Platoninen hellyyssuhde naisen kanssa?
Olisiko mahdollista? Oon itse nainen ja rakastunut naiseen, mutta rakastamani ihminen taitaa olla ilmeisesti naimisissa. Haluaisin ainakin läheisyyttä ja hellyyttä sekä ystävyyttä hänen kanssaan, jos se kävisi hänelle, vaikkei seksi olisikaan mahdollista. Miltä kuulostaa?
Kommentit (24)
Minusta tuollainen läheisyyssuhde olisi jopa enemmän pettämistä kuin tunteeton seksi toisen kanssa.
Mutta jättäisin jokatapauksessa naisen joka pettäisi minua, oli se sitten seksi tai hellyyssuhde.
Jaahas, terapeuttihullu taas linjoilla. Montako kuukautta se on tuota touhuaan jo jatkanut, onko joku kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen läheisyyssuhde olisi jopa enemmän pettämistä kuin tunteeton seksi toisen kanssa.
Mutta jättäisin jokatapauksessa naisen joka pettäisi minua, oli se sitten seksi tai hellyyssuhde.
Juu minustakin tuo on seksiä suurempaa, mutta mitäpä jos toisen mielestä tämä on vain ystävyyttä. Ei kai se silloin pettämistä ole?
Minulla on platoninen hellyyssuhde naisen kanssa, jos tarkoitat ettei seksiä mutta kaikkea muuta oikeastaan.
Olemme ystävät, viihdymme toistemme seurassa, pussaillaan, halaillaan, ollaan lähekkäin oikeastaan aina kun nähdään.
Minä olen ihastunut, hänelle tunne on kuulemma ystävyys. Hullua.