Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lähiöhoitaja tekee työkseen?

Vierailija
04.01.2017 |

Onko alan ammattilaisia paikalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaappa lähihoitaja, ja sen työnkuvat. Luulenpa, että google antaa parempia vastauksia, kuin mitä vauva.fi foorumi.

Vierailija
2/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 hoitaa lähiöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaappa lähihoitaja, ja sen työnkuvat. Luulenpa, että google antaa parempia vastauksia, kuin mitä vauva.fi foorumi.

Miksi pitäisi lähihoitajaa googlata?

Vierailija
4/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella jotta sillä on hoitoja lähiössä

Vierailija
5/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua "vitsaillaan" että olen tyhmä. Voisinkohan päästä kouluttautumaan tuolle alalle. Päästötodistukseni oli 6.1. Minkälaisella todistuksella olette päässyt sisään.

Vierailija
6/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päiväkodissa, erityispäivähoidon työntekijänä. Teen periaatteessa samoja töitä, kuin muutkin päiväkodeissa. Vedän pienryhmätoimintaa, ulkoilen lasten kanssa, jaan ruokaa, vedän piirejä, jumppaa tai kädentaitoja, ihan miten ollaan vastuut jaettu. Kivaa työtä on. Pidän paljon lapsista ❤

Vierailija
7/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa lähiöiden kiinteistönhuoltoa. 

Vierailija
8/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon paikkoja missä voi työskennellä, että turha niitä tähän on listata. Kato mollista paikkoja mitä on auki ympäri suomen. Siitä saa oikeasti paremman kuvan missä voi työskennellä ja ennenkaikkea mitä vaaditaan tiettyihin paikkoihin niin voi jo opiskeluaikana hankkia tiedot/taidot tiettyihin paikkoihin niin ei tarvitse valmistuttua sitten harmitella, että jäi vaikkapa kotihoito väliin ja nyt sinne on sitten vaikea päästä töihin, kun ei ole kokemusta.

Itse olen ollut yksityisella puolella töissä niin hoidollisessa kuin ohjauksellisessa ja nyt olen erikoissairaanhoidossa osastohommissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän