40v, 10v sinkkuna ja täysin kyllästynyt miehiin
Oikein pahoin voin kun mietin tätä viimeistä 10 vuotta ja lukemattomia deittailuyrityksiä miesten kanssa jotka aina osoittatuivat epärehellisiksi, pinnallisiksi, häntäheikeiksi, sitoutumiskyvyttömiksi, mielenterveysongelmaisiksi, väkivaltaisiksi ja mitähän vielä. Nyt riittää. En ole pariin vuoteen enää jaksanut välittää koko asiasta. Aion elää lopun elämääni yksin ja olla onnellinen. Tuhlasin miehiin 20 v elämästäni, ei enää.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Oikein pahoin voin kun mietin tätä viimeistä 10 vuotta ja lukemattomia deittailuyrityksiä miesten kanssa jotka aina osoittatuivat epärehellisiksi, pinnallisiksi, häntäheikeiksi, sitoutumiskyvyttömiksi, mielenterveysongelmaisiksi, väkivaltaisiksi ja mitähän vielä. Nyt riittää. En ole pariin vuoteen enää jaksanut välittää koko asiasta. Aion elää lopun elämääni yksin ja olla onnellinen. Tuhlasin miehiin 20 v elämästäni, ei enää.
Tuolla asenteella tuskin miesten tappio on kovin suuri. Mutta mikäs siinä, kaikin mokomin. Suomihan on edelleen (kai?) vapaa maa joten tee miten tahdot.
Miksi deittailet vain jännämiehiä?
Eikö kannattaisi kokeilla kilttiä edes kerran?
Miten voit olla kyllästynyt miehiin jos olet ollut koko ajan sinkku?
40-vuotiaalla naisella ei tee enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi deittailet vain jännämiehiä?
Eikö kannattaisi kokeilla kilttiä edes kerran?
Itse itsensä kilteiksi nimenneet miehet pahimpia! Alussa juu kilttejä, totuus paljastuu myöhemmin kun kilttimies alkaa kostamaan naisvihaansa omalle naiselleen. Sitä, ettei juuri kukaan nainen aikaisemmin ollut kiinnostunut hänestä sekä alfakateuttaan.
Nimim. Kokemusta on
Odotatko edelleen sitä prinssiä , Herra oikeaa, kaikkien naisten unelmoimaa adonista? Kannattaiskohan kysyä mikä meni väärin, tarjonta vai odotukset ...
Vierailija kirjoitti:
ei niin oikein, lapsiakaan ei voi enää synnyttää
Niinhän se taitaa mennä. Hyvin kuvailit tarjolla olevia miehiä. Sitten esim. nämä nelikymppiset miehet pitävät itseään niin hemmetin nuorekkaina ja hyvin säilyneinä (lol) ja jahtaavat vain nuoria naisia, koska kokevat ansaitsevan sellaisen itselleen. Samalla pitää tietenkin haukkua ikäisensä naiset kulahtaneiksi mummoiksi, herrasmiehiä kun ovat. Ottakoot nuoret naiset nuo vätykset vaivoikseen jos vaan kelpaa, ei ole minulta pois. Kyllä elämä on ravistanut turhat romanttiset haihatukset hiiteen tästä naisesta jo vuosia sitten. N39
Ei kiva. Olen eronnut lähes 20v suhteesta ja jossain sieluni sopukoissa olin toivonut vielä joskus jonkun löytäväni, mutta eipä kokemukset 40+ elämästä kovin rohkaisevilta kuulosta..
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se taitaa mennä. Hyvin kuvailit tarjolla olevia miehiä. Sitten esim. nämä nelikymppiset miehet pitävät itseään niin hemmetin nuorekkaina ja hyvin säilyneinä (lol) ja jahtaavat vain nuoria naisia, koska kokevat ansaitsevan sellaisen itselleen. Samalla pitää tietenkin haukkua ikäisensä naiset kulahtaneiksi mummoiksi, herrasmiehiä kun ovat. Ottakoot nuoret naiset nuo vätykset vaivoikseen jos vaan kelpaa, ei ole minulta pois. Kyllä elämä on ravistanut turhat romanttiset haihatukset hiiteen tästä naisesta jo vuosia sitten. N39
Olen kyllä hakenut oman ikäistäni seuraa, siis juuri sinun ikäisiä. Mutta naiset ovat edelleen niin saamarin nirsoja. Ihan mahdottoman alas (kuitenkin erittäin alas ne on ajettu) en voi omia odotuksianikaan laskea tai sillä on suora vaikutus parisuhteen polttoaineeseen.
Ukko-Noah kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan löystyneitä sieltä.
Mitä miehillä edes tekee? Ei niin yhtään mitään. Paljon onnellisempi on ilman niitä. Ihan oikeasti. Harva parisuhde on niin seesteinen, että se olisi parempi vaihtoehto kuin yksinelo.
Aika jännä, että täällä nyt vikistään, ettei 40-v naisella ei tee enää mitään, kun ei voi tehdä lapsia! Yleensähän te vikisette, etteivät miehet halua lapsia ollenkaan, vaan pelkästään sen parisuhteen, ja sitten se onkin ongelma, kun joku voisi vaan tarjota parisuhteen ilman lapsia.
Kaiken lisäksi naisilla on menopaussi yleensä noin 50-vuotiaana, joten kyllä 40-v yleensä voi vielä perheen perustaa, jos haluaa.
Ukko-Noah kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan semmoinen vaikka siivota kun on itse poissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että täällä nyt vikistään, ettei 40-v naisella ei tee enää mitään, kun ei voi tehdä lapsia! Yleensähän te vikisette, etteivät miehet halua lapsia ollenkaan, vaan pelkästään sen parisuhteen, ja sitten se onkin ongelma, kun joku voisi vaan tarjota parisuhteen ilman lapsia.
Kaiken lisäksi naisilla on menopaussi yleensä noin 50-vuotiaana, joten kyllä 40-v yleensä voi vielä perheen perustaa, jos haluaa.
Ei, vaan miehet haluaa lähinnä vakipillun ja parhaiten sen saa vakisuhteessa. Kirjoittihan jo yksi mies toiseen ketjuun, että suurin syyhän olla parisuhteessa on nimenomaan se säännöllinen seksinsaanti. Kaikki muu on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiva. Olen eronnut lähes 20v suhteesta ja jossain sieluni sopukoissa olin toivonut vielä joskus jonkun löytäväni, mutta eipä kokemukset 40+ elämästä kovin rohkaisevilta kuulosta..
Niin mistä kuvittelit edes sellaisen miehen löytäväsi? Kun ei 3-kymppisetkään löydä. Alibabasta ja DHL tuo?
Ne 40 vuotiaat miehet jotka vielä ovat naisten perään etsivät niitä 2-kymppisiä.
Loput 4-kymppiset ovat naimissa tai deekiksellä tai sitten vaihtaneet naiset harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan miehet haluaa lähinnä vakipillun ja parhaiten sen saa vakisuhteessa. Kirjoittihan jo yksi mies toiseen ketjuun, että suurin syyhän olla parisuhteessa on nimenomaan se säännöllinen seksinsaanti. Kaikki muu on sivuseikka.
Säännöllistä seksiä saa rahalla paljon pienemmällä vaivalla - ja rahalla.
Kyllä jos naisen kanssa lähtee parisuhteeseen niin sitä kestääkseen pitää olla naisessa sitä jotain muutakin.
562 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mistä kuvittelit edes sellaisen miehen löytäväsi? Kun ei 3-kymppisetkään löydä. Alibabasta ja DHL tuo?
Ne 40 vuotiaat miehet jotka vielä ovat naisten perään etsivät niitä 2-kymppisiä.
Loput 4-kymppiset ovat naimissa tai deekiksellä tai sitten vaihtaneet naiset harrastuksiin.
En ole vielä ajatellut niin pitkälle :)
Olin tutun synttäreillä, siellä 10 kpl 45-55v naisia. Yksi vain oli pitkässä parisuhteessa ja muut sinkkuja vaikka lähes kaikki toivoivat parisuhdetta. Ei niitä hyviä äijiä enää tuossa iässä ole. Tai ainakaan samanikäinen nainen ei kelpaa.
Miehet on persiistä