Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kirjoitat jonkun älyttömän tai nolon kommentin johonkin ketjuun, käytkö laittamassa sille itse ainakin yhden yläpeukun?

Vierailija
05.01.2017 |

Jotta edes itse olet itsesi kanssa samaa mieltä, jos kukaan muu ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin...

Vierailija
2/4 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, totta kai. Mutta en heti. Saatan käydä myös puhelimella ja iPadilla tykkäämässä omasta kommentistani myöhemmin. Samalla alapeukutan kaikkia muita vastakkaisen mielipiteen kommentteja. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla etenkin naisille ominaista käytöstä. Huono itsetunto jne.

Vierailija
4/4 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tuota, mutta ei tuntunut hyvältä. Joku oli antanut melko neutraalille, mutta asialliselle kommentille alapeukkua niin annoin sitten itselleni yläpeukun. En silloin viellä tajunnut että täällä alapeukkua annetaan varmaan ihan huvikseen melkein jokaiseen viestiin.

Itse en anna alapeukkua edes ilkeille viesteille, kuin ehkä äärimmäisissä tapauksissa. Yläpeukku on herkemmässä jos viesti on kiva tai muuten vain asiallinen :)

Olen vähän tympääntynyt tähän negatiivisuuteen mitä palstoilla tuppaa olemaan. Ennen selasin ylilautaa/kuvalautaa, mutta keski-ikä putosi vuosien saatossa niin roimasti ja itsekin vanheni niin eihän sitä kestänyt kun ei enää löytänyt niitä satunnaisiakaan asiallisia keskusteluita vaan kaikki oli "jonnejen pärinää". Ja pakko kyllä myöntää että ei tämäkään paikka ihan niin kauheasti eroa Ylilaudasta. Erilaiset käyttäjät, mutta yhtä negatiivinen ilmapiiri tuppaa usein olemaan.