Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häviääkö sinulta kävelykyky joskus yllättäen?

Vierailija
04.01.2017 |

Olen huomannut monesti, että kauppakeskusten tms. liukuportaissa ja -käytävillä ihmisiltä katoaa jostakin syystä kävelykyky. Onko sinulla kenkiesi pohjissa magneetteja, jotka "lukitsevat" sinut paikoillesi, vaikka muuten olet aiemmin kävellyt normaalisti hetkeä aiemmin. Jos käytät magneetillisia kenkiä, etkä pysty liukukäytävän pientä ylämäkeä tai alamäkeä kävelemään, voisitko liukukäytävään mennessäsi sijoittua liukukäytävän oikeaan reunaan, jotta ilman magneettikenkiä olevat henkilöt pääsevät kävelemään sinusta ohi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sijoittua.

Vierailija
2/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekesänä hävisi kävelykyky aivan äkisti. Puoli litraa kossua kilahti kesäkuumalla äkisti päähän. En ymmärrä vieläkään kuinka olin niin kaatuillut, ja ollut jalaton. Hävettää 😯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla on toisessa lonkassa paha kuluma, vaikka ikää on vasta 43v (ei olisi kannattanut urheilla nuorena). Ajoittain kuluma "hitsautuu kiinni", jolloin en saa jalkaa nostettua eikä kävely onnistu. Hetken odottelun jälkeen asia yleensä korjaantuu.

Vierailija
4/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tän vuoden paras! :´D

Mä oon huomannut myös nuo magneettikenkätyypit. Ne jämähtää paikalleen kuin tatit :D  Pieni alamäki tai ylämäki liukukäytävässä ja normisti äsken edellä kävellyt tyyppi 'jumps', se jämähtää aloilleen! WTF, tyyppi pysähtyy yks kaks eteen ja siitä meinaa yli kävellä :D

Vierailija
5/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo häviää.  Unissa. Mulla on ollut lapsesta asti vakiopainajainen, jossa yhtäkkiä en vaan pysy pystyssä enkä kykene enää kävelemään. Lopulta konttaan vain eteenpäin, kun yritysten jälkeenkään en saa pysyttyä ylhäällä.

On karmaiseva. Kellään muilla tällaisia?

Vierailija
6/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minulla on toisessa lonkassa paha kuluma, vaikka ikää on vasta 43v (ei olisi kannattanut urheilla nuorena). Ajoittain kuluma "hitsautuu kiinni", jolloin en saa jalkaa nostettua eikä kävely onnistu. Hetken odottelun jälkeen asia yleensä korjaantuu.

Ap tuskin tarkoitti sinua, jollet ole "magneettikenkien käyttäjä". 

Vierailija
7/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häviää. Nivelrikkoisena ja yliliikkuvin nivelin varustettuna polvi vaan yksinkertaisesti menee lukkoon, sattuu aivan sairaasti eikä pysty ottamaan askeltakaan. 

Vierailija
8/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tuskin tarkoitti sinua, jollet ole "magneettikenkien käyttäjä". 

Ei minusta ulospäin näe, että en yksinkertaisesti saa aivoista käskyä jalalle, että nyt liikkeelle. Näytän ihan tavalliselta hoikalta nelikymppiseltä, jonka kävely jämähtää siihen. Ylä- ja alamäet on pahimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän