Naisia >60, miten ihmeessä
Onkohan minulla käänteinen viidenkympin kriisi? Pitäisi jahda nuoria naisia, niin aina väitetään, mutta minä en saa ajatuksiani ja silmiäni irti kuuskymppisimistä tyylikkäistä naisista. En vain jotenkin osaa lähestyä heitä.
Kommentit (16)
Ei ymmärrä. Ei ollenkaan, ota nuori ja nauti jos enää pystyt. Tai niin kauan kuin pystyt
M51 kirjoitti:
Onkohan minulla käänteinen viidenkympin kriisi? Pitäisi jahda nuoria naisia, niin aina väitetään, mutta minä en saa ajatuksiani ja silmiäni irti kuuskymppisimistä tyylikkäistä naisista. En vain jotenkin osaa lähestyä heitä.
Et ole ainoa, 60 ja + on jotain mitä ei osaa selittää.
Onko kokemuksia? Minulla vain vähän, jos ollenkaan
Mistä löydän sinut N61, kerro lisää
Mies on vanhempi eikä oikein enää pysty. Minä haluan ja paljon. Joskus käy tuuri ja löytyy kivan miehen, joka antaa kunnon kyydit. Ihan nuoria kloppeja en huoli, päälle 40 pitää olla. Viimeeksi laivalla. Sitä muistelen.
Samoilla linjoilla, mukavan pehmeä ja kokenut nainen on parasta mitä tiedän
Olen nuoresta saakka käynyt laivalla ja päivätansseissa. Tyylikkäitä, hoikkia ja himokkaita 50-70 naisia on tullut "tutuiksi" melkoinen määrä. Heille seksi on nautintoa toisin kuin nuoremmille, jotka säästävät sitä ties mihin ja jäävät itse ilman. Hölmöt.
Tanssittaja kirjoitti:
Olen nuoresta saakka käynyt laivalla ja päivätansseissa. Tyylikkäitä, hoikkia ja himokkaita 50-70 naisia on tullut "tutuiksi" melkoinen määrä. Heille seksi on nautintoa toisin kuin nuoremmille, jotka säästävät sitä ties mihin ja jäävät itse ilman. Hölmöt.
Sama juttu, lisäisin tuohon listaasi vielä kesäiset tanssilavat.
Tyylikkäät, hoikat 50+...70 kaupunkilaisrouvat mökkeilemässä ja nautiskelemassa.
Itse olen 51
Laivalla se minäkin olen vanhempia naisia tavannut. Yö jos toinenkin on nautittu. Vanhemmat naiset haluavat nauttia eivätkä halua vaarantaa omaa tai muiden liittoja. Ja tietävät mitä mies haluaa, ja mitä itse haluavat.
Paula Koivuniemi vai Katri Helena?
Paula on mun valinta kirjoitti:
Nyt puhutaan 6 kymppisistä, Paula ja Katri ovat ylittäneet tuon iän jo liian kauan sitten.
En tiedä kuinka vanhoja ne vanhimmat ovat olleet. Ihan varmasti meni joskus 50v ikäeroa rikki. Joskus kun ei ollut liukuvoidetta jouduttiin pelkkään käsi/suuseksiin. Paras taitaa olla 45-55 ikäinen nainen. Se ei sano EI seksille kuten nuoremmat. Ja ottaa sen mitä haluaa eikä arkaile mitään. Siinä sai nuori poika melkoisen kyydin. Loistavia muistoja edelleen! Laiva on näistä paikoista paras. Hytti löytyy jne. Ei viinaa päähän vaan mukavaa juttelua, tanssia, ja kuinka ollakaan yöksi löytyy kuumana käyvä eläkeläisdaami.
Vierailija kirjoitti:
Paula on mun valinta kirjoitti:
Nyt puhutaan 6 kymppisistä, Paula ja Katri ovat ylittäneet tuon iän jo liian kauan sitten.
Itseasiassa Katri Helena on ylittänyt jo 7 kympin rajapyykinkin, alkaisi kyllä mennä jo pervoilun puolelle tuon ikäinen.
Kuulostaa ihanalle että nuorempi mies haluaa meitäkin. Tartu kiinni ja vie mukanasi. Ei niitä ottajia liikaa ole, annan mitä haluat :)