19-vuotias tyttäreni aikoo muuttaa "poikaystävänsä" luo
joka on 8 vuotta vanhempi. Mielestäni hän on liian nuori aikuiseen parisuhteeseen. Tyttö ei ole asunut koskaan omillaan eikä edes aloittanut opintojaan ja on jo nyt sitomassa palloa jalkaansa. Asumme kaiken lisäksi pääkaupunkiseudulla, joten olisi taloudellisestikin järkevämpi asua vielä kotona.
Olen yrittänyt ehdottaa, että asuisi muutaman vuoden vielä kotona ja kun opinnot olisivat hyvässä vaiheessa voisi sitten muuttaa yksin asumaan jos haluaa. Aikanaan löytyy myös se kiva oman ikäinen mies jonka kanssa on oikeasti onnellinen. Huoh, mutta eihän tyttö kuuntele vaan hokee vain rakastavansa tuota miestä..
Kommentit (26)
Sinulla, ap, ei ole mitään syytä huoleen, jos ainoa huolestuttava asia on ikäero ja omillaan pärjääminen.
Minun juuri 18-vuotta täyttänyt lapseni on jo kuukausia (alaikäisenä alottanut) majaillut yli 30-vuotiaiden, kovia huumeita käyttävien, huumehörhöjen, miesystäviensä kanssa. Poikaystävänsä 33-v on naimisissa toisella paikkakunnalla asuvan naisensa kanssa. Minä voin mielestäni olla huolissani. Poliisit, lastesuojelu eikä muutkaan tahot ole pyynnöistäni huolimatta auttaneet.
Sydämestäni toivon, että tilanne olisi noin helppo kuin esim sinun lapsellasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suurin osa on 19- vuotiaana aikuisia. Miksi ap on kasvattanut pumpulissa tyhmän lapsen ja nyt syyttää lasta siitä tyhmyydestä?
Ei hän ole kasvattanut ketään missään. Nuo lapset ovat sairaan mielikuvituksen tuotteita, joiden ikä ja elämäntilanne vaihtelevat päivästä toiseen.
Up