Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori teinityttö metrossa aamulla : Nilkat paljaana mutta paksu untuvatakki yllä.

Vierailija
05.01.2017 |

Kenkinä valkoiset kesälenkkarit ja kaulalla paksu huivi. Kylmä näytti olevan. Olisikohan äidin tälle pitänyt kertoa ettei laita niitä lyhyitä farkkuja ylle?

Kommentit (218)

Vierailija
161/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi 70 wee juksenteli 60-luvulla pakkasessa minihameessa ja sukkahousuissa. Kylmetti itsensä niin monesti että sai korionisen vti:iin riesaksi. Nyt se vti on mennyt niin pahaksi että antibiootti kuurilla kymmenen kertaa vuodessa ja paksut vaipat jalassa kun pidätyskyky mennyt. Kannatti varmaan.

Nykyteinit ovat juuri tällä tiellä.

Ei auta, koska muoti.

Vierailija
162/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua peloteltiin lapsena, että tulee reuma, jos nilkat tai ranteet paleltuvat. Tiedä sitten, oliko tuossa mitään perää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teitä voi liikuttaa noin kovasti tuntemattomien ihmisten pukeutuminen? Jos joku haluaa ehdoin tahdoin palella, tai on matka joka ei sisälle juurikaan ulkona olemista niin mikä on ongelma?? :D

Niinpä. Nytkin etusivulla kolme ketjua samasta asiasta... Oletan, että lähinnä tyttöjen pukeutumisesta puhutaan. Mun mielestä tässä on aidon ihmettelyn lisäksi taas yksi keino paheksua nuoria naisia jotka muutenkin tuntuvat olevan vapaata riistaa melkein asiassa kuin asiassa. Ja että ne tyhjäpäät eivät osaa edes pukeutua, kamalaa!

Vierailija
164/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palelijat on ärsyttäviä ja tyhmiä. Niille ei mene jakeluun että muut ei palele.

Monesti jos juttelen ulkona jonkun naapurin kanssa niin aina ne palelee ja mulla ei ole yhtään kylmä.

Yksi jopa hyysäsi mun kissaa et älä siinä makaa, sulle tulee kylmä. Kissalla jumalaton turkki ja silloin ei ollut edes pakkasia.

Täytyy kyllä olla joku fysiologinen ihme, jos ihan rehellisesti kokee, että paljaita nilkkoja ei palele -20C pakkassäässä.

Vierailija
165/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teitä voi liikuttaa noin kovasti tuntemattomien ihmisten pukeutuminen? Jos joku haluaa ehdoin tahdoin palella, tai on matka joka ei sisälle juurikaan ulkona olemista niin mikä on ongelma?? :D

Niinpä. Nytkin etusivulla kolme ketjua samasta asiasta... Oletan, että lähinnä tyttöjen pukeutumisesta puhutaan. Mun mielestä tässä on aidon ihmettelyn lisäksi taas yksi keino paheksua nuoria naisia jotka muutenkin tuntuvat olevan vapaata riistaa melkein asiassa kuin asiassa. Ja että ne tyhjäpäät eivät osaa edes pukeutua, kamalaa!

Ihan samaa ajattelin kun näin tämän paljaat nilkat -keskustelujen määrän av:lle tullessani. Jostain muusta nämä pöyristymiset kertoo, kuin aidosta huolesta toisten tarkenemisesta. Ja nuoret naisethan aina kelpaavat paheksunnan aiheeksi.

Joillain on ilmeisesti myös sellainen luulo, että on ihmiselle jotenkin vaarallista jos hetkeksi tulee kylmä. Ei ole, jos ei puhuta paleltumista. Muutaman minuutin voi pakkasessa kävellä vaikka alasti, ja ennen vanhaan niin tehtiinkin esim. saunan jälkeen. Muutenkin kylmän ajateltiin karaisevan, eikä pelätty sitä samaan tapaan kuin nyky-pullamössöaikana. 

Vierailija
166/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme fetissi on kyseessä noissa tyttöjen ja nuorten naisten maanisessa nilkkojen paljastelussa -20 asteen, ja kovemmissakin pakkasissa?

Onko kyse jostain ylivertaisesta "erogeenisesta" alueesta, kun paljaita nilkkoja saa näytellä (jota ei edes sukat lämmitä). Kesätennarit eivät myöskään ole mikään oikea jalkine näihin oloihin.

Kenen näitä luullaan ihastellen katsovan, kuka niistä pisteitä jakelee? Mikä on tämän hyvin yleisen, mutta terveydelle ja hyvinvoinnille haitallisen käyttäytymismallin ns. varsinainen funktio? Mistä on oikeastaan kysymys?

Onko niin, että tuossa 14 -18 vuoden iässä hormooninen sukupuolikäyttäytyminen ottaa kehittyvästä naisesta näin järjettömän yliotteen?

Se kapea erogeeninen vyöhyke, jota ylipäänsä voi huomion kipeydessä näytellä ja julkisesti esitellä, on sitten kaivettava esiin vaikka paljaista suojaamattomista nilkoista -paukkupakkasilla! Tissit kun nyt joutuu kuitenkin pitämään piilossa.

Käsittämätöntä ja säälittävää touhua julkisissa ulkotiloissa yli -20 asteen pakkasessa.

Vierailija
167/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme fetissi on kyseessä noissa tyttöjen ja nuorten naisten maanisessa nilkkojen paljastelussa -20 asteen, ja kovemmissakin pakkasissa?

Onko kyse jostain ylivertaisesta "erogeenisesta" alueesta, kun paljaita nilkkoja saa näytellä (jota ei edes sukat lämmitä). Kesätennarit eivät myöskään ole mikään oikea jalkine näihin oloihin.

Kenen näitä luullaan ihastellen katsovan, kuka niistä pisteitä jakelee? Mikä on tämän hyvin yleisen, mutta terveydelle ja hyvinvoinnille haitallisen käyttäytymismallin ns. varsinainen funktio? Mistä on oikeastaan kysymys?

Onko niin, että tuossa 14 -18 vuoden iässä hormooninen sukupuolikäyttäytyminen ottaa kehittyvästä naisesta näin järjettömän yliotteen?

Se kapea erogeeninen vyöhyke, jota ylipäänsä voi huomion kipeydessä näytellä ja julkisesti esitellä, on sitten kaivettava esiin vaikka paljaista suojaamattomista nilkoista -paukkupakkasilla! Tissit kun nyt joutuu kuitenkin pitämään piilossa.

Käsittämätöntä ja säälittävää touhua julkisissa ulkotiloissa yli -20 asteen pakkasessa.

Mikä diagnoosi sulla on kun onnistuit näinkin paljon jauhamaan tyhjää jonkun toisen pukeutumisesta, asiasta joka ei liity sinuun millään tavalla?

Vierailija
168/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittu tosiasia on, että ranteiden ja nilkkojen suojaaminen vaikuttaa koko kehon lämpöön ja palelemiseen. Eli jos ranteet ja nilkat ovat lämpimästi vaikka villaan paketoidut eikä tuuli pääse niihin puhaltelemaan, säilyy keho ja lämmöntuntu koko kehossa paremmin. Siksi on kummallista, että paljastettavaksi ruumiinosaksi on valikoitunut juuri tuo nilkka-alue.

Vierailija
169/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rasistismielinen voisi tietysti muistella, kuinka aina on puhuttu jo paljaan nilkan olevan äärimmäisen eroottinen kiihoke muslimimaista tuleville miehille, jotka ovat tottuneet silmiä myöten peitettyinä kulkeviin naisiin. Ehkä siksi nilkan paljastaminen nyt on muodissa?

Vierailija
170/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu tosiasia on, että ranteiden ja nilkkojen suojaaminen vaikuttaa koko kehon lämpöön ja palelemiseen. Eli jos ranteet ja nilkat ovat lämpimästi vaikka villaan paketoidut eikä tuuli pääse niihin puhaltelemaan, säilyy keho ja lämmöntuntu koko kehossa paremmin. Siksi on kummallista, että paljastettavaksi ruumiinosaksi on valikoitunut juuri tuo nilkka-alue.

Nämä on myös yksilöllisiä. Esimerkiksi itse en tarvitse käsineitä ennen kuin paukkupakkasilla, enkä silloinkaan matkalle joka sisältää ulkonaoloa korkeintaan muutaman minuutin, esim. jos menen juuri metrolla jonnekin. Sitten kuulen jatkuvasti kauhisteluja paljaista sormistani. Tuntuu hölmöltä, että minun pitäisi käyttää käsineitä vain jonkun tutkimuksen ja toisten mielenrauhan säilymisen vuoksi, kun en kertakaikkiaan palele ja käsineet ovat mielestäni vaivalloiset & hukkuvat helposti.

Vierailija
171/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli minäkin kiinnitin nyt huomioita näihin neitokaisiin. Nilkat paljaaksi jättävät pätkälahkeiset skinnyhousut ja jotkut luistavat molokengät päällä! Oli sentäs paksu takki, mutta ei pipoakaan! Hrrrrrrrr....

Vierailija
172/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin myös huomiota tähän. Tässäkin otsikossa on oikein kaksinkertaisesti korostettu, että kyseessä oli NUORI TEINItyttö, ei esim. "ihminen", "joku tyyppi" tms. Olisikohan ap noin pahastuksissaan, jos nilkat olisivat vilkkuneet joltain vanhemmalta ihmiseltä tai vaikka mieheltä.

Vierailija
173/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin myös huomiota tähän. Tässäkin otsikossa on oikein kaksinkertaisesti korostettu, että kyseessä oli NUORI TEINItyttö, ei esim. "ihminen", "joku tyyppi" tms. Olisikohan ap noin pahastuksissaan, jos nilkat olisivat vilkkuneet joltain vanhemmalta ihmiseltä tai vaikka mieheltä.

Nuoret teinitytöt apinoi muoti-ilmiöitä kaikista sokeimmin. Kattokaa vaikka tuota vloggaajalaumaa youtubessa. Kaikki samaa, eleitä, äänenpainoja ja kädenliikkeitä myöten.

Vierailija
174/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain maanista paljastelutarvetta tähän liittyy?

Vai onko sittenkin ryhmäpaine?

Vierailija
175/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin koulunkäyntiavustajana, uutena, ensimmäisiä viikkoja, kun kutsu kävi auttamaan ekaluokkia hiihtämään. No, minähän menin ja heti aamusta opettaja kauhisteli että EIKÖ SULLA OO TOPPAHOUSUJA?!?!??! Sanoin ei, en tarvitse, olen pukenut tarpeeksi. Opettaja kauhisteli ja haukkoi henkeään "mä katson onko mulla toisia tai olisko tolla Lissulla omat mukana". Ei kiitos, en tarvitse, pärjään kyllä. "Et pärjää, kyllä sä palelet siellä niin paljon, mä katon vielä..."

Mikä hitto siinä on kun ei itse saa omaa puketumistaan päättää? En ikinä ole tarvinnut toppahousuja, läkähdyn sellaiset päällä, oli pakkasta sitten kuinka paljon vain. Jännä miten muut luulee tietävänsä paremmin miten joku toinen tarkenee.

Joopa joo, ei varmasti pakkasessa kuin pakkasessa palele. Tervetuloa tänne Lappiin jossa voi olla -40. Varmastikin tarkenee ilman toppahousuja.

Vierailija
176/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaita nilkkoja halutaan näyttää katseita varten, eikö vain?

Vierailija
177/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin koulunkäyntiavustajana, uutena, ensimmäisiä viikkoja, kun kutsu kävi auttamaan ekaluokkia hiihtämään. No, minähän menin ja heti aamusta opettaja kauhisteli että EIKÖ SULLA OO TOPPAHOUSUJA?!?!??! Sanoin ei, en tarvitse, olen pukenut tarpeeksi. Opettaja kauhisteli ja haukkoi henkeään "mä katson onko mulla toisia tai olisko tolla Lissulla omat mukana". Ei kiitos, en tarvitse, pärjään kyllä. "Et pärjää, kyllä sä palelet siellä niin paljon, mä katon vielä..."

Mikä hitto siinä on kun ei itse saa omaa puketumistaan päättää? En ikinä ole tarvinnut toppahousuja, läkähdyn sellaiset päällä, oli pakkasta sitten kuinka paljon vain. Jännä miten muut luulee tietävänsä paremmin miten joku toinen tarkenee.

Joopa joo, ei varmasti pakkasessa kuin pakkasessa palele. Tervetuloa tänne Lappiin jossa voi olla -40. Varmastikin tarkenee ilman toppahousuja.

No kai tuo ihminen itse tietää, milloin läkähtyy ja milloin ei. Ehkäpä hän olisi laittanut ne toppahousut, jos pakkasta olisi ollut 40, tosin sellainen päivä olisi aika huono valinta ekaluokkalaisten hiihtopäiväksi.

t. helposti kuumuuteen läkähtyvä lappilainen, joka käyttää toppahousuja vain kun oikeasti niitä tarvitsee

Vierailija
178/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkasta oli joku 20-25, hyvin tarkeni ilman toppahousuja.

Ja ei kiitos, ei ole mielenkiintoa lähteä Lappiin.

Vierailija
179/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nilkkapaljastelu joku etelän neronleimaus?

Vierailija
180/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa ajattelin kun näin tämän paljaat nilkat -keskustelujen määrän av:lle tullessani. Jostain muusta nämä pöyristymiset kertoo, kuin aidosta huolesta toisten tarkenemisesta. Ja nuoret naisethan aina kelpaavat paheksunnan aiheeksi.

Joillain on ilmeisesti myös sellainen luulo, että on ihmiselle jotenkin vaarallista jos hetkeksi tulee kylmä. Ei ole, jos ei puhuta paleltumista. Muutaman minuutin voi pakkasessa kävellä vaikka alasti, ja ennen vanhaan niin tehtiinkin esim. saunan jälkeen. Muutenkin kylmän ajateltiin karaisevan, eikä pelätty sitä samaan tapaan kuin nyky-pullamössöaikana. 

Ulkona saunan jälkeen jäähdyttelyllä ei ole mitään tekemistä kylmänsiedon kanssa. Ei toi vanhempienkaan pukeutuminen kovaan pakkaseen nyt aina riittävää ole. Todellisuudessa harvalla joka ei tee ulkotyötä tai ole harrastuksen puolesta ulkona kovillaskin pakkasilla edes on vaatteita ja kenkiä joilla voi olla päivän ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan