kaikista voi sanoa.

Oliisn halunnut jotenkin kiittää, onpa ikävää että on muka itsensä naurunalaiseksi saattamista....

ap

Vierailija
9/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan oo ittensä naurunalaiseksi tekemistä.. en osaa sanoa muita kun ton konjakin, mutta ilman muuta ostat jotain jos ite haluut. Ostasin mäkin jos tilanne olis toi!!!

Vierailija
10/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta en nyt kyllä ajatellut sinne kukkia sentään viedä...

Lääkärinpalkkiot ovat olleet käypää keskitasoa, että olen minä tästä maksanut, mutta toisaalta tämä lääkäri hankki paperit edellisestä synnytyksestä, otti vastaan vaikka vastaanottolista oli jo täysi kun minulla oli huoli aivan loppuraskaudessa, jne.

Tätä lääkäriä yleensä pidetään alansa huippuna sekä potilasta kunnioittavana, ja sitä ei kyllä kaikista voi sanoa.

Oliisn halunnut jotenkin kiittää, onpa ikävää että on muka itsensä naurunalaiseksi saattamista....

ap

Vähän samanlaisessa tilanteessa lähetin lääkärille kuvan lapsestani ja kiitokset siinä mukana hyvästä hoidosta. Minusta sen ei tarvitse olla mitään isoa. Alkoholi on riski ja kukat eivät käy kyllä.

Vierailija
11/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siina mitaan naurettavaa ole, etta haluaa kiittaa! Olen kysynyt tuttava laakareilta ja kaikki sanoivat etta ovat erittain mielissaan muistamisesta. Kukat ja konjakki ihan OK, jos ei itse juo voi juottaa vieraille!

Vierailija
12/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni todella hyvä idea viedä jotain lahjaa. Lapsista otettu kuva kortiksi ja hyvä konjakkipullo kuulostaa hyvältä. Eihän lääkärin tarvitse itse sitä viunaa juoda, laittaa sitten vaikka kiertoon. Varmasti tunnistaa hyvän konjakin, vaikka absolutisti olisikin.

Etkä taatusti joudu naurunalaiseksi. Lääkäri on varmasti mielissään.

Omituisia kommentteja olet täältä kyllä saanut. Juurihan joulun alla oli kauhea keskustelu siitä, että mitä ostaa pph:lle tai päiväkodinhoitajalle. En muista silloin kenenkään kyseenalaistaneen lahjan antoa, saati sitten pelotelleen lahjanantajan joutuvan naurunalaiseksi. Yhtälaillahan nämä hoitajat tekevät työtä, josta te maksatte. Miksi siis ei lääkärille voisi viedä ylimääräistä kiitosta ihanasti tehdystä työstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme