Ensin olisin halunnut aamuseksiä, mutta mies töräytti varpusparven pönttöön aamukahvin jälkeen :(
Haluni katosivat niiden pörähtelyjen mukana, ja mies ei yhtään ymmärtänyt miksi.
Kommentit (11)
Sulle ois pitäny säästää kaikki seksin yhteyteen? Makunsa kullakin.
Hyi mikä ripulihousu, en panis minäkään.
En ymmärrä minäkään. Mun exän oli samanlainen hienohelma kun sinä. Onneksi nykyisen miehen kanssa voidaan töräyttää vaikka pieru kesken seksin ja sille naurahdetaan ja jatketaan hommia.
Silloin täytyy toimia, kun kutsumus tulee, olkoon sitten parvi tai pökäle.
Jos paskattaa, niin silloin on parasta käydä paskalla. Itseäni ei todellakaan kiinnosta miltä se muista tuntuu.
Jaa no minulla on muutaman kerran käynyt niin että pieru tullut siinä touhussa. Ja kun alkaa nauramaan niin pieru voi jatkua pröt-pröt-pröt ja sitten vasta naurattaakin. T : n42
Tarinan opetus: Ensin aamuseksi, sitten vasta aamukahvi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään. Mun exän oli samanlainen hienohelma kun sinä. Onneksi nykyisen miehen kanssa voidaan töräyttää vaikka pieru kesken seksin ja sille naurahdetaan ja jatketaan hommia.
Ihanaa seksiä teillä. Kaivatko välillä nenääsikin yhdynnän aikana?
Jätä se sika! Onneksi löysin itselleni miehen, joka ei ulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa seksiä teillä. Kaivatko välillä nenääsikin yhdynnän aikana?
Kyse ei ole siitä että piertäisiin solkenaan seksin aikana vaan siitä ettei kumpikaan meistä ole sellainen hienohelma jota normaalit ruumiintoiminnot häiritsisi.
Semmosta se on kun aletaan pröystäileen vähän paremmissa piireissä