Sain ilmeisesti pk-harjoittelusta täitä, ei rahaa shampooseen, mitä teen?
Oon vähävarainen opiskelija ja tällä hetkellä harjoittelijana päiväkodissa. Äsken huomasin itselläni TÄITÄ jotka ovat ilmeisesti tulleet taas päiväkodin arkeen, kun kuulemma epidemia aina lomien jälkeen... Mulla ei ole mitenkään varaa shampooseen mitä yksikin pullo maksaa yli 20e (katsoin netistä) ja mulla on vielä pitkät ja paksut hiukset. Mitä ihmettä teen, meen täit päässä harjoitteluun kunnes saan rahaa?? Onko näihin jotain kotikonsteja?
Kommentit (42)
Ei ole kotikonsteja. Kohta kaikki kotisi tekstiilit ovat niitä täynnä ja levitä tästä joka paikkaan. Osta se sampoo, pankista saat opintolainaa. Parikymppiä on pieni laina.
Pakko sun on se shampoo saada. Lainaat jostain sen verran. Tai myyt äkkiä vaikka netissä jotain. Hätä keinot keksii.
Etikkaa kaupasta. Varo silmiä! Kampaa täikammalla ( metallisella), kasta kampa joka vedon jälkeen etikkakupissa. Lopuksi kaadat koko pään täyteen etikkaa, annat vaikuttaa 5-10 min ja peset pois. Kampaa uudelleen.
Jostakin olen joskus lukenut, että ne täit voi öljyllä tukahduttaa.. googleta netistä tarkemmin. Se kampa sun olis kyllä pakko hommata jotta saat ne täit pois sieltä päästä, niin ja tarviit myös jonkun tarkkakatseisen kampaajan. Se kampaaminen on se tärkein osa.
Käy hiukset läpi suoristusraudalla. Kampaa lopuksi täikammalla kuolleet täit ja munat pois.
Kiitos kaikki! En vaan kehtaa kysyä keneltäkään apua tässä, hävettää niin paljon vaikka tää vois sattua kenelle vaan.
Ap
Sen päiväkodin pitää antaa sulle se shampoo!
onneksi ulkona on nyt kova pakkanen. Heitä kaikki vaatteet, petivaatteet, pyyhkeet, matot pakkaseen ja aloita pään hoitaminen.
ja jos on pokkaa kysy kolehti päiväkodin hoitajilta :D säälittävää, mutta selitä tilanne.. sano että maksat takaisin
Vierailija kirjoitti:
Onko saunaa lähellä?
Talonyhtiön sauna joo. En vaan tiedä miten saisin saunotettua kaikki tekstiilit, tyynyt, peiton yms siellä ilman että joku huomaa (asun kerrostalossa eri rapussa).
Ap
Meet koulun terkalle ja sanot ettei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko saunaa lähellä?
Talonyhtiön sauna joo. En vaan tiedä miten saisin saunotettua kaikki tekstiilit, tyynyt, peiton yms siellä ilman että joku huomaa (asun kerrostalossa eri rapussa).
Ap
heitä tavarat pakkaseen niin kuin jo sanottiin
Työtapaturma / työperäinen sairaus. Näissä tapauksissa työntajan vakuutusyhtiö korvaa lääkkeet.
Hiukset veks. Ei ne lähde kun myrkyillä.